Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

Nån som vet om nån sida där man kan lämna in ett vad om följande:

 

Någon gång under morgondagen kommer evp-representanten låtsas vara ledsen för förseningen och sedan erbjuda en frirulle som tröst. Frirullen kommer ha de fina kraven att man måste ha spelat in 10k SP och minst 1500 måste anmäla sig.

 

:-D No bonus yet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har dagens SP räknats in? Jag ser inte varför det skulle vara ett problem att låta oss påbörja bonusen redan vid tolvslaget igår då det inte längre handlar om någon bonuskod eller liknande om jag har uppfattat det hela rätt.

 

Kommer Ni räkna in de SP vi har dragit in idag (vilket iaf jag ser som det mest rättvisa då Ni tidigre utlovat att brevet skulle skickas ut den 1:a februari)? Detta borde inte ens räknas som någon "kompensation" utan ett lika naturligt som självklart agerande från er sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dagens SP räknats in? Jag ser inte varför det skulle vara ett problem att låta oss påbörja bonusen redan vid tolvslaget igår då det inte längre handlar om någon bonuskod eller liknande om jag har uppfattat det hela rätt.

 

Kommer Ni räkna in de SP vi har dragit in idag (vilket iaf jag ser som det mest rättvisa då Ni tidigre utlovat att brevet skulle skickas ut den 1:a februari)? Detta borde inte ens räknas som någon "kompensation" utan ett lika naturligt som självklart agerande från er sida.

 

 

Men...det här förutsätter ju att de bryr sig mer om oss än om sina vinster? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om dom nu gör som dom säger och lyssnar på sina spelare så får dom väl inse att flertalet av oss svenska försökskaniner är förbannade på detta nya bonussystem och skrota skiten.

Jag kommer inte att fortsätta spela på everest efter detta ialla fall och hoppas att ni andra som är förbannade skiter i det med tills dom lägger ner bonussystemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först så kan dom inte passa tiden...

 

Sen så får man det sämsta bonuserbjudandet någonsin! (endast 75$ = 2250 SP)

 

Skärpning Everest, jag byter sida om ni inte förbättrar detta!?

Det blir ju knappt värt att spela hos er!

 

Jag är nog inte ensam om detta, så om ni lyssnar på vad vi tycker så lär ni ju göra något åt det????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först så kan dom inte passa tiden...

 

Sen så får man det sämsta bonuserbjudandet någonsin! (endast 75$ = 2250 SP)

 

Skärpning Everest, jag byter sida om ni inte förbättrar detta!?

Det blir ju knappt värt att spela hos er!

 

Jag är nog inte ensam om detta, så om ni lyssnar på vad vi tycker så lär ni ju göra något åt det????

 

Jag är ganska nöjd för min del. Jag spelade knappt något under januari och fick också denna $75 bonus. Sedan vet man tack vare tabellen vad som gäller i framtiden. Förra året fick jag bonusar som krävde t ex 9000 points, vilket jag sedan inte klarade av.

 

Det betyder inte att jag tycker det är bra. Det bästa vore om Everest gick över till ett system där alla fick en bonus varje månad, beräknad efter hur många summit points personen tjänat in. En sådan bonus skulle fungera som en precis lika effektiv morot för alla spelare, och man skulle slippa all administration kring koder, gränser, intjänande, datum, diskussioner om villkor o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ganska nöjd för min del. Jag spelade knappt något under januari och fick också denna $75 bonus. Sedan vet man tack vare tabellen vad som gäller i framtiden. Förra året fick jag bonusar som krävde t ex 9000 points, vilket jag sedan inte klarade av.

 

Det betyder inte att jag tycker det är bra. Det bästa vore om Everest gick över till ett system där alla fick en bonus varje månad, beräknad efter hur många summit points personen tjänat in. En sådan bonus skulle fungera som en precis lika effektiv morot för alla spelare, och man skulle slippa all administration kring koder, gränser, intjänande, datum, diskussioner om villkor o.s.v.

 

Du missade uppenbarligen Payday-bonusen som Everest hade var månad förra året. Det var en 16,7X som löste ut vartefter man spelade. Med andra ord är denna bonus bra mycket sämre samt att man måste lösa hela för att få ut någonting. De enda detta nya system gynnar är dem som spelar extremt mycket. Everest borde istället gynna de som spelar mindre, mao fisken. Det är nämligen den som är största anledningen till att spela på Everest, detta nya system gynnar bara tighta grinders.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en $800 för 20kSP men jag är inte intresserad av denna eftersom jag inte kommer hinna spela lika mycket denna månad!

Vad ska jag göra?

Hamnar nu i ett moment 22. Jag har ingen lust att spela på en sajt utan någon som helst bonus eller rakeback, men om jag vill ha $500 bonusen nästa månad måste jag spela in minst 10k SP denna månad!

 

HAHA, Det är ju så sjukt detta bonussystem så jag blir galen!

 

Detta är ett praktexempel på hur vi spelare blir drabbade av det nya systemet!

 

Nu KRÄVER jag att Everestrepresentanten står för sitt ord och fixar detta system så det även är bra för spelarna och inte bara för företaget Everest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missade uppenbarligen Payday-bonusen som Everest hade var månad förra året. Det var en 16,7X som löste ut vartefter man spelade. Med andra ord är denna bonus bra mycket sämre samt att man måste lösa hela för att få ut någonting. De enda detta nya system gynnar är dem som spelar extremt mycket. Everest borde istället gynna de som spelar mindre, mao fisken. Det är nämligen den som är största anledningen till att spela på Everest, detta nya system gynnar bara tighta grinders.

 

14,29x var Paydaybonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en $800 för 20kSP men jag är inte intresserad av denna eftersom jag inte kommer hinna spela lika mycket denna månad!

Vad ska jag göra?

Hamnar nu i ett moment 22. Jag har ingen lust att spela på en sajt utan någon som helst bonus eller rakeback, men om jag vill ha $500 bonusen nästa månad måste jag spela in minst 10k SP denna månad!

 

HAHA, Det är ju så sjukt detta bonussystem så jag blir galen!

 

Detta är ett praktexempel på hur vi spelare blir drabbade av det nya systemet!

 

Nu KRÄVER jag att Everestrepresentanten står för sitt ord och fixar detta system så det även är bra för spelarna och inte bara för företaget Everest!

 

Håller med dej fullt ut!!!

Även om man nu inte kommer att klara av att spela in 20k summit denna månad kan man ju inte bli helt utan bonus!

Spelar man in mer än 10k summit borde man iaf få bonusen på $500 även denna månad!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...