Gå till innehåll

Ny Utmanare till Durrr!


DrRoland

Recommended Posts

Det är ju inget sidebet på matchens utgång. Det är som ett vanligt cg förutom att man förbinder sig att spela tills man har bustat sitt inköp eller spelat 500 händer.

 

Aha då är jag med, läste den för någon dag sedan så hade väl inte fullt koll. Trodde ungefär att det var så här:

Dom får 1k i marker, den som har mest marker efter 500 händer vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, man ställer ju antagligen upp på detta för att man tror sig ha edge. Varför då sluta för att man leder?

 

Sammy antar nog inte utmaningen att han tror att han har en edge...

Intresset från hans sida att ställa upp på att spela 50 000händer skulle förmodligen vara rätt svalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sammy antar nog inte utmaningen att han tror att han har en edge...

Intresset från hans sida att ställa upp på att spela 50 000händer skulle förmodligen vara rätt svalt.

 

Och där kom Roland med något klyftigt :rolleyes:

 

Haha, givetvis skulle han inte ställa upp att lira 50K händer. Han spelar live, och det skulle uppta all hans vakna tid väldigt länge. Varför tror du att han ställer upp? Tror du han kastar MINST $500´000 i sjön bara för att få lite publicitet? Knappast. Han anser sig ha edge live(vilket jag defenitivt tror han har) och således antar han utmaningen.

 

 

ett 2-1 odds är det ju obv bara att lasta vad som lastas får på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig jag sett honom i poker den? Han imponerade inte där iaf :mrgreen: . Ser också Dwan som stor favorit, det jag sett honom spela live i olika shower känns han riktigt stark på att hitta "reads och tells" live också. Skulle väl vara att det skulle kunna vara över efter 500 händer som gör George till ett bra bet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han anser sig ha edge live(vilket jag defenitivt tror han har) och således antar han utmaningen.

 

Jag har inte sett många spela sämre än Sammy i en tv-produktion, Pokermiljonen inräknad. Han skänkte ju bort sina pengar nåt helt groteskt i The Den. Tror dock det kan bli riktigt underhållande när Durrr ska skjuta sina femtioelva överpottskulor mot en som inte fått höra att man får folda i poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...