padrinosftw Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 Känner tvärtom, Suits är bättre än WC. Båda är ju extremt tunna såklart, men fungerar helt klart som underhållning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 the wire är tveklöst den svåraste serien att ta sig igenom de första avsnitten. När man väl gjort det (och fokuserat, inte slösurfat samtidigt osv) så är man helt hooked och det utvecklas till en av tidernas bästa serier. ge det en chans till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 förlust 0-2 i årets sämsta match från vår sida. Laget vi mötte var nog de lättaste att möta anfallsmässigt. De drog i princip bara långbollar mot straffområdet som Wimbledon. Försvarsmässigt var de stabilaste som vi mött hittills. Alla spelare var stora och positionssäkra. Rent försvarsmässigt hade jag det lugnt på min kant eftersom långbollarna drogs ofta från höger mot mitt eller vänster. Efter bara ett par minuter drar de en långboll som flyger rakt mot vår målvakt som tidigare varit stabil som en klippa. Deras anfallare rusar men han har långt till målvakten o bollen är enkel... så vi skiter i honom. Vår målvakt hoppar upp, greppar bollen, TAPPAR bollen..... helt sjukt tabbe... och sen lägger deras anfallare enkelt in bollen... Sen backade de o i princip sköt långbollar medan vi pressade och pressade... Vår Messi var skadad idag och det kändes att han var borta. Han är en sån kille som lätt skulle luckra upp ett så tät men stillastående försvar... Med runt 5 min kvar flyttade vi upp laget och hade en back kvar och efter flera försök kontrade dem och fick till ett skott fr kanten i krysset... ett väldigt vackert mål, men ingen lågoddsare direkt... I vart fall hade vi hela spelet spelmässigt, men första tabben förstörde hela matchen, samt sommaruppehållet kändes i allas ben då spelet framåt var inte vår vanliga rulla bollen runt utan väldigt stillastående. 9 matcher kvar då... Det är inte över än. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 in med tabell! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 in med tabell! Var på väg att posta tabellen till dig. Men den cpa sönder. Gå in på http://medlem.spray.se/mecher/Fotboll/Fotboll%202011/ Och serie 5D. ST. Idag spelade vi vår första match hittills på konstgräs. Walk in the park mot annedal anfallers! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 FFFFFFFFFfffffffffUUUUUuuuuuuuuuu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 Breaking Bad's tense moments http://www.ugo.com/tv/breaking-bad-tense-moments Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 the wire är tveklöst den svåraste serien att ta sig igenom de första avsnitten. När man väl gjort det (och fokuserat, inte slösurfat samtidigt osv) så är man helt hooked och det utvecklas till en av tidernas bästa serier. ge det en chans till. Instämmer till fullo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Breaking Bad's tense moments http://www.ugo.com/tv/breaking-bad-tense-moments Avsnittet med Tuco´s släkting i rullstolen är ett av mina favoritavsnitt, alla kategorier. Jäklar vad man satt på helspänn, när man såg det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Avsnittet med Tuco´s släkting i rullstolen är ett av mina favoritavsnitt, alla kategorier. Jäklar vad man satt på helspänn, när man såg det! Jävlar vad sur man var på gubbjäveln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Såg sista SYTYCD nu. Inte så oväntat att Melanie skulle vinna, men trist. Tadd gjort störst framsteg, Sasha haft bäst nummer, Jordan sexigast osv. Tråkigt att en tekniker utan framtoning tar hem det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Såg sista SYTYCD nu. Inte så oväntat att Melanie skulle vinna, men trist. Tadd gjort störst framsteg, Sasha haft bäst nummer, Jordan sexigast osv. Tråkigt att en tekniker utan framtoning tar hem det. true true Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 talito hittade ett aspergertest online som har blivit gängets nya instrument för att mobba varandra. En polare gjorde precis det omfattande testet (150 frågor) och svaret kom: "Du har svarat inkonsekvent på för många kontrollfrågor". Hahaha vilket jävla psycho. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Din Aspie poäng : 38 av 200 Din neurotypiska (icke-autistiska) poäng: 179 av 200 Stor sannolikhet att du är neurotypisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Jävlar vad sur man var på gubbjäveln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 La Familia Es Todo. tycker Breaking Bad är en av få serier som blir starkare för varje säsong som går. Nuvarande säsong är riktigt fin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 La Familia Es Todo. tycker Breaking Bad är en av få serier som blir starkare för varje säsong som går. Nuvarande säsong är riktigt fin. Plusss! Den är så jävla bra! Jag skulle nog hamna i en djup depression om den började bli dålig helt plötsligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Plusss! Den är så jävla bra! Jag skulle nog hamna i en djup depression om den började bli dålig helt plötsligt. Såg precis färdigt s03. Tyckte början av den säsongen var riktigt seg, bara jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Såg precis färdigt s03. Tyckte början av den säsongen var riktigt seg, bara jag? Det är nog sant. Vill minnas att jag kände något liknande nånstans där. Men sen blev det bättre än s1 och 2 typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 "Du har svarat inkonsekvent på för många kontrollfrågor".Det betyder ju bara att han randomklickar frågorna istället för att svara ärligt. Om han svarar inkonsistent på "du har lätt för A" och "du har inte svårt för A". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Det är nog sant. Vill minnas att jag kände något liknande nånstans där. Men sen blev det bättre än s1 och 2 typ. Jepp när Walt sluta vara emo blev det mycket bättre. Mycket nöjd med början på s4 iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Det betyder ju bara att han randomklickar frågorna istället för att svara ärligt. Om han svarar inkonsistent på "du har lätt för A" och "du har inte svårt för A". njah... det var jag som utförde testet på honom och jag tror nog att han svarade så ärligt han kunde. Däremot har han en väldigt speciell och störd personlighet (på ett skönt sätt), så det förvånar mig inte att han motsa sig själv på flera punkter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts