Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ojoj, idag blir det tufft. Tufft på ett sådant där marinkårssoldatsvis.

 

Jag ska vara barnvakt.

 

Ska till sångstunden med Lukas nu om en stund. Sen kommer min kusin dit med sin lilla Luna och sen är tanken att jag ska underhålla båda de små djävlarna några timmar. GL TO ME!

 

Maria kommer förmodligen hem runt ett, så det är egentligen inte sååå farligt, men ska jag få till marinkårssoldatskänslan så måste jag ta i lite, på SK-vis. 8-)

 

Fan vad jag är sugen på grind! Är så skoj att äntligen ha hittat glädje i sng igen. Får se hur länge det håller i sig. Prob till nästa downer... ;) Närå, har faktiskt varit motiverad att lira även då det gått segt. Har lyckats hålla mig till max $100ingar oxå, vilket jag är nöjd med. :)

 

Dagboksskrivandet har det varit sämre med. Har haft semester får man väl säga, men ska ta tag i det igen. Känns som att det är mer läsvärt med MTT-rapportering än "ja, nu loosade jag fem st 60/40 igen" a'la sng. Iofs så är det kanske alla barnvagnsrejs som är det roligaste att läsa om, eller hur?!?!?!??! :mrgreen:

 

btw, vad sägs om fika idag Vrakman? Borde inte du vara heltidsgrinder snart? De hyr ut 1-4 kontorsplatser på renstiernas gata. Sugen? ;)

 

Ha en bra dag allihop. Jag ber till gudarna att min bli ok.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade glömt luren hemma igår, så såg inte att du hade ringt förrän det var kväll... Idag kan det bli tajt, ska träffa svärpäronen 17.30 och har sisådär 60 tentor kvar att rätta innan dess, men jag slår en signal i eftermiddag om det fortfarande är aktuellt.

 

Har sett det där med kontorsplatserna tidigare, men tittade faktiskt idag från bussen om lappen fortfarande satt uppe, och det gjorde den ju. Men grejen är att jag har jobb kvar året ut typ, varav en månad oavlönat mer eller mindre. Men om det blir fulltime ett tag, så är det ytterst intressant med kontor för min del. De har ledigt på min gata också, men det kanske är lite för nära hem :)

 

Jag hoppas också att din dag blir bra, min har jag litet hopp om måste jag säga... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade glömt luren hemma igår, så såg inte att du hade ringt förrän det var kväll... Idag kan det bli tajt, ska träffa svärpäronen 17.30 och har sisådär 60 tentor kvar att rätta innan dess, men jag slår en signal i eftermiddag om det fortfarande är aktuellt.

 

Har sett det där med kontorsplatserna tidigare, men tittade faktiskt idag från bussen om lappen fortfarande satt uppe, och det gjorde den ju. Men grejen är att jag har jobb kvar året ut typ, varav en månad oavlönat mer eller mindre. Men om det blir fulltime ett tag, så är det ytterst intressant med kontor för min del. De har ledigt på min gata också, men det kanske är lite för nära hem :)

 

Jag hoppas också att din dag blir bra, min har jag litet hopp om måste jag säga... ;)

 

lol. :) Thats the spirit!

 

Var på din gata? Jag skulle kunna kila förbi å bara kolla.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kan det bli tajt, ska träffa svärpäronen 17.30 och har sisådär 60 tentor kvar att rätta

 

Jag hoppas också att din dag blir bra, min har jag litet hopp om måste jag säga... ;)

 

Nu har ju den där jävla luffaren som våldgästar dig varje dag åkt hem så du ska nog hinna! :roll: Kommer nog kännas ensamt för dig i morrn när luffaren inte dyker upp men på fredag är han tillbaka! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. :) Thats the spirit!

 

Var på din gata? Jag skulle kunna kila förbi å bara kolla.

 

/SK

 

Är du också sugen på office? Vore ju riktigt asnice! Det är typ på nummer 12 eller nåt. Samma sida som mig, men närmare Ringvägen, de har en liten lapp i fönstret, 2500/månad eller nåt.

 

Nu har ju den där jävla luffaren som våldgästar dig varje dag åkt hem så du ska nog hinna! :roll: Kommer nog kännas ensamt för dig i morrn när luffaren inte dyker upp men på fredag är han tillbaka! :mrgreen:

 

Lugn, det var några andra uppsatsstudenter som tog över... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oops. idag blev det utgång också nu ska jag sova. Hej värld. fö fett trött på mitt job efter att fortfarande vara tim anställd och har ansvaret somm nasa anställd imo.. fucked up....

 

Kanske för att du super till halv tre dagarna före jobb? :roll::mrgreen:

 

Sjukt trött idag är jag. Uppe med sonen som är sjuk, han kräktes massor igår eftermiddag. Äter knappt nån frukost och eftersom han är sjuk så blir det ingen öppen förskola idag så jag få underhålla honom heeela dagen med massor av roliga sjuklingsaktiviteter - lätt! :roll:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj det där inlägget kommer jag inte ens ihåg att jag postat :)

 

Idag är allt frid och fröjd datorerna börjar bli lite snällare mot mig :) vaknade kl 8 av att chefen ringde och väckte mig. Dock på min egen begäran då jag ofta försover mig och detta var inte en dag som det fick hända.

 

Igår var man på fenix och gröne jägaren. Första gången jag var på jägaren faktiskt. Var ganska trevligt. Lite imponerad att jag är på jobbet idag och var på jobbet igår. Blir antagligen fet övertid idag också. Har server strul som inte kan fixas när alla sitter och arbetar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä. bb sitter ut :(

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-81033438-21

played at "Volos" for USD TC from 2008-11-13 05:57 until 2008-11-13 05:57

 

 

 

Seat 2: Pluttens_Dad ($2,770 in chips)

Seat 4: thermoking28 ($1,473 in chips)

Seat 5: nonolito ($1,225 in chips)

Seat 8: chubb333 ($1,354 in chips)

Seat 9: arcticfirefl ($678 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

thermoking28 posts small blind ($50), nonolito posts big blind ($100).

 

PRE-FLOP

chubb333 folds, arcticfirefl folds, Pluttens_Dad bets $250, thermoking28 calls $200, nonolito folds.

 

FLOP [board cards: 6 of Diamonds,3 of Diamonds,Queen of Spades ]

thermoking28 checks, Pluttens_Dad bets $300, thermoking28 bets $1,223 and is all-in, Pluttens_Dad calls $923.

 

TURN [board cards: 6 of Diamonds,3 of Diamonds,Queen of Spades,5 of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Diamonds,3 of Diamonds,Queen of Spades,5 of Spades,2 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

thermoking28 shows [ Queen of Clubs,5 of Clubs ]

Pluttens_Dad shows [ 6 of Hearts,3 of Hearts ]

thermoking28 wins $3,046.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: Pluttens_Dad

Pot: $3,046

Pluttens_Dad, loses $1,473

thermoking28, bets $1,473, collects $3,046, net $1,573

nonolito, loses $100

chubb333, loses $0

arcticfirefl, loses $0

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...