Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Jag tror det åsyftas om man beter sig typiskt "svenskt" kring dessa invandrartjejerna. Knulla runt, grisa på fyllan osv brukar inte vara accepterat(iaf inte där jag bor), men om man sköter relationen snyggt och verkligen visar att man behandlar deras dotter/syster med den respekt en kvinna förtjänar brukar det vara mer än ok.

 

Vart nånstans är det accepterat :P?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta tjejer bryr sig inte om du dunkat på 1000st bara du håller tyst om det och inte sjunger som en fågel om det till alla. Dom kanske säger att dom inte gillar det men egentligen innerst inne så älskar dom när dom får höra av andra tjejer att han e bra i sängen.

 

Saken med invandrar tjejer är att dom gillar badboy typer nästan 90% utav dom dom andra 10% tar nån oskyldig liten kille som ger dom allt dom vill ha och är deras lilla slav. Så har man inte stor käft så kommer man ligga en hel del med invandrar tjejer det är typ prio 1 hos dom att killen inte snackar så inte hela släkten får reda på att hon har juckat.

 

Sen kanske hon inte tar den i musen men erbjuder röven istället det är inte ovanligt heller så då får du allt vara nöjd ändå och ta henne i 3an bara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Sean!! 8-)

 

Hur bra anser du att Sydafrika är jämfört med syndernas stad? Samt jämfört med Bangkok, som är min personliga favorit!!!:shock:

 

Lycka till

 

Tjena.. om du med syndernas stad menar Las Vegas, så har jag tyvärr inte varit där än. Planerar en trip nästa sommar dock.

 

Bangkok har jag inte heller varit i, utan Phuket vilket jag tyckte sög kraftigt.

 

Jag brukar jämföra Cape Town med Rio de Janeiro som ligger mig varmt i hjärtat.

 

Måste också understryka att Cape Town, och Sydafrika, är två helt olika saker. CT är ganska unik jfr med resten av landet, va jag har förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart brukar ni ga ut pa longstreet? Har sjalv bara hunnit prova nat stalle som hette Chrome hittills, var val sadar.. Bra dagbok forovrigt! :-)

 

Chrome är riktigt bra på torsdagar har jag för mig.

Annars är Jo-burg riktigt bra drag, Marvel är väldigt mkt folk men bra, samt Je-temba som är det angolanska stället.

 

För övrigt så gäller väl att man går upp o ner på gatan o hoppar in där man ser mest heta brudar o hör bäst musik. Det är ju en bargata så man behöver inte vara kvar på ett ställe hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen då. Karneval samt iranska nyåret. Kan inte bli fel.

 

Vi började relativt tidigt i en park nära Long St där det spelades live musik och serverades öl.

 

En timme där och vi rörde oss mot Long St för att få fina platser till karnevalen.

 

Som vanligt i det här landet var saker o ting försenade och karnevalen började runt 2 timmar senare än utlovat.

 

Vi satte oss på en bar som heter Che Bar, med bilder på Che Guevara. Ett litet o mysigt ställe. Tjejerna började droppa in. Fatima jobbade så hon missade allt.

 

Gänget som festade blev jag, talito, kris, mauro (F.s bror), Safrina (F.s syrra), Yvonne, René, en René till och en söt kusin till René som vi kallade för Yaya, för hon liknade en Thaibrud jag kände i Thailand.

 

Snart var vi fulla o började dansa loss på stället till karnevalen började.

När den var över drog vi till Jo-burg som har grymt nice musik o bra tryck på dansgolvet.

 

Long St på lördagar är det enormt tryck på. En jävla massa människor i rörelse, övervägande majoritet coloured och black men även en hel del vita. Brudarna är sjukt heta med minimala kläder och fina rumpor... sick.

 

Alla är supertrevliga också och vill gärna prata, dansa och lära känna folk verkar det som.

 

Yvonne vill presentera mig för en polare som han kallar för sin "syrra". Hade svårt o uppfatta hennes namn men det lät som patience, pushin lr nåt sånt. Hon var lätt en av de finaste mörka tjejerna jag sett här. Tight som fan, perfekt rumpa, stora bröst och ett fint ansikte med ett härligt leende.

 

Yvonne presenterar mig och jag säger "Hi" o sträcker fram handen. Hon ska precis skaka den när jag drar undan den och typ smeker mitt eget hår. Hon står där förstummad.

Jag: hahaha sorry, i was just joking. Im Sean, Hi, o sträcker fram handen igen. Hon ler och ska skaka den o jag drar undan den igen o säger:

- Come on baby.. 2 times is 1 time to many.

Hon står där helt förstummad. De är inte vana vid sånt här nere direkt hahaha.

Jag:

- Hahaha Im just fucking with you.. Im so sorry. Come on, lets stop joking and do this seriously... o sträcker fram handen.

Hon drar undan handen o säger: no way.

Jag: plz.. u are hurting my feelings, och ser allvarlig o ledsen ut.

Hon tittar på mig och beräknar om jag är seriös. Tänker o tänker i 30 sek o bestämmer sig för o ge mig en chans till o ska skaka handen.... jag drar undan o säger:

- hahahah u are cute, but not very smart ey?

 

Nu börjar hon koka o vänder sig och ska gå o jag skrattar...

men hon vänder sig om o ser grinig ut men ändå vet jag att hon tänker stanna kvar tills hon får chansen o ge igen.

 

Jag: u are so cute... u look like my favourite actress.

Hon ler o säger: oh rly? who?

Jag tittar på tuttarna och säger: ehm.. Pamela Anderson

 

Nu kan inte Yvonne hålla sig o börjar skratta också o Patience säger: I have to go back to work och kliver hahaha

 

Nästa gång jag är där ska jag bygga vidare... hat är en bra början.

 

Vi drog till Cubana sen, men för en kort stund bara. Sen drog vi hem till mig för efterfest.

 

Idag blev det masslunch för alla som stannat över o nu drog de sista så det blir jag, kris o talito kvar och 100k garren på boss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BossMedia Game #2092113943: Table Table TH 4365 - €0.50/€1.00 - No Limit Hold'em - 02:15:49 - 2010/03/22

Seat 1: Herox (€100.50)

Seat 3: HAL10000 (€162.08)

Seat 4: Leo-Drake (€144.75)

Seat 5: biffbertil (€100.00)

Seat 2: Realbubba (€169.37)

Herox posts the small blind of €0.50

Realbubba posts the big blind of €1.00

biffbertil is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake Ace of Clubs9 of Clubs

HAL10000 folds

Leo-Drake raises €2.87

biffbertil folds

Herox folds

Realbubba calls €2.87

*** FLOP *** 8 of Hearts6 of Clubs3 of Clubs

Realbubba checks

Leo-Drake bets €4.00

Realbubba raises €15.00

Leo-Drake calls €15.00

*** TURN *** 8 of Hearts6 of Clubs3 of Clubs10 of Diamonds

Realbubba bets €21.00

Leo-Drake raises €45.00

Realbubba calls €45.00

*** RIVER *** 8 of Hearts6 of Clubs3 of Clubs10 of DiamondsJack of Diamonds

Realbubba checks

Leo-Drake goes all-in with €81.88

Realbubba folds

*** SUMMARY ***

Total pot €123.24 | Rake €3.00

Board: 8 of Hearts6 of Clubs3 of Clubs10 of DiamondsJack of Diamonds

Herox won (€0.00), mucks

Realbubba won (€0.00), mucks

HAL10000 won (€0.00), mucks

Leo-Drake won (€123.24), mucks

biffbertil won (€0.00), mucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ev. spoilervarning även om jag försöker...

 

 

Då undrar jag om du förstod sista scenen ;)

 

Tänk på hans sista kommentar. Det betyder att han vet men han väljer ändå.

 

 

Kan nog inte säga mer utan o spoila.

 

hehe jo jag vet, men ville ändå att det skulle sluta på ett annat sätt. ok hatade den inte, men gillade det inte :F

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...