Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

funtar lite på att lira 50k på ongame ikväll. Det enda som talar emot är att jag sovit 5h nu 5 nätter på raken. Lite möööör.

 

Nu blir det oxfilé (well, det var 30% rabatt...).

 

/SK

 

Äh, sova kan du göra när andra barnet kommit ;)

 

oxfile FTW!!! Antar att det stod uppskrivet på 3-månadersmiddagsplanen?!? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vego FTW dock börjar jag slira lite då jag inte har ideologin kvar men rutin sitter. Är vegitarian men vet inte längre. Fuskar lite mer för varje dag förut var det att jag körde misosoppa till min vegosushi och idag smakade jag på polarens pasta som var med oxfile obv att jag inte käkade oxfilen men klart att jag fick i mig lite kött idag.

 

Idag var tredje dag i rad jag tog en afterwork. fundrar på att köra veckan ut med småutgånar för att sätta ett litet personligt rekord. måste juh supa över att jag missade paf reggningen pga att jag var för gul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... :)

 

Lirade uuuuuuuuusel turneringspoker i natt!!!!!!!!! Låg riktigt bra till i BOSS med 30 pers kvar, 20 itm. Låt typ 3a när jag hittar sämsta bluffen ever med 99. Flopp AJJ, FI flattar. Turn blank, check check. River K, och jag BLUFFAR! FI instar med AK. Handen efter får jag 88 och möter QQ. Tack och gonatt...

 

 

... men inte riktigt. Jag hade €100 kvar på kontot eftersom jag inte behövt använda en extra rebuy som jag satt in för. Då började HU SNG-rejset. Inledde med en 75a och vann. Körde nån till, vann alla. Klev upp, körde 100ingar, 150ingar, några 200ingar och sen även typ 5st 300ingar. Jag tror att jag hade typ 15-4 i stats och klev av med €1400 på kontot. :) Lite onödig sista 300ing mot en sjukt stabil kille som jag lirade mot innan. Losade bara mot honom, och en sng mot en annan snubbe som jag tiltade ur TOTALT! Han ville ha mina nicks för å se vad fisken hade för stats. Han skulle byta sida, för kunde man plussa som jag å va såååå dålig så var det HELT SJUKT!!! Jag hade så sinnes roligt, och tryckte liiite på rätt knappar ibland, så var han igång igen. :) Jag tror att jag totalt hade 7-1 mot honom. :D:D:D

 

Idag fick jag sova ut, vilket var sjuuukt skönt! Somnade typ kvart i fyra, och vaknade när familjen kom hem efter sångstunden halv ett. Hade lätt sovit i fyra timmar till annars...

 

Maria trött nu dock, så det blir nog pluttansvar mestadels hela dagen. Om han hittar lite sömn här om nån timme så hittar pappa kanske lite grind. Måste jobba in poäng till min bonus. Knappt halvvägs.

 

/SK

 

EDIT: Kollade shark scope. 15-3 i matcher var det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kraclob som fellow veggo kan jag säga att även jag tappar på vegetariandelen...

 

bryr mej inte riktigt längre om det som fick mej att bli vegetarian från början, men rutinerna sitter i, typ samma som dej.

 

äta misosoppa är nog den minsta av mina laster :$

Agree. Kan vara att jag börjar närma mig det magiska att jag varit vegetarian i halva mitt liv.

 

Är det kött i misosoppa? :shock:

 

Typish, fiskbuljong i typ 97% av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...