SuckItOrMuckIt Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 jägarn är ljuvligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Bläääää. Inleder med tre lir där jag möter AA, sen utdragen hu två ggr för vinst, 70/30s. Fortsätter med att bubbla två lir och en andraplats. Typ 470 back nu. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Sköööönt set! Ligger upp 100 nu istället /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Uuuuusch va jag spelar illa! Inne i två 100ingar och 500 back. Låt mig klonka båda så ska jag fan lägga ner för dagen. Eller... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Gråt! Utdragen på bubblan /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Fick vinna sista iaf. -250 atm, ska jobba lite till. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Såja, fint set. Nästan 300 upp nu. Vi kör ett till /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Vann en 100ing nu och ligger 370 upp typ. Tar en 100ing och en 200ing som kvällen sista spel. Antingen lillplus eller bra plus. Hoppas på det senare. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Vann 100ingen, men ootm i 200ingen. Vi kör ett likadant set. Mysgrind till Nationalteatern - mums /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 De har ju gjort så sjukt många sinnessjukt bra låtar... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Bust i 100ingen, och går ju sådä ri 200ingen... View Previous Next TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-81098279-23 played at "Leipzig" for USD TC from 2008-11-13 20:00 until 2008-11-13 20:01 Seat 3: salmon_belly ($1,405 in chips) Seat 4: rustlebox ($1,105 in chips) Seat 5: Pluttens_Dad ($1,830 in chips) Seat 9: fcukyourluck ($3,160 in chips) ANTES/BLINDS Pluttens_Dad posts small blind ($50), fcukyourluck posts big blind ($100). PRE-FLOP salmon_belly folds, rustlebox bets $1,105 and is all-in, Pluttens_Dad calls $1,055, fcukyourluck folds. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN rustlebox shows [ , ] Pluttens_Dad shows [ , ] rustlebox wins $2,310. SUMMARY Dealer: rustlebox Pot: $2,310 salmon_belly, loses $0 rustlebox, bets $1,105, collects $2,310, net $1,205 Pluttens_Dad, loses $1,105 fcukyourluck, loses $100 /SK EDIT: Bust där nu Skit oxå, blev bara lillplus, plus rb förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 Nationalteatern rockar röven av de flesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 +1 Grindat en del karaoke där på fyllan och villan, och det är väl bara till min skönsång som stället kan upplevas som något sånär trevligt... /SK Jag tog ett par öl där en karaokekväll i våras och två skitsnygga gymnasiebrudar kom fram och var ganska flirtiga. Har inte vågat gått dit sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Jag tog ett par öl där en karaokekväll i våras och två skitsnygga gymnasiebrudar kom fram och var ganska flirtiga. Har inte vågat gått dit sedan dess. lol, ja är det något som skrämmer en till katatoni så är det väl söta gymnasietjejer! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Har hittat rejäl grind ett par kvällar nu. Tryckt 90 lir på två kvällar, vilket är ganska bra för mig iaf. Tyvärr har det gått sådär, men ligger iaf plus 250 typ, men en RoI på 0% . + rejkback ofc Är riktigt jävla kul med SNG faktiskt. Känner att jag hittat ett stabilt spel, men måste finslipa både mitt HU-spel och förbättra multitablandet. Igår lyckades jag hålla igång spel bättre än vanligt, istället för å köra helt i set. 51 lir igår, men rätt trött i huvudet när man var klar. Dessutom sovit fööör lite sista veckan och idag vaknade jag upp rejält förkyld. Munsår, geggamojja i halsen osv. Pissdag mao. Har hittat barnvagn iaf! När nästa knodd kommer i Januari behöver vi en med plats för båda. Har kollat på sådana där de sitter i bredd, men fy faan vilka monster. Så det blir faktiskt en såndär äckligt trendig vagn, som normalt kostar typ 8-10k, men hittade en superfin inkl allt möjligt på blocket för 3900 här på Söder igår. Såg annonsen bara en stund efter den lagts ut, så ingen hade hunnit före. Alla andra beggade har legat runt 6k, så bra köp imo. Bilder kommer senare, så var inte oroliga. Jag veeet hur sugna ni är! Nu ska jag hämta nycklar hos grannen, kattvakt igen. Sen blir det Nytorget och möta Maria och vår nya vagn. Är man vuxen när man börjar känna lite julafton över en ny barnvagn?! Måste nog ut och supa snart, för å väga upp imo... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 Nu ska jag hämta nycklar hos grannen, kattvakt igen. Sen blir det Nytorget och möta Maria och vår nya vagn. Är man vuxen när man börjar känna lite julafton över en ny barnvagn?! Måste nog ut och supa snart, för å väga upp imo... /SK Stort LOL! Btw: Ni har väl minirattar på barnvagnen så knoddsen kan leka rejserbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Stort LOL! Btw: Ni har väl minirattar på barnvagnen så knoddsen kan leka rejserbil? Tror du att det passar in i bilden av trendiga citybor som har sina 2,25 barn som acessoarer, sittandes jollrande i vagnen mellan Söders caféer? Nä just det, fisk... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 Jag trodde trenden låg vid 1,7 eller nåt, för att kunna göra karriär på reklambyrån också, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Jag trodde trenden låg vid 1,7 eller nåt, för att kunna göra karriär på reklambyrån också, alltså. Helt sant, men den vägen har min bror redan gått, så jag måste ta nåt annat. Du ska se hur hans 0,7-unge ser ut. Ett jävla skämt! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Sjukt set. Loosar AA vs K4 ai pre och QQ vs 9T (han synar sig ai) pre på bubblan i sista två och hela gårdagens plus är borta /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Usch vad jag springer illa. Värdet är enormt just nu, men folk drar ut så sjukt mycket. Syna ai med A3, och sen synar FI bakom med A9. Klart dom orkar rra in en liten hålpipa... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 Skriv losa istället för loosa så är jag säker på att den goda karman gör att det går bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Skriv losa istället för loosa så är jag säker på att den goda karman gör att det går bättre. lol, helt sant /SK EDIT: Det funkade, och jag vann sista två liren vilket gör att settet (hm, setet kanske?! ) slutade typ -100 ist för -450. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 yw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 Nu ska jag hämta nycklar hos grannen, kattvakt igen. Sen blir det Nytorget och möta Maria och vår nya vagn. Är man vuxen när man börjar känna lite julafton över en ny barnvagn?! Måste nog ut och supa snart, för å väga upp imo... /SK Jepp det är vuxet. Tror du precis hade sönder min vuxenometer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts