Paschendale Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Fan vilket roligt avsnitt av Aussie Millions! Vill bara sticka in att du verkar vara en bra kille, "med båda fötterna på jorden" som man brukar säga. Skönt också att du har bättre engelskt uttal än t ex lirarerik osv Sen imponerar ju pokern också. Du får komma till mitt home-game när du vill Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuperiorFish Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Riktigt imponerande läggningar där! Från och med nu är jag din fanboy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Jag har sett mycket som går att ladda på nätet i pokerväg. Ditt spel är riktigt imponerande. Lätt att du kan spela mot dem bästa i världen. Undar hur du gör? Otroligt!! Bara att gratulera!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 tack som fan för alla lovord. Nu blir det partytiimeeee!!!!! ses i parken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Kan bara instämma i lovorden, inte ofta man blir imponerad av någon (inte ens de bästa) men det här var ett undantag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Skönt också att du har bättre engelskt uttal än t ex lirarerik osv Mmm, vilken bedrift sen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 så mycket commotion, man får väl ta och kolla in det där jävla aussie avsnittet då sen partieeeee för mej med ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Rensat piratsnack; det är inte tillåtet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 hahahahaha jag är skitgryyym. Och lite full också. Fest i korridor c1 ikväll i ulrikedal om nån e sugen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Även roligt är ju att när Lindgren höjer med AA är att han säger "Discount" FAAN VAAD B!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Lindgren är skitduktig faktiskt. Nästan lika duktig som mig. men det är på gränsen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Sick varians att han fått vinna $6M och inte du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Sick varians att han fått vinna $6M och inte du. som en dolk i hjärtat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Är du plus på poker iår? Hur mycket plussa du förra året? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Anser du dig själv vara en live- eller nätspelare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enuz Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Gick förbi dig idag i stadsparken ramzi! Vågade dock inte säga hej...vafan. Du e ju fett pro yo! Och jag är ju en fisk :[ Jag hoppas btw inte du håller dig inne på en korridorsfest i ulrikedal idag...det är ju lätt nation som gäller...alternativt minstry of sound på slagt i malmö! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Jag var bara tvungen att kolla in avsnittet av Aussie. Sjukt snyggt spel med 99! riktigt imponerande! Ha en bra Valborg edit: AQ handen är också lite sinnes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Sick varians att han fått vinna $6M och inte du. Ja, jag har mest otur i världen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Är du plus på poker iår?Hur mycket plussa du förra året? Hm, jag vet faktiskt inte, brukar inte bry mig så mkt. Tror jag backade runt en mille sek förra året på poker, plus en hel del livskostnader. Nä jag måste backat lite mindre, men fuckit who cares så länge man inte är gul haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Anser du dig själv vara en live- eller nätspelare? Jag är inte så mkt för att sätta benämningar på saker i onödan. Men live är roligare och jag är bättre live pga att man får mkt mer info. Däremot så går det extremt mkt snabbare på nätet, så det kan ju vara att föredra rätt ofta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Edit: dubbelpost Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Gick förbi dig idag i stadsparken ramzi! Vågade dock inte säga hej...vafan. Du e ju fett pro yo! Och jag är ju en fisk :[ Jag hoppas btw inte du håller dig inne på en korridorsfest i ulrikedal idag...det är ju lätt nation som gäller...alternativt minstry of sound på slagt i malmö! hehe cool, d är bara att säga hej, jag är skitsnäll. Är bara kaxig som fan på nätet Vi lär nog festa lite all over tha place ikväll, inga planer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Jag var bara tvungen att kolla in avsnittet av Aussie. Sjukt snyggt spel med 99! riktigt imponerande!Ha en bra Valborg edit: AQ handen är också lite sinnes tack så mkt. Alltså jag tycker personligen inte 99 var så jättespeciel, det var en bra fold lixom men inte så mkt mer. AQ folden tycker jag är mkt grymmare. egentligen tycker jag inte den är såå grym heller men det jag tycker är grymt med den handen är att jag var helt säker på att han hade AA. Jag frågade honom i 3 dagar vad han hade och han ljög om vad han hade och påstod lite olika saker, men jag höll fast vid AA hela tiden och sa det även till honom, så jävligt grymt för mig personligen att jag hade rätt. Den grymaste folden jag gjort är i EPT Barcelona när jag folda mellanset mot topset när jag blev checkraisad all in på flopp när det låg fädrgdrag ute. DET var grymt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Hoppas du hade det fett i stadsparken idag..det hade jag iallafall Så stört mycket folk & fin stämning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Grattis till Daniel Larsson och Cecilia idag också som fick en liten flicka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts