devalanteriel Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Han läser dock antagligen DailyTech (som hade det som en något sen nyhet idag/för några dar sen). Rättelse: Han läser antagligen AB och Expressen, som snappade upp det dagen efter DT.
Joey Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Dr R 15.35 möjligt botemedel mot HIV har kommit 15.35 kommer stå överllat snart 15.35 men kolla vart du hörde d först 15.35 =) 15.36 överallt* Sean 15.48 va gött bara o knulla på nu då Vad kallar du det du gjort hittills?
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 Vad kallar du det du gjort hittills? Nu ska vi inte sprida rykten här.... jag är en fin pojke; svärmorsdrömmen rly.
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 lol, din läkarpolare är efter. "Botemedlet" kom 2008, det är ingen nyhet Han läser dock antagligen DailyTech (som hade det som en något sen nyhet idag/för några dar sen). Antar att du menar killen som blev botad från HIV efter att han fått cancer? Om det är fallet så nä, det kommer inte användas mycket, det är en jäääävligt dyr process. Billigare i längden, så många i-länder kommer älska det, men det finns en rätt rejäl chans att du dör av det, och det handlar om absurda summor. Rättelse: Han läser antagligen AB och Expressen, som snappade upp det dagen efter DT. Fail.
Slaktavfall Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 teaser mm. ska bort med flickvännen 1.8 veckor runt julnyår men antar att vi kanske kan styra upp något efter nyår om du är kvar i gbg kramkram!
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 ska bort med flickvännen 1.8 veckor runt jul men antar att vi kanske kan styra upp något efter nyår om du är kvar i gbg kramkram! http://www.realdoll.com/ Vilken modell valde du?
Slaktavfall Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Vilken modell valde du? Yngre modell, vi ha hängt ihop ett par år. Hon tror fortfarande att jag är en snäll och varmhjärtad människa. Tyvärr har hon börjat spela poker. Jag har försökt förklara worlds collide och varför hon inte ska börja hänga på pf btw, du verkar ha tur med en del inlägg på sistone, slutligen lärt dig lite poker ?
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 btw, du verkar ha tur med en del inlägg på sistone, slutligen lärt dig lite poker ? även en blind höna osv
devalanteriel Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Jag har försökt förklara worlds collide och varför hon inte ska börja hänga på pf Snällt av dig att nämna mig.
seeho Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Kapar din db st. letar ett klipp där en snubbe lirar sax och kör samma melodi hela tiden. den var uppe i nåns dagbok men glömt vilken. hit me!
SunTzu Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Sexy sax? http://www.youtube.com/watch?v=e17BfiWcyBc
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 Kapar din db st. letar ett klipp där en snubbe lirar sax och kör samma melodi hela tiden. den var uppe i nåns dagbok men glömt vilken. hit me! Sexy sax? http://www.youtube.com/watch?v=e17BfiWcyBc
seeho Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 snabb svar, men tyvärr fel. var en snubbe som gick runt i affärer och så. såg ut som günter
SunTzu Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 JA MEN DÅ KAN DU DRA ÅT HELVETE DÅ. Jag som hade en vacker bild i huvudet av hur jag blev hyllad som en hjälte för min YT skills och sen bli inbjuden till att bli partner i dagboken av en djupt tacksam ST
seeho Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 JA MEN DÅ KAN DU DRA ÅT HELVETE DÅ. Jag som hade en vacker bild i huvudet av hur jag blev hyllad som en hjälte för min YT skills och sen bli inbjuden till att bli partner i dagboken av en djupt tacksam ST Bumhunter?
SunTzu Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Bumhunter? Lite elakt att utgå från att eftersom jag postar i STs dagbok så måste jag bumhunta honom
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 Lite elakt att utgå från att eftersom jag postar i STs dagbok så måste jag bumhunta honom inget värde, för jag tror inte nån på forumet spelar lika lågt som jag gör nuförtiden.
Supertequila Postad 17 December , 2010 Författare Rapport Postad 17 December , 2010 såg en av pink floyd-nissarna i Conan och tänkte att jag måste posta den här supersköna låten med extremt mkt symbolik och poetisk text... och en av de vackraste gitarrsolona imo.
AsiaCarrera Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 såg en av pink floyd-nissarna i Conan och tänkte att jag måste posta den här supersköna låten med extremt mkt symbolik och poetisk text... och en av de vackraste gitarrsolona imo. Den är grym. Synd bara att resten av Pink Floyds musik är under all kritik.
dandelion169 Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 snabb svar, men tyvärr fel. var en snubbe som gick runt i affärer och så. såg ut som günter ?
Jake Postad 17 December , 2010 Rapport Postad 17 December , 2010 Den är grym. Synd bara att resten av Pink Floyds musik är under all kritik. eh? vänta nu ett tag
Supertequila Postad 18 December , 2010 Författare Rapport Postad 18 December , 2010 hur är NL200 på Ongame? Kommer förmodligen o köra fr 1 jan.
Burning Postad 18 December , 2010 Rapport Postad 18 December , 2010 hur är NL200 på Ongame? Kommer förmodligen o köra fr 1 jan. Rushat?
Recommended Posts