Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Polaren har suttit inne. Jag har inte gjort det därav inte förtjänat rätten till dem.

 

Vet inte hur det är med tofflorna, om de får behålla dem eller han tagit med sig utan lov.

 

I vart fall så pryder dem mina fötter nu, så passa er där ute.

 

räcker med att man blir kastad i arresten så får man sådana där tofflor. eller iaf om de måste konfiskera ens vanliga skor. (obv) exakt samma tofflor iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med flugan här, dock är jag nyfiken på hur ni funkar när ni väl lyckats hämta upp backet? instastänger ni då eller kör ni vidare?

kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp

 

haha, känner igen det där..

 

"AA UTG, ajaa, den måste jag ju spela, höjer 6 gånger BB för jag nöjer mig med blindsen. nehe, syn? jaja, c-bet då.. ojdå, nu har man syltat in sig. ah vafan? set?! hur jävla rimligt är det? suck.." *kryssar i blindsen igen*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp

 

Instastänger o foldar allt utan AA som jag stoppar pre med :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag en gång i tiden spelade poker var det samma för mig. även om jag hade varit uppe 24 timmar var jag tvungen att vara uppe en massa timmar till för att lugna ner mig om jag stängde ned med storback. irritation, adrenalin o.s.v.. är ju helt omöjligt att sova då.

 

måste ju vara sociopat om man kan sova direkt efter ett monsterback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag vill göra efter ett megaback är att sova. Sover alltid minst 1h längre dagen efter ett megaback än normalt.

 

värsta är ändå vakna upp lite småtrött, känna att något är lite fel... sen kommer man ihåg vad som hände, som att bli slagen en andra gång

 

 

 

fejkedit; går applicera på mer än poker

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta är ändå vakna upp lite småtrött, känna att något är lite fel... sen kommer man ihåg vad som hände, som att bli slagen en andra gång

 

 

 

fejkedit; går applicera på mer än poker

 

This, som fan. Särskilt +1 på att det gäller även annat än poker. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...