Hox Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 * Man måste klicka två gånger för att få många klick att ta. Tex gäller det checkrutor för fold, check etc. Däremot tar första klick på fold-knapp alltid direkt. Varför inte göra så att även checkrutor enablas direkt? Irriterande. Det är en inställning i klienten som du kan ändra, finns under Options-Advanced Multi Table options-Single click table activation * I SnG så syns inte mörkstorlek någonstans på bordet. Man måste gå till info-tabben för att se vad nästa mörknivå blir(?). Står högst upp i fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 * "Registered in tournaments" Där ligger liveturneringar kvar som man spelat för ett halvår sen. Skulle vara bra om dessa försvann lite snabbare därifrån. * Det borde framgå i turneringslobbyn att man inte får avregga sig när man vinner en WCOOP "extreme satellit". * Att man ska kunna se FPP-turneringar även om man väljer att filtrera bort micro buy-in turneringar. * $200+ DoN (Hoppas att jag inte är tjatig) Pokerstars repp såga allt om att lägga till mer DoN på 2+2 om inte jag misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Inte ha sena anmälningar I EN TIMME! Snälla! okej dom två första levelsen, inte mer!! sen vad sägs om en Pokerstars.se Dotterklient med bara svenskar? Pissa på svenskaspel monopolet:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 5s gånger 1miljon(ev. antal spelare) x2(den onödiga faktorn), blir i timmar? Hur ska dom kunna uppdatera klienten efter vårt önskemål om du inte vill uppdatera klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Cred för turneringsbreaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Hur ska dom kunna uppdatera klienten efter vårt önskemål om du inte vill uppdatera klienten? Det ska hellre vara möjligt att uppdatera istället för som nu, tvingande*. Förslagsvis då via en messagebox som frågar vid uppstart. Användaren får välja Ja, Nej, och gärna en knapp för "rollback"-funktion**. *(Eftersom de flesta startar PS via updateprogrammet, och inte är medvetna om att det går att spela helt kanon med flera versioner gamla Pokerstarsprogram, så kan man säga att update är tvingande.) **(De flesta uppdateringar de släpper verkar helt onödiga. Vissa gör antagligen mer skada än nytta, speciellt nu på sommaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Det ska hellre vara möjligt att uppdatera istället för som nu, tvingande*. Förslagsvis då via en messagebox som frågar vid uppstart. Användaren får välja Ja, Nej, och gärna en knapp för "rollback"-funktion**. *(Eftersom de flesta startar PS via updateprogrammet, och inte är medvetna om att det går att spela helt kanon med flera versioner gamla Pokerstarsprogram, så kan man säga att update är tvingande.) **(De flesta uppdateringar de släpper verkar helt onödiga. Vissa gör antagligen mer skada än nytta, speciellt nu på sommaren) Hej, Det här skulle jag inte rekommendera och det kommer inte komma någon sådan funktion. Spela med senaste versionen för bästa prestandan. mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Skyll er själva. Många sekunder som sagt. Min klient fungerar kanon. Förutom det nämnda då, men för egen del så är det inget problem. Uppdaterar manuellt några ggr om året hellre. Agerar inte betatestare om jag inte måste eller vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Vi antar att en forumturnering med lite added WCOOP-biljetter står på schemat? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Kommer ni att ha sng steps till APPT Seoul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Kommer ni att ha sng steps till APPT Seoul? I väntan på att sajtreppen ska svara kan jag säga: förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Hej, Agerar inte betatestare om jag inte måste eller vill. Det gör du inte heller. Alla uppdateringar testas först på testpokerstars.com Kommer ni att ha sng steps till APPT Seoul? Det kommer vi säkert men återkommer med datum om när dessa startar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Inte ha sena anmälningar I EN TIMME!Snälla! okej dom två första levelsen, inte mer!! sen vad sägs om en Pokerstars.se Dotterklient med bara svenskar? Pissa på svenskaspel monopolet:D Vill ha svar på detta tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 ext. late reg är grymt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Skyll er själva. Många sekunder som sagt. Min klient fungerar kanon. Förutom det nämnda då, men för egen del så är det inget problem. Uppdaterar manuellt några ggr om året hellre. Agerar inte betatestare om jag inte måste eller vill. Men snälla vad har du för sjukdom ? Varför ska du klaga över en onödig sak som bara kan göra ditt spelande mer bekvämt,säkrare,enklare osv osv.. Uppdateringar är bara en + sak och om klienten inte utvecklas så hade det varit i stenåldern. Precis som vi människor utvecklas ska väll ett program göra det oxå för att bli bättre. Patetiskt att klaga över en liten sak. Har du inte tid att vänta 5sek tills uppdateringen är klar då har du inte tid att spela poker. Herregud vilka människor det finns. Orkade bara skriva detta då jag blir när jag ser sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 ext. late reg är grymt ju. +1 late reg är bara bra. Och jag undrar vrf man vill ha bort detta ? Mer fisk kan regga sig bara ett plus och sen är det bara ork att spela turrar i början jätte kul att sitta och folda sig igenom i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 ta bort break på 45mana sngs ! 180mana kan vara kvar men 45mana är helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 ta bort break på 45mana sngs ! 180mana kan vara kvar men 45mana är helt onödigt. lol, nöt i 45 manna ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daut Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Fan ta Stars som inte kan skriva ut i lobbyn att det är late reg till satelliten. Hade jag vetat det så hade jag väntat en timme att anmäla mig, är sjukt tiltande, alternativt inte spelat alls. Tyckte Stars var en bra sajt en gång i tiden Från dagboken. Känner mig lurad på $800 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 ta bort break på 45mana sngs ! 180mana kan vara kvar men 45mana är helt onödigt. +1. *snittiden höjs *vilket gör att man kan spela färre *mindre pengar till mig *och till Stars *svårare att mixa med andra sng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Att ha breaks i en turneringsform som ganska sällan går över 75 min speltid är inte bra. Att ha synkade breaks i samma turneringsform är ganska galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 + turneringar som startar inom 15 min till break, där tror jag enbordsspelare riskerar sin psykiska hälsa och lägger ner poker för gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 +1. *snittiden höjs *vilket gör att man kan spela färre *mindre pengar till mig *och till Stars *svårare att mixa med andra sng +1 Tills dess uppmanar jag att bojkotta alla 45-manna sng's på Stars. Det är oerhört märkligt att ni lägger in en sån sak som troligen färre än 3% av sng lirarna uppskattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Kan ni medrigga mitt konto? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts