RaMz Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Fan jag e sämst på att att lägga upp bilder, kan någon fixa eller berätta hur man gör större och tar bort fisklänkarna. Edit: nm I fixed it. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 trist du springer dåligt, men det gör jag också e runt $12k under all-in EV denna månad, vilket jag tycker är rätt mycket då det brukar vara pluset en normal månad. Är väl första riktigt dåliga månaden i år så det får jag vara glad över istället ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Fyfan vilken duplo bild haha ser ju retarded ut. Steker förmodligen på någon jävligt light 5-bet haha. Tippar på att du har . Fan du ser ju halvt vältränad ut på andra bilden, bra kamerahustling! (eller?!) Orutinerat av mike, han kommer få handformade vita fläckar på magen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Tippar på att du har . Fan du ser ju halvt vältränad ut på andra bilden, bra kamerahustling! (eller?!) Orutinerat av mike, han kommer få handformade vita fläckar på magen. Jag skulle inte vilja stå framför där sen när andetaget ska ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Jag skulle inte vilja stå framför där sen när andetaget ska ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Jag e så sjukt trött, spelat 12h per dag senaste dagarna och sovit 5-6h, men sprungit så dåligt att jag vägrar ge mig, så hoppar på grinden igen. Missade lite som började vid 21 så spelar bara 3 turrar nu, ska försöka sova lite mellan händerna om det går. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Jag e så sjukt trött, spelat 12h per dag senaste dagarna och sovit 5-6h, men sprungit så dåligt att jag vägrar ge mig, så hoppar på grinden igen. Missade lite som började vid 21 så spelar bara 3 turrar nu, ska försöka sova lite mellan händerna om det går. I feel u. Har kört samma här, fast typ lite mindre sömn. Så idag är det LEDIGT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 I feel u. Har kört samma här, fast typ lite mindre sömn. Så idag är det LEDIGT! Orka ta ledigt när man e stuck som fan och det är 300r ftops Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Orka ta ledigt när man e stuck som fan och det är 300r ftops Orka vara stuck? vad ska du göra med vinstpengarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 :cry: :cry: :cry: :evil: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :-( :-( :-( :-( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 sigh mbn fml etc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 *tycker jättesynd* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 raisar varje hand i ftopsen i alla positioner nu, men dom e ju så jävla dåliga så jag går sakta uppåt på att bara sno blinds och folda mot alla 3 bets. fkn donks, kill me Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 *tycker jättesynd* *KRAM* *gråt* *KRAM* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 weeeee, jag vann KK vs 77, jag ska aldrig mer whina Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Jag e kvar i ftops! Shake it, uh uh Shake it! Shake it! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 skoja bara jag busta inte där. Bustade nu istället när jag fick AKs igen all in pre mot 99. Snott varenda jäkla hand i ftops från 2.7k upp till 15k med händer som J5 i snitt om inte ännu sämre. Men så fort man får in det på flipp mot en jävla tight åsna så är det onöjligt att vinna. Hur fan kan man sitta och spela som en jäkla nötknäppare och vinna en hand av 40 totalt men vinna alla all ins, det är fna helt otroligt. Världens whinestuga här i lägenheten i Lund, vi har alla blvit slaktade i 4a dagar i sträck, nu får det fan vara nog, imorrn går vi ut och krökar skallen i bitar istället. Fan jag deffar ju, kan inte kröka då tiiiiillltttttttttt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Oki kanske en till grinddag imorrn Måste ju komma vinst någon gång. Bara harmoni och positiva tankar nu så lär jag vinna minst 4a turneringar imorrn, det är jag säker på. hejja hejja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Oki kanske en till grinddag imorrn Måste ju komma vinst någon gång. Bara harmoni och positiva tankar nu så lär jag vinna minst 4a turneringar imorrn, det är jag säker på. hejja hejja så har jag tänkt varje dag i 2 veckor:-( gl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 usch, det där såg inge kul ut alls nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 alla är vektighta apor och dom som är tightast på jorden vinner alltid. 3bets o 4bets är totalt överskattat tycker jag funkar för fan aldrig o varje gång har dom nuts när dom 3betar tom regsen knappt nån reg som 3betar light eller 4betar för fan bara nuts. Så håller med dig ramz höj upp mkt får du motspel bara lägg även om du har semistål för dom har alltid stål !!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 så har jag tänkt varje dag i 2 veckor:-( gl! Det är synd om oss.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Hahaha moorman. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Hahaha moorman. Han var grym fram till HU sen vet jag inte vad som hände... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts