Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

SoderKrippa

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det kan han ju göra. Problemet är ju bara att bollen då inte alls är där han befinner sig :D

/SK

Precis, den sitter som ett lim på golvet vid dina fötter då serrö ;-)

Nävars, jag är gärna med på ett bet om nån vill lira på Hata! Kommer ni förresten ta inträde på matchen, och går isåfall pengarna till Röda Korset? Jag skulle ALDRIG missa den här matchen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, den sitter som ett lim på golvet vid dina fötter då serrö ;-)

Nävars, jag är gärna med på ett bet om nån vill lira på Hata! Kommer ni förresten ta inträde på matchen, och går isåfall pengarna till Röda Korset? Jag skulle ALDRIG missa den här matchen...

Haha, inträde blir väl svårt, men frivilliga allmosor i utställda skålar kan ju vara en ide :D

/SK

Länk till kommentar

God Morgon! Nu vaknade man precis efter ha lirat Dota med polaren tills ca 7 på morgonen. Vilket jävla skit spel det är, eller rättare sagt hur jävla hopplöst kass kan man vara på ett spel.

Idag ska jag försöka lira en heldel. Lirar på bf så kommer bli att man sitter många timmar och försöker få igång games. Som krippa sa tidigare började gårdagen hur kasst som helst. AA vs A5o AQ vs AJ och TPTK AI turn vs FD. Allt bust och man va lite förstörd över att riggen hade följt en till ännu ett nätverk. Sen släppte det och man lyckades vinna 3 raka games.

Ska beta av lite serier nu halkat efter lite då jag varit ute endel i veckan. Nu har man Knight Rider, Greek, Criminal Minds, Privileged, Fringe, The Mentalist, Pushing Daisies och House att välja på.

Länk till kommentar

Hej

Kan den som är ansvarig för sidan vara vänlig att ta bort bilden på badmintonracketen i det här inlägget? Bilden länkar till våran webshop och varje gång någon läser detta inlägg registreras ett besök i vår webshop. Vår besökstatistik som vi följer noga och som är viktigt att hålla reda på för oss blir då helt missvisande.

Kan den personen skicka mig ett mejl när detta är gjort?

info@rbsportline.se

Tack på förhand.

Mvh

Rickard Björklund

RB Sportline

Länk till kommentar

Hej

Kan den som är ansvarig för sidan vara vänlig att ta bort bilden på badmintonracketen i det här inlägget? Bilden länkar till våran webshop och varje gång någon läser detta inlägg registreras ett besök i vår webshop. Vår besökstatistik som vi följer noga och som är viktigt att hålla reda på för oss blir då helt missvisande.

Kan den personen skicka mig ett mejl när detta är gjort?

info@rbsportline.se

Tack på förhand.

Mvh

Rickard Björklund

RB Sportline

Haha, det här var fan det roligaste inlägget på hela veckan!!! :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar

Haha, det här var fan det roligaste inlägget på hela veckan!!! :lol: :lol: :lol:

Vad är det som är så otroligt roande med det? Tycker du att saker som ställer till problem för andra är roligt så har du en väldigt konstig humor. Jag vet inte om du har en blekaste aning om hur mycket arbete det är med att driva en webshop och hur mycket pengar marknadsföringen kostar, men statistiken är väldigt viktig för att kunna hålla reda på det.

Länk till kommentar

Vad är det som är så otroligt roande med det? Tycker du att saker som ställer till problem för andra är roligt så har du en väldigt konstig humor. Jag vet inte om du har en blekaste aning om hur mycket arbete det är med att driva en webshop och hur mycket pengar marknadsföringen kostar, men statistiken är väldigt viktig för att kunna hålla reda på det.

Man kan ju inte låta bli att undra om ni kan sköta en webshop när en kopierad bild på ett forum påverkar er statistik... :roll:

Länk till kommentar

Man kan ju inte låta bli att undra om ni kan sköta en webshop när en kopierad bild på ett forum påverkar er statistik... :roll:

Tydligen så är det helt främmande för dig efter som du ställer den frågan. Det är ett helt annat program som heter Livestats som läser statistiken och vilka domäner och länkar som refererar. Vad får ni ut av att lägga upp fler bilder? Är det så svårt att vara lite hjälpsam och ta bort den första eller är medelåldern 13 år i det här forumet så man måste visa sig på styva linan och ställa till med lite mer elände? Börjar det här kosta oss pengar så är det pokerforum.nu som får ta smällen och användarnamnen som har hållt på och larvat sig är antecknade så det lär inte bli några problem att ansvarig webmaster att identifiera er.

Länk till kommentar

Tydligen så är det helt främmande för dig efter som du ställer den frågan. Det är ett helt annat program som heter Livestats som läser statistiken och vilka domäner och länkar som refererar. Vad får ni ut av att lägga upp fler bilder? Är det så svårt att vara lite hjälpsam och ta bort den första eller är medelåldern 13 år i det här forumet så man måste visa sig på styva linan och ställa till med lite mer elände? Börjar det här kosta oss pengar så är det pokerforum.nu som får ta smällen och användarnamnen som har hållt på och larvat sig är antecknade så det lär inte bli några problem att ansvarig webmaster att identifiera er.

Ja det är faktiskt helt främmande för mig men så är jag ju ingen datasnubbe heller. Men håll med om att det verkar ju vara ett helt jävla värdelöst system ni har för att föra statistik? Hur skulle det kosta er pengar menar du? För övrigt visste inte jag att det är straffbart att "larva sig"?

Länk till kommentar

Men har du tänkt på hur mycket gratis marknadsföring du nu har fått? Tacka Krippa för det! ... eller ska pokerforum skicka en faktura?

Det är väl bara att ändra adressen/namnet på bilderna så försvinner de?!

Jag ska sprida era bilder på en massa forum/bloggar så att er statistik får sig en jävla boost! Bra va?

Det här forumet är fullt av idioter. En till tycks ha hittat hit! :mrgreen:

Länk till kommentar

Haha...Det är så roligt med tomma hot! :)

Jag vill GÄRNA se den dagen du drar mig inför rätten för att jag citerar ett inlägg, du kan PMa så får du numret till min advokat på en gång. För det andra så är jag själv ägare av sidorna, faxzup, pokerfiskar, powerofsound och några till och jag har då aldrig hört på maken om klantigt kodat system.

Uppdatera ert system istället för att sitta här och klaga!

Det är ingen som har sagt något om någon domstol. Det enda jag har bett om är att bilden som är tagen från min webshop ska plockas bort. Och det jag gör om det ställer till problem för oss är att jag tar kontakt med leverantörerna av webshopen som i sin tur kontaktar internetleverantören till pokerforum.nu. Om medlemmar i pokerforum medvetet lägger upp bilder de vet ställer till problem så kan leverantören stänga ner sidan. Och om du nu är ett sånt otroligt snille och fattar hur det här med websidor och shoppar funkar så borde du veta hur det går till. Jag kan gärna ta nummret till din advokat så kanske han kan förklara så du förstår. Vad beträffar det"klantigt kodade systemet" så är de en av de största leverantörerna av statistiktjänster.

Är det någon som kan hjälpa till att få bort bilderna?

Tack.

Länk till kommentar

Vad är problemet med att bilden ligger där? Och du får som jag förstått det länka bilder hur du vill, eftersom ingenting bryter mot någon regel då bilden fortfarande ligger på eran server.

Så här är det. Det är inte något som helst olagligt att lägga in en bild från vår shop har i forumet. Saken är den att det är ett separat program som heter Livestats som sköter besökstatistiken och läser av alla besök och var besökaren kommer från. Den här racketen är kopierad direkt i från sidan och då följer även tillhörande adress med när man klistrar in den. Följden av det blir att när någon klickar på den här tråden så klickar man också på den länken och då registreras ett besök i statistiken. Hade man däremot laddat ner och sparat bilden på sin hårddisk och sedan lagt in den här hade det varit något helt annat.

Länk till kommentar

Jamen det är så löjligt av folk. Samtidigt håller jag ju självklart med om att det känns idiotiskt att systemet fungerar på det sättet, men att sätta företagets statistik ur spel "bara för att" är fruktansvärt puckat och ignorant. Väx upp.

Håller med dig om att det inte är så bra att det är på det viset. Vad mycket tid som sparats om övriga medlemmar här kunde ha resonerat på ett lika självklart sätt.

Länk till kommentar