ulaf Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 fett GL, fjärde live-cashen i rad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Liveformen verkar god, gött att höra. GL i Köpenhamn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 fett GL, fjärde live-cashen i rad? näe, d va 9 priser. Men bra form iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 lager Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Var det det ni satt och skrek i går? "LEJGÖR! LEJGÖR! HAHAHAHHAHAHA" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Efterfest ole ole Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Se till å hitta storklonken i Köpenhamn nu! GL Ramz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Lehehehegör Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Kristusfylla och vakna i Köpenhamn 2 dagar senare.... Kommer ihåg att rille va kungen på esplanad och att det va skön karaoke. Synd att efterfestplanerna gick i stöpet, men dte kanske var nog lika bra. Hejja ept köpenhamn för mig imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 lycka till nu!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Kristusfylla och vakna i Köpenhamn 2 dagar senare.... Kommer ihåg att rille va kungen på esplanad och att det va skön karaoke. Synd att efterfestplanerna gick i stöpet, men dte kanske var nog lika bra. Hejja ept köpenhamn för mig imorrn. Heja Ramzi fiskt humör! / Espan All Stars Ps. Vi körde efterfest till 07 och sen rev vi frukostsalen på Knaust. Eller rättare sagt så gjorde Greger det ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Såja, klar för idag med 46k. Va uppe på 52k men la mig i en stor pott med KK mot Markus Golser sen torskade tyvärr ner lite. Spelet flöt på lugnt och fint hela dagen och jga fick AA 2 ggr med jätteaction, det var där jag fick tag i nästan alla mina marker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Såja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Heja Ramzi fiskt humör! / Espan All Stars Ps. Vi körde efterfest till 07 och sen rev vi frukostsalen på Knaust. Eller rättare sagt så gjorde Greger det ... LOL sjuk efterfest om vi var på samma hihihi. Många som blev rätt packade kalmar killen var rätt rolig när han börja leka jag vill inte åka taxi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Om vi hade fått ha efterfesten i vår svit på knaust så hade det vart en legendarisk kväll. Men som dte blev nu så var den ändå historisk. Kan säga att jag fortfarande är lite bakis... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 helskön upphämtning ramz.. GL o kör på hårt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 lol på ept alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Riktigt surt. Speciellt mot den motståndaren... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 lol på ept alltså. ute? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 ute? Ja, tyvärr. Han förlorade nästan hela stacken med AA mot QQ. En Q på flopp och Ramzi var nere på 8k, iallafall om man ska tro liverapporteringen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Ja, tyvärr.Han förlorade nästan hela stacken med AA mot QQ. En Q på flopp och Ramzi var nere på 8k, iallafall om man ska tro liverapporteringen. Trist:-( Alltid ut med nuts verkar det som... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag är glad, är ganska kul hur sjukt bra man spelat i ept i 3 års tid och bara blir rövknullad varenda gång. Men ibland är det så, vad ska man göra. Vart mysig shoppingrunda och fika på ströget så livet leker ändå. Imorrn blir det nog slaktarutgång Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glefor Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 vart kan man hitta liverapportering? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaseyJay Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 http://www.pokerstarsblog.nu/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 http://www.poker.se/ept_copenhagen_08.php Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts