Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Ska fan sitta och f5a pf mer än vanligt, lyckas alltid missa jkks posts...

han skrev vad fiendens range var, vet inte om det var menat som seriöst eller som drygt 8-)

 

mvh f5lugan

 

 

semifejkedit: funderar varje gång på att citera jkks poster men gör det aldrig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dejtade lite light en vacker flicka innan jag åkte till CT. Vi har känt varann ganska länge men aldrig egentligen umgåtts.

 

Ett par månader innan jag skulle åka så började vi träffas lite mer men hon gjorde det klart att inget skulle hända eftersom jag skulle flytta.

 

I vart fall så är jag tillbaks nu och hon verkar vilja ta upp tråden, men vill att jag typ förbinder mig att stanna i Sverige för att vi ska kunna köra på.

 

Å ena sidan är jag väldigt förtjust i henne, och har alltid varit.

Å andra sidan så vill jag inte stanna utan åka.

Fast man är ganska gul nu så det lär dröja minst 5-6 månader innan man kan sticka igen så man kanske kan ge relationen några månader.

Men vad händer om man fastnar för henne då? Då sitter man ju här livet ut.... såvida inte man kan övertyga henne o flytta med.

 

Sen har vi ju Fatima i CT som vill komma o hälsa på i april och inte vill ge upp....

 

Fan.. festlig röra... det gör mig ännu mer eggad o bara sticka o slippa det.

 

I vart fall ska jag träffa henne på måndag, laga lite käk hos henne, dricka vin osv.. så får jag se vad jag är sugen på.

 

Pratade iofs med henne nyss o hon började känna av en förkylning, så kanske man slipper ta beslutet på måndag o kan skjuta upp det en vecka eller så.

 

Här firar hon jul i vart fall:

 

n5160394802268413538.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Talade igår med en vän från pf.nu, vars nick lr namn jag inte vill gå in på.

 

Han har spelat poker länge men det har gått dåligt för honom ett tag.

 

Idag har han gulat och har en del skulder till folk som stejkat honom.

 

Han var väldigt ledsen för han hade använt stejken på fel sätt. Han sa: Det här är inte jag. Och jag tror honom. Jag vet hur det är när speldjävulen tar tag i en och alla logiska tankar försvinner.

 

Han jobbar och pluggar nu. Jag föreslog att när han får fast jobb så bör han ta en banklån o betala av skulderna. Han tyckte det var en bra idé.

 

Jag hoppas verkligen det går bra för honom och även om jag tycker att det är tråkigt att han lagt ner pokern, så tror jag det var rätt beslut för honom själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar vem du pratar om. Hälsa honom att jag önskar honom all lycka!

++ tänkte faktiskt ringa honom häromdagen men blev inte av :( han får gärna höra av sig nån gång iaf. tycker även han ska prata med dom han är skyldig pengar och förklara situationen om han inte redan gjort det.

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar vem du pratar om. Hälsa honom att jag önskar honom all lycka!

 

++ tänkte faktiskt ringa honom häromdagen men blev inte av :( han får gärna höra av sig nån gång iaf. tycker även han ska prata med dom han är skyldig pengar och förklara situationen om han inte redan gjort det.

 

gl

 

önska grabben all lycka från mig också!

 

+1!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp... från fängelset. Så hård är jag att jag går omkring i finkan-tofflor utan att ha förtjänat rätten till dem så att säga :)

 

Fattaru vad som händer om en OG ser dig med dom på? Det blir drive-by inom typ 4 minuter, det är vad som händer om man bor i Sveriges framstjärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp... från fängelset. Så hård är jag att jag går omkring i finkan-tofflor utan att ha förtjänat rätten till dem så att säga :)

 

 

Jobbar din kompis på fängelset och snott tofflorna åt dig? vad menar du med förtjäna rätten till dem? X antal år i fängelset? Mord? Rån? Misshandel?

 

betalar din vän tillbaka till staten för att fått använda t.ex. tofflor i duschen?

 

129kr tofflor

68 kr tandborste+tandkräm

50 kr t-shirt

100 kr byxor

70 kr tröja

4000 kr mat? ( baserat på hur länge man suttit inne )

etc, listan kan väl göras lång...

 

inte så påläst om fångarna får fakturor på skiten men... om de slipper betala så är det helt sjukt?? ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar din kompis på fängelset och snott tofflorna åt dig? vad menar du med förtjäna rätten till dem?

 

Polaren har suttit inne. Jag har inte gjort det därav inte förtjänat rätten till dem.

 

Vet inte hur det är med tofflorna, om de får behålla dem eller han tagit med sig utan lov.

 

I vart fall så pryder dem mina fötter nu, så passa er där ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...