Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

Har du någon jämförande infomation från andra sidor med bonus?

 

Inte för tillfället tyvärr. Spelar lite insättningsbonusar ibland och har spelat B2Bs rakebackprogram men det var innan de bytte poängsystem. Det är väldigt mycket contributed nu känns det som. Passar inte mig så bra egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har läst igenom den här tråden och sett ordet "payday" minst 20 gånger.

 

Vad är "payday" för något. Jag vet vad det betyder på engelska, men alla skriver bonus + payday. Något som jag missat?

 

Fick även en sketen 75 dollar bonus idag som clearas för 2K summit points. Ganska besviken på att den var så låg, men den här dealen är ju egentligen ganska bra. Nu vet man ju vad för bonus man får inför nästa månad :-P

 

Enda tråkiga är att jag förra månaden fick 200 dollar för 2K points :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst igenom den här tråden och sett ordet "payday" minst 20 gånger.

 

Vad är "payday" för något. Jag vet vad det betyder på engelska, men alla skriver bonus + payday. Något som jag missat?

 

Fick även en sketen 75 dollar bonus idag som clearas för 2K summit points. Ganska besviken på att den var så låg, men den här dealen är ju egentligen ganska bra. Nu vet man ju vad för bonus man får inför nästa månad :-P

 

Enda tråkiga är att jag förra månaden fick 200 dollar för 2K points :-(

 

Paydaybonusen fick man den 25:e(?) antigen här eller på everestbloggen.

En bonuskod som bara gick att skriva in den dagen och som betalades ut

"medans man lirade in den".

 

http://everestpokerblog.com/sv/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paydaybonusen fick man den 25:e(?) antigen här eller på everestbloggen.

En bonuskod som bara gick att skriva in den dagen och som betalades ut

"medans man lirade in den".

 

http://everestpokerblog.com/sv/

 

Ok har själv aldrig hört talas om någon "payday"-bonus. Enda som jag kan relatera till bonus som betalades ut medan man lirade är första insättningsbonusen på 100 dollar.

 

Men måste nog ha missat det :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt osympatiskt inlägg. Bara för att du rakear mer än 50000 SP/ månad behöver du inte kalla oss andra som inte gör det för jävla idioter. Faktum är att våra förutsättningar är olika, och jag tror att det är mycket fler som förlorar på den här dealen än vad det är som tjänar på den.

 

 

Du ska inte bry dig så mycket över vad Hampolito skriver. Han verkar inte ha ngt direkt liv utan sitter i sin estetisk tilltalande och ergonomiska datahörna och grindar 24/7, förutom de tillfällen då han är med sitt barn/sambo typ.

 

Han är nog en hyffsad NL 200-400 spelare med lite för stora skottbegär och som även verkar lida av en liten släng av hybris.

 

Nu bevisligen besitter han även den fina egenskapen att totalt avsakna empati och förståelse för att alla inte är lika/har samma förutsättningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wanna bet?

 

Jag ger dig odds på att inte mer än 20 svenskar spelar mer än 50k points per månad. Eller varför överdriva? Inte ens 10 svenskar kommer att klara detta.

 

Tror lätt att det är över 10.

 

65 timmar poker med MT Ratio på 4.06 att cleara 5000 sp.

5k händer med NL50

15k - NL25

 

Så man får pressa en del.

Var inte så balla, vi som försörjer skottande fransmän med deg.

 

Ok men allvarligt talat 5k händer på en månad är väll inte mycket för någon.

 

Du ska inte bry dig så mycket över vad Hampolito skriver. Han verkar inte ha ngt direkt liv utan sitter i sin estetisk tilltalande och ergonomiska datahörna och grindar 24/7, förutom de tillfällen då han är med sitt barn/sambo typ.

 

Han är nog en hyffsad NL 200-400 spelare med lite för stora skottbegär och som även verkar lida av en liten släng av hybris.

 

Nu bevisligen besitter han även den fina egenskapen att totalt avsakna empati och förståelse för att alla inte är lika/har samma förutsättningar.

 

Saken var ju den att alla kommer få en bonus, även dom som drar in mindre än 3k sp

Så den nya bonusen är mycker bättre för många spelare, alla som kvalificerar sig för en bonus över 500 tjänar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5k händer med NL50

15k - NL25

 

Förlåt om det var otydligt, 20k händer.

Snittar 12k per månad senaste halvåret p.g.a. två monstermånader på 28k händer.

--------

 

För alla som inte drar in 6k/månad är det sämre. Punk.

Fast $250 för 6k sp är ju bättre än förra.

 

Borde vara lite mer i bonus på de lägre nivåerna. och lite mer från 3-4k till 6k

0000-0999 - Bonus $25-50

1000-1999 - Bonus $50-75

2000-3499 - Bonus $100

3500-5999 - Bonus $150-175

6000-9999 - Bonus $250

 

Efter det har jag ingen aning vad som är"rimligt".

 

Är man van vid bonus+payday är detta fortfarande mindra fast mycket lättare att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt att jag har missat nåt nu, men är det bonuserbjudande man får för nästkommande månad fast?

 

Jag kommer klara 50k+ SP nu i januari, men i februari har jag mycket i skolan och kommer med stor sannolikhet inte spela lika mycket. Slutar jag då februari på ex. 40k SP, får jag nån bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saken var ju den att alla kommer få en bonus, även dom som drar in mindre än 3k sp

Så den nya bonusen är mycker bättre för många spelare, alla som kvalificerar sig för en bonus över 500 tjänar på det.

 

 

Problemet är liksom inte att vi -3000sp:are inte får någon bonus, utan att den bonusen vi får är helt kass. 2000sp för 75$ mostsvarar lite drygt 30% rakeback, Lysande... Dessutom finns risken att inte hinna klart så man hamnar på exakt noll.

 

Men Everest kanske tycker att de har för mycket spelare på NL10-100 nivåerna och försöker få folk att flytta över till Prima, crypto, Fulltilt eller Svenska spel och då är det ju rätt logiskt att göra som de gör.

På de där nivåerna sitter man liksom inte och viger sitt liv åt en enda sajt för att spela ihop en sketen bonus heller för den delen som du kanske gör.

 

Everest har för övrigt valt en udda linje på sina bonusar. Storspelare får en clearingrate på 18sp/dollar medan småkillarna får 27x.

Det brukar oftast vara tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt att jag har missat nåt nu, men är det bonuserbjudande man får för nästkommande månad fast?

 

Jag kommer klara 50k+ SP nu i januari, men i februari har jag mycket i skolan och kommer med stor sannolikhet inte spela lika mycket. Slutar jag då februari på ex. 40k SP, får jag nån bonus?

 

Förmodligen får du ingen bonus alls då, så du tjänar på att stanna på 49k SP i januari. Sjukt system!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är liksom inte att vi -3000sp:are inte får någon bonus, utan att den bonusen vi får är helt kass. 2000sp för 75$ mostsvarar lite drygt 30% rakeback, Lysande... Dessutom finns risken att inte hinna klart så man hamnar på exakt noll.

 

Men Everest kanske tycker att de har för mycket spelare på NL10-100 nivåerna och försöker få folk att flytta över till Prima, crypto, Fulltilt eller Svenska spel och då är det ju rätt logiskt att göra som de gör.

På de där nivåerna sitter man liksom inte och viger sitt liv åt en enda sajt för att spela ihop en sketen bonus heller för den delen som du kanske gör.

 

Everest har för övrigt valt en udda linje på sina bonusar. Storspelare får en clearingrate på 18sp/dollar medan småkillarna får 27x.

Det brukar oftast vara tvärtom.

 

Ja de suger ju 75$ för 2k sp, dom måste fan skojja. Sen är de underligt att storspelarna får bättre clearingrate men men evp e evp fisk finns de ju iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är alltså farligt att spela in för mycket summits om man inte klarar att följa upp det nästa månad? om jag splear in 10 000 till 25 januari måste jag jag fixa 10000 nästa månad för att få någon bonus alls?

 

Va fan om man inte klarar den bonusen man blivit tilldelad och ändå drar in en jävla massa SP måste man väl få den bonusen som motsvarar antal inspelade SP.

Tacksam för svar snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är ny på EP satte in 200 dollar igår å har tjänat dryga 700 summit points hitils, å jag har till 25e på mig att spela in så mkt summit points som möjligt. jaha å sen då? va händer då ? kommer dem in tjoff på kontot 1 februari lr måste jag aktivera den på ngt sätt ? maila EP lr ngt? som sagt är ovetande om systemet å fattar inte redigt va alla snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan om man inte klarar den bonusen man blivit tilldelad och ändå drar in en jävla massa SP måste man väl få den bonusen som motsvarar antal inspelade SP.

Tacksam för svar snarast.

 

Nej, men så har det alltid varit på EVP. Inge nytt med detta.

(Om det inte är "rullande" bonusar som welcome, payday och tydligen någon bonus i Juli)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, skönt uttänkt att man måste planera hela NÄSTA månad när man spelar för att inte bli blåst på konfekten nästan TVÅ månader senare. Jag är intresserad av hur det strategiska mötet gick till när man kom på en så djävulsk plan. Hoppas man på att folk ska grinda röven av sig första månaden för att sedan missa allt och då inte behöva betala ut en cent?

 

Lär ju bli att folk slutar spela i mitten av månaden för att inte få för höga krav nästa månad (om man nu bryr sig om bonusar så mycket över huvud taget).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är de här nya bonussystemet verkligen sämst, vilken ocker.

 

Everest förlorar ju till vis del själva på det här nya systemet. Om det nu är så att man spelar in 50k sp i januari och får 2k i bonus i feb och inte hinner cleara bonusen till den 25e så får man ingen bonus. Då leder ju detta till att folk inte "vågar" grinda så mkt som de vill för att de vet om att de inte kommer hinna lira lika mkt nästa månad och på så vis inte få bonusen. då spelar man mindre för att få en lägre bonus? En dåligt rullande effekt för det nya systemet för evp om de itne ändrar på detta. Borde helt enkelt köra på Rb vis och att man får den bonusne den 25e samma månad som man har spelat in sp för samma månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...