Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Kollade på s07e01 av SYTYCD också (medan jag väntade på fler Top Chef Masters-avsnitt :h:). Måste säga att Teddy var klart bäst hittills, och damn vad Candace är sexig. :shock:

 

2an o 3an bjuder på sjukare dansare... tyvärr föll en av mina favoriter bort i vegas direkt.... o det såg ut på previewn som om iranskan skulle hoppa av också. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, Rachel gav mig sjuka chills med sin teknik. Dock, mest cred till David(?), den unge nördiga killen från ep1 som ägde golvet i kostym

 

Ja, han var med i förra säsongen också... En väldigt sjuk och annorlunda audition även den gången.

 

Tyvärr verkar han dock vara en "one-trick-pony".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny serie att grinda... Burn Notice. Handlar visst om en spion som blivit utfryst av CIA o fått en sk burn notice, d v s alla hans kontakter och tillgångar tas ifrån honom och han lämnas utan CV, jobb, osv...

 

Har visst fått en del priser och är inne på s 4 nu. Ska kika igenom piloten som i sig har fått nåt pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah.. chippie på satten till 100k.... blindar av ner till 7e plats... ser bra ut...

 

KK i bb.. knappen pushar med JQo.. Flop AJQ.. missar mina 9 outs på flopp och 12 outs på turn... Sen åker med 66 mot AK. KUL.

 

Blir nog grind istället. Orka spela turre när man springer kallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny serie att grinda... Burn Notice. Handlar visst om en spion som blivit utfryst av CIA o fått en sk burn notice, d v s alla hans kontakter och tillgångar tas ifrån honom och han lämnas utan CV, jobb, osv...

 

Har visst fått en del priser och är inne på s 4 nu. Ska kika igenom piloten som i sig har fått nåt pris.

Burn Notice har bara en bra kvalitet och det är mr Bruce Campbell.

 

Vilket iofs räcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha va kul det här va då... turren började kl 19 och jag har typ spelat 3 händer sen des... 2 fick jag vika och en ställde jag AQ fr sb mot btn som vek.

 

blinds 100/200 A20 och jag har 2700 stack. Dags o få en hand snart då.

 

AQ-handen var det bästa jag fått förutom en TT som jag öppnade tidig pos o fick vika mot en 3bet och syn. Annars helt totalt kortdöd.... får se hur det blir nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig dygnsrytm man har... däckade runt 21.30 efter turren och vaknar till nu.

 

Serien "Burn Notice" var faktiskt rätt skoj. Saken blev ju inte sämre av att nya favoriten, kungens syrra i The Tudors, halv-iranska sötnosen, Gabrielle Anwar har den kvinnliga huvudrollen... yummy.

 

gabrielle-anwar-entertainment-weekleys-5th-annual-pre-emmy-party-LKYGqB.jpg

 

burn-notice2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...