Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va så ledsen när jag busta igår, hade sjukt tålamod och rätt enkelt bord men så fick jag KK vs AA och sen torska flipp när jag va short så det var inte så mkt mer att göra. Hade vart nice att dubbla upp sig lite, bustade en stund före bubblan. Satt med Martin Jacobsson på samma bord hela dagen och han hade ju inga problem att grinda till sig 300k stack utan större mothugg så hade ju vart nice att få lite stack.

 

Men men, har det nice här på Ritz Carlton. Körde massage och manikyr precis 8-) Drar hem till Lund en sväng imorrn för Vårbalen, ska bli så jävla kul!

 

Ses i Sevilla på måndag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt liv är rätt soft.

 

Vaknade och klev ur sängen ner på skinnfällen som jag placerat där så att fötterna alltid får en mysig start på dagen. Förflyttar mig ut till vardagsrummet, nya Ronaldomattan på plats. Nu ska jag äta leverpastejmackor (Scans original ungsbakade obv) med inlagd gurka på och kolla world business today på CNN. Sen ska jag cykla till gymmet i solen och avsluta med grillkväll på en kompis takterass.

 

Winning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tentan då?

Studieuppehåll :) Blir nog ingen mer skola för mig.

 

mbn! Vad blir nästa stopp då?

Drar faktiskt till Dublin på torsdag för att spela Irish Open. Skippar nog Remo sen för Valborg i Lund.

 

För en del börjar det verkliga livet lite senare...

 

Hur menar du med "verkliga" livet? Barn och familj? Dom ska också få leverpastej och skinfällar i så fall ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...