Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Har vart rätt lugnt i ST-hushållet senaste dagarna.

Idag är det fredag. Seasons, klubben med den grymma hip-hop/afrikanska trummor-mixen, brudarna som dansar som gudar, och sköna angoleser som shejkar loss i en liten ring i mitten... har bikiniparty idag.

 

Klubben är rätt liten och populär så det blir svårt o fixa plåtar till festen... eller?

 

20100312794.th.jpg

 

Fatima fixar ;)

 

Hon kan dock själv inte dyka upp pga jobb inatt och jobb tidigt imorn så det blir ST and the boys only :D

 

Vi åkte på en smärre badbeat idag dock.

Igår var vi på Caprice o käkade lunch, o kikade ut över stranden på Camps Bay. En ny servitris dök upp. Hennes ansikte var en blandning av Selma Hayek och Jennifer Lopez. Fina tuttar, stor o fast rumpa, Kris was hooked.

 

Jag kallade henne till bordet, där jag, kris och fatima satt o tjötade lite med henne. Hon hette Shamilla. Vi bjöd henne på festen ikväll o hon tackade ja och lämnade sitt nr hos Fatima.

 

Fatima ringde henne idag och hon undrade om det var ok om hon tog med sig sin pojkvän!

 

Talito passade på när jag vaxade ryggen och vaxade sin kind precis över skägglinjen, där han hade små hårstrån som han inte ville raka bort.

Resultat: Hudinflammation på vänster sida. Kinden har blåst upp till dubbla storleken och han ser ut som Quasimodo.

Till sjukhuset med honom igår och han fick penicilin. Det har lagt sig lite idag, men det ser ut som han har en gigantisk finne. Får se om The Game-materialet räddar honom ;)

 

Tror allmänt det blir svårt o gejma i Seasons. Musiken är superhög och folk är där för att dansa. Jag fick rätt bra kontakt med bartenderns sist.. en liten söt mulatt med en piercing i underläppen.. sweet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredagen var en härlig dag.

Jag o gubbarna rörde oss mot Seasons och bikinipartyt. På väg dit ringer Fatima och säger att hon fått gå ifrån jobbet tidigare, och att hon joinar oss för en kort stund. Hon ska jobba kl 10 dagen efter. Låter nice.

 

Vi är på seasons 11.30. Det är halvtomt fortfarande men vilka brudar alltså. Entrévärden är en söt ljus mulatt med shorts och bikinitopp. Pojkarna faller för henne direkt. Finns en annan som ser ut som Rihanna. Söt, och liten.

Där inne finns ett gäng vackra damer med helt otroliga kroppar.

 

Kris flörtar lite med entrévärden. Jag säger till honom: har du tur så känner Fatima henne. Han: va är oddsen?

 

Fatima dyker upp. Entrévärden, Candy, är en av hennes goda vänner. Candy kommer över med några tjejer till oss på torsdag, då vi ska supa o dansa hos mig, blir nice :)

 

Hela natten var för övrigt riktigt nice. Bikinishow, superb musik, och mkt dansande. Lägger upp en film, även om det är väldigt mörkt, så får man lite feeling för stämningen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår. Jag o kris ska käka spagetti med tonfisk. Finns en tonfiskburk kvar så vi bestämmer oss för att dela den. Kris har precis haft en hård pokersession där han backat o är tiltad.

 

Jag o kris står i köket.

 

Jag: Kris, kan du ge mig den andra fisken?

Kris tittar i skafferiet och ser en burk med tonfisk.

Kris: Vilken ANDRA fisk?

Jag: Den fisk som inte är du.

 

 

Ibland räcker det med små sköna stunder i vardagen för att man ska bli glad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att Durrrr spöade Sammy "any2" George i sin million dollar challenge.

 

Det här betyder att Jello + 1 snubbe till ska skicka 100 euro var till mig pga vår propbet. Kommer inte rakt av på vem den andra killen var, men om han läser här kan han ju skeppa stålarna så slipper jag leta i gamla inlägg.

 

Jellos pengar kommer o kännas extrasköna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att Durrrr spöade Sammy "any2" George i sin million dollar challenge.

 

Det här betyder att Jello + 1 snubbe till ska skicka 100 euro var till mig pga vår propbet. Kommer inte rakt av på vem den andra killen var, men om han läser här kan han ju skeppa stålarna så slipper jag leta i gamla inlägg.

 

Jellos pengar kommer o kännas extrasköna :D

 

Vad fick dom för odds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...