Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

ST, snälla byt avatar. Såg nyss en din avatarbild på imdb och tänkte "vad gör ST på imdb" i en millisekund innan jag flinade löjligt åt mig själv...

Snälla döda inte en av de bästa karaktärerna någonsin? :)

 

ST är imo en av de bästa karaktärerna någonsin. Han kommer leva länge har jag på känn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var dock riktigt härligt att se alba få stryk.

 

Ja, riktigt runkmaterial hahaha...

 

ps. att hon är spic är orelaterat så jag vill inte att ni tolkar detta rasistiskt.

 

ST, snälla byt avatar. Såg nyss en din avatarbild på imdb och tänkte "vad gör ST på imdb" i en millisekund innan jag flinade löjligt åt mig själv...

Snälla döda inte en av de bästa karaktärerna någonsin? :)

 

Jokern kan aldrig dö.

 

ST är imo en av de bästa karaktärerna någonsin. Han kommer leva länge har jag på känn...

 

Word :)

 

Passar på att önska alla mina vänner och SuperTequila ett gott nytt år.

 

Låt oss hoppas på ytterligare eskapader i denna dagbok!

 

Gott nytt på dig med, o lovar nya eskapader om 2011 blir ett finansiellt grönare år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem fr CC precis där jag var på plats och hejade fram Kroonan och PK... jävligt dåligt av andra forumiter som lovade o komma o stanna hemma...

 

Förstapriset på Xmas poker weeks ME är 500k SEK så jag hoppas en av pojkarna klonkar den.

 

När jag lämnade såg båda o ha hälsosamma stackar även om PK sa att han gått ner lite.

 

Själv fortsatte jag min CC-förbannelse där 2-outarna bara väntar på min ankomst.

 

Det var fullt på alla bord så jag satte igång med lite PLO 10-10. Plussade 600 när jag turna nötstegen, och sen sprack bordet.

 

Fanns en plats ledig på nl 10-10 så jag satte mig där.

 

Hittar 77, flopp 975, rundcheck. Turn 8, checksynar bet fr äldre iransk fisk-man. River 9 klonk.. CR honom all in och han visar 95 för 2-outad högre kåk på river.... oväntat.

 

Tappade sen nfd mot fisk som synar min turnpush med tredje paret som fick stå.

 

Live poker är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade planerat o dra till CC igår o heja kroonan i hamn o dricka med PK.

 

Men de planerna gick i sank.

 

För nån vecka sen hade jag visst lovat o hjälpa brorsans flickväns lillasyrra med gymnasiefysik för hon har slutprov.

 

Jag hade ju som bekant i princip 5a i samtliga ämnen på natur (yepp jag är så jävla gammal att vi hade sifferbetyg. Vill dock komma ihåg att vi var sista kullen innan de bytte) så jag tänkte ge det ett försök.

 

Dock har jag inte så mycket som tittat på en fysikbok sen 1995 så det kändes ju lite ringrostigt.

 

I vart fall ville flickan diskutera tryck och vätsketryck. Jag gjorde en snabb läsning över kursboken (kapitlet var typ på 2 sidor). Kom ihåg hur man tyckte man flöt framåt i gymnasiet och så kom man till högskolan där man plötsligt skulle läsa av 5000 sidor för att tenta av; vilken chock det blev.

 

Aja... de gamla kunskaper kom tillbaks i princip omedelbart, vilket förvånade mig rejält och vi hann igenom hela kapitlet.

 

Jag har fått en sån sjuk dygnsrytm att vid åttatiden så blev jag så jävla trött och däckade redan vid 9, o så vaknar man 6 på morgonen nu... sick.

 

Lovade henne att hjälpa till med acceleration idag, så får vi se hur bra den delen går.

 

Nyår då... känner fan inte för o festa till det direkt. Lär ändå hamna nånstans packad o klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu råkar jag vara ytterligare lite äldre, vilket kanske är en ursäkt.

Men det kallas avundsjuka när man inser att andra lyckats bevara kunskapen och kan plocka fram den vid behov. Snyggt!! Rejält imponerande!

Jag kanske får be dig om hjälp framöver när min grabb börjar gymnasiet. Blir det dyrt? :mrgreen:

 

Personligen fick jag fram gamla böcker härom månaden och hade ett elände med grundläggande motsatsbevis som att roten ur två är ett irrationellt tal :oops:

Pinsamt så jag la ner böckerna igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...