Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Konsensus verkar vara att Kapstaden passar bäst då. Miami nice men kanske inte direkt badväder i Januari om jag förstått det rätt, i så fall hade Miami varit givet.

 

Vet inte om jag sagt det men jag ska till New York 16-20e December nu och kolla lite sport. Blir Miami Heat-NY Nicks i basketen och Eagles-Giants i NFL, så jävla fett! :P

 

Nu ska jag på lunchmöte och diskutera kvällens NFL betting.

Lär bli grymt kul match!

Divisionrivals, som dessutom ligger nära geografiskt, så det är typ ett derby.

Slåss om divisions-segern och medföljande playoff-spot.

Hundhatarn Michael Vick är en av NFLs hetaste spelare atm.

 

Lite mycke skador i giants bara, men lär smälla på rätt bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte så seriös betting idag, bustat allt jag har på nätet :) Spelade lite Jaguars och Saints med hcp som jag gick even på och nu har jag Falcons. Lär spela Steelers i nattmatchen också men inte kollat så seriöst senaste veckan, liten dipp i intresset då det vart andra saker som hänt och vart ute o röjt i helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mycke skador i giants bara, men lär smälla på rätt bra :)

 

Tråkigt att Hakeem Nicks inte kommer spela, var lite sugen på att köpa Giants tröja med Nicks på ryggen. Måste köpa nån skön tröja med en skön spelare på ryggen ju, vad tycker ni? Finns ju många riktigt sköna spelare men man vill ju ha ett tugnt lag också och passar ju rätt bra att köpa Giants tröja eftersom vi ska kolla på dom. Hade vart tugnt med en Burress tröja :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att Hakeem Nicks inte kommer spela, var lite sugen på att köpa Giants tröja med Nicks på ryggen. Måste köpa nån skön tröja med en skön spelare på ryggen ju, vad tycker ni? Finns ju många riktigt sköna spelare men man vill ju ha ett tugnt lag också och passar ju rätt bra att köpa Giants tröja eftersom vi ska kolla på dom. Hade vart tugnt med en Burress tröja :)

Haha Burress^^

Gillar jnte giants, men e väl förståeligt att du vill ha en av deras tröjor när du ska se dom. ;)

Jacobs e ju rätt tung, helt gigantisk för å va runningback. Verkar va en rätt knepig o tjurig jävel. Kevin Boss har ju coolt namn annars 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var sjukt taggad inför fotbollsträningen idag så blev den inställd för att dom inte plogat planen, så jävla dåligt. Kommit igång rätt bra och det känns som att jag blir bättre o bättre för varje gång så det känns skitkul. Behövde verkligen komma ut och springa av mig lite idag, var rätt irriterad och grinig efter helgens krök och oseriösa leverne plus en del bust på poker :shock:

 

Fick bli en sväng till gymmet istället för att tilta av mig. Slog faktiskt nytt rekord i hantelpress och var uppe och nosade på 39kgs hantlarna, även om jag bara gjorde 4 reps så känns d ju kul att man närmar sig highstakes. Körde även mini intervaller på step maskinen. Fyfan va snabbt jag får mjölksyra på den. Ska nog köra lite sån träning hemma över julen för att få upp snabbheten och mjölksyrahanteringen till fotbollen, just nu är jag ungefär lika snabb som ett kylskåp på att byta riktning på fotbollsplanen.

 

Nu ska jag laga kycklinggryta med couscous.

 

Antar att man spelar på Patriots ikväll? Tycker Jets vart keffa i år även fast dom är 9-2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patriots står rätt lågt så känns inte som något värde direkt men jag gillar inte Jets som sagt och måste ju krydda lite nu när jag ska se matchen så jag har spelat Pats -3 till 1.74 så jag får pengarna tillbaka om dom vinner med field goal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vinner du nått på poker nuförtiden?

 

Vinner en del men denna vecka har jag vart kall som fan. Spelar bara omaha på nätet nuförtiden. Online MTT grinden är över för evigt tror jag, inte orkat grinda dom seriöst på snart ett år. Rätt nice att spela cashgames så kan man köra när man vill och bestämma sina egna tider. Har så mkt annat som jag tycker är roligt att göra.

 

Vann faktiskt 20k lr nått på livegrind i Barcelona på två kvällars spel. Mycket av vinsten försvann dock snabbt på El Classico.

 

Förlåt för att jag inte skriver nått intressant om poker men jag känner att jag inte kan skriva fritt om sånt här just nu av flera anledningar. Bland annat så är jag ju under kontrakt med RedKings för minst ett år till så det blir ju en del spel där. Någon dag i framtiden när jag känner att jag kan skriva fritt så ska ni nog få höra ;) Dock så kan ju ni som luskar kanske ana att jag kört lite :)

 

gn

 

BeingTramz89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag fattar texten åvan är att han inte får spela någon annan stans än RedKings och därför inte kan uttala sig om något annat än spel på den sidan. Hans kontrakt går ut om 1 år och efter det kan han spela och prata om spel på andra sidor.

 

Ifall jag är helt ute och cyklar kan någon rätta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

colts vinner! med 2 poäng...

 

aa tråkigt att man inte kunde få scoopen på -10.5 dock när dom ledde så mkt i början. Hade det inte vart för Chris Johnson så hade det vart slakt, grabben är sjukligt snabb.

 

Edit: Ähmen tilt jag bustar ju nu! Fan jag tänkte inte på det! Vafaaan :( asdasdad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...