Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol va kall jag e ikväll. Plockar verkligen inte en enda jävla hand i BOSS turren. Lyckas ändå flyta med och vi är 81pers kvar (60 itm) när jag hittar 99 på CO. Raise från sen pos, jag ställ å han synar med A4 och floppar A ofc. Sinnes. Kallt som fan i million oxå, där jag får händer men missar ALLA floppar och är nere på knappt 8k. Ongame har jag gjort två halvdana syner pre med låga par och har ca startstack.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL boys. Själv gjorde jag standard krac i det jag lyckades lira ikväll. Överspelad JJ och tiltsyn med drag. yeye. Nångång ska man väll lära sig att lira korrekt fast man vill gamble syna hela tiden?

 

Fisk man är.

 

Nu ska jag grinda lite tvserier tills jag somnar. jobb imorrn, löning också shalalalala! har börja få lite suug efter pokern igen. Var sjukt sugen på CC på fre men ska på finlandskryssning på lör så tror jag hoppar det. Man kanske ska testa spader ess på torsdag istället. Vi får se.

 

Edit: juste hittat en liten hobby leta igenom alla mina gammla ongame konton och kolla om man kan köpa nått för poängen. köpte $374 i tour ticks på best idag alles bust nu. nu ska jag leta igenom Loco, RK, Hey och Tower. borde finnas uppemåt 80k i pp eller nått där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skolboksexempel på hur AA spelades för ett tag sen imo. Inte sett det på länge. Orkar inte vika QQ här...

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-81884919-147

played at "Adelaide" for USD TC from 2008-11-23 17:47 until 2008-11-23 17:48

 

 

 

Seat 1: crochepif ($20,250 in chips)

Seat 2: x danzkafyr ($15,352 in chips)

Seat 3: Uighurbashi ($19,515 in chips)

Seat 4: bluffinphil ($20,792 in chips)

Seat 5: fred6280 ($23,683 in chips)

Seat 6: JoZ6 ($11,990 in chips)

Seat 7: tomazmodel3 ($40,973 in chips)

Seat 8: ive3cards ($9,775 in chips)

Seat 9: ange36 ($11,042 in chips)

Seat 10: YstersDad ($19,808 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

fred6280 posts small blind ($200), JoZ6 posts big blind ($400).

 

PRE-FLOP

tomazmodel3 bets $800, ive3cards folds, ange36 folds, YstersDad bets $2,425, crochepif folds, x danzkafyr folds, Uighurbashi folds, bluffinphil folds, fred6280 folds, JoZ6 folds, tomazmodel3 bets $7,000, YstersDad bets $17,383 and is all-in, tomazmodel3 calls $12,008.

 

FLOP [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds,7 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

YstersDad shows [ Queen of Diamonds,Queen of Clubs ]

tomazmodel3 shows [ Ace of Diamonds,Ace of Hearts ]

tomazmodel3 wins $40,216.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: bluffinphil

Pot: $40,216

crochepif, loses $0

x danzkafyr, loses $0

Uighurbashi, loses $0

bluffinphil, loses $0

fred6280, loses $200

JoZ6, loses $400

tomazmodel3, bets $19,808, collects $40,216, net $20,408

ive3cards, loses $0

ange36, loses $0

YstersDad, loses $19,808

 

 

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänkte det, men jag har tvekat om det är min inbillning eller verklighet. Det sjuka är att det inte är konkurrenter, Cloetta gör båda. :shock:

 

Jo och det verkar vara genialistk ur den marknadssynpunkt som krippa tog upp. Ta 4 valfri smak betala för 3 och man tar en plopp men istället för två för att man inte vill va tråkig plockar man på sig en center och känner sig duktig även om man bytt ner sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo och det verkar vara genialistk ur den marknadssynpunkt som krippa tog upp. Ta 4 valfri smak betala för 3 och man tar en plopp men istället för två för att man inte vill va tråkig plockar man på sig en center och känner sig duktig även om man bytt ner sig lite.

 

En med huvudet på skaft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skolboksexempel på hur AA spelades för ett tag sen imo. Inte sett det på länge. Orkar inte vika QQ här...

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-81884919-147

played at "Adelaide" for USD TC from 2008-11-23 17:47 until 2008-11-23 17:48

 

 

 

Seat 1: crochepif ($20,250 in chips)

Seat 2: x danzkafyr ($15,352 in chips)

Seat 3: Uighurbashi ($19,515 in chips)

Seat 4: bluffinphil ($20,792 in chips)

Seat 5: fred6280 ($23,683 in chips)

Seat 6: JoZ6 ($11,990 in chips)

Seat 7: tomazmodel3 ($40,973 in chips)

Seat 8: ive3cards ($9,775 in chips)

Seat 9: ange36 ($11,042 in chips)

Seat 10: YstersDad ($19,808 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

fred6280 posts small blind ($200), JoZ6 posts big blind ($400).

 

PRE-FLOP

tomazmodel3 bets $800, ive3cards folds, ange36 folds, YstersDad bets $2,425, crochepif folds, x danzkafyr folds, Uighurbashi folds, bluffinphil folds, fred6280 folds, JoZ6 folds, tomazmodel3 bets $7,000, YstersDad bets $17,383 and is all-in, tomazmodel3 calls $12,008.

 

FLOP [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Spades,Jack of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds,7 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

YstersDad shows [ Queen of Diamonds,Queen of Clubs ]

tomazmodel3 shows [ Ace of Diamonds,Ace of Hearts ]

tomazmodel3 wins $40,216.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: bluffinphil

Pot: $40,216

crochepif, loses $0

x danzkafyr, loses $0

Uighurbashi, loses $0

bluffinphil, loses $0

fred6280, loses $200

JoZ6, loses $400

tomazmodel3, bets $19,808, collects $40,216, net $20,408

ive3cards, loses $0

ange36, loses $0

YstersDad, loses $19,808

 

 

 

 

/SK

 

Hade det varit på CC hade du fått en Q på river ! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om bara red kings kunde få tummen ur och fixa en vip-shop där man kan använda poängen till något!

 

Tänk va underbart ifall de gav en credit för en femtedel (godtyckligt) av de tidigare poängen till den kommande vip-shoppen. Inte så troligt kanske. :rolleyes:

 

Funderat lite på det. RK borde kunna gå i konka om de ger ut en bra vipshop till de som lirar där nu. Back in the day hade alla 7x rullande och jag brukade få endel 6x bonusar också. Om dem har konkurranskraftig shop som är anpassad till 8x och alla vi gamla grinders kommer in och shoppar loss kommer de mega backa på oss imo. Vet inte riktigt hur dem ska lösa det.

 

En lösning vore bara att lösa in alla poäng från den tiden till $ och slänga in en bonus eller nått på det. Ser inte riktigt nån annan utväg annat en att de kommer backa monster eller ha en sjukt kass shop.

 

In other news: Lite nyårs planer smids atm. Lutar lite mot att vi drar till kiev och firar nyår. Vi håller på och räkna på det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderat lite på det. RK borde kunna gå i konka om de ger ut en bra vipshop till de som lirar där nu. Back in the day hade alla 7x rullande och jag brukade få endel 6x bonusar också. Om dem har konkurranskraftig shop som är anpassad till 8x och alla vi gamla grinders kommer in och shoppar loss kommer de mega backa på oss imo. Vet inte riktigt hur dem ska lösa det.

 

En lösning vore bara att lösa in alla poäng från den tiden till $ och slänga in en bonus eller nått på det. Ser inte riktigt nån annan utväg annat en att de kommer backa monster eller ha en sjukt kass shop.

 

In other news: Lite nyårs planer smids atm. Lutar lite mot att vi drar till kiev och firar nyår. Vi håller på och räkna på det nu.

 

Jo jag håller väl med i stort sett. Har svårt att se att det skulle vara möjligt för dem att låta gamla PP:s fungera i shoppen. Känns som det mest troliga är att bara nyintjänade poäng fungerar. Men man kan ju alltid hoppas. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In other news: Lite nyårs planer smids atm. Lutar lite mot att vi drar till kiev och firar nyår. Vi håller på och räkna på det nu.

 

Mycket bra plan. Stanna även över deras jul (Ortodoxa kyrkan firar jul sjätte januari tror jag).

 

Missa absolut inte att gå på det stora krigsmuseet, det är häpnadsväckande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag håller väl med i stort sett. Har svårt att se att det skulle vara möjligt för dem att låta gamla PP:s fungera i shoppen. Känns som det mest troliga är att bara nyintjänade poäng fungerar. Men man kan ju alltid hoppas. :lol:

Mjo, men så kan dem inte heller göra riktigt då de använder shoppen som ett argument att fortsätta lira nu, så blir ni belönade med shop sen. Helt klart är att de måste sära på det som är tjänat innan 8x gränsen och efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra plan. Stanna även över deras jul (Ortodoxa kyrkan firar jul sjätte januari tror jag).

 

Missa absolut inte att gå på det stora krigsmuseet, det är häpnadsväckande.

Vi kom på det precis och håller på och kollar om det är realistiskt öht. Men lutar mot att vi drar ner 29e då och sen hem mellan 3e och 6e.

 

Alla tips på hotell eller annat i Ukraine uppskattas. har hittat ok plan ner med aerosvit, nån som har nån åsikt om dem? verkar vara enda bolag som åker raka vägen ner.

 

Nu håller vi på och spånar med hotell? Måste man boka innan eller tror ni det går att åka ner och fixa allt där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...