Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ja just det. Vilken dag vill du komma och vad vill du att ditt besök ska inkludera?

Alla dagar funkar. Inkludera? Jag vill bli grym på bowling, kunna slå killarna på det (med hehe) :mrgreen:

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är inte räkmackan bättre?

alltid så mtk majonäs, inte min grej. Käkade rostbiffen på planet bara för att det var gratis.

Just nu är jag grillmasteri, det ska grillas kotletter, korv och kickling. Känner mig så duktig :)

Postad
alltid så mtk majonäs, inte min grej. Käkade rostbiffen på planet bara för att det var gratis.

Just nu är jag grillmasteri, det ska grillas kotletter, korv och kickling. Känner mig så duktig :)

Grillar du ute? I det här vädret? :shock:
Postad

livet leker, jag har AA varje hand och alltid 20BB allin före eller reraise före haha :) Och alenius vinner bracelet, en söndag i liiiveeet !

Postad

Tror jag sparat ihop all min otur på stars tills idag, haft AA 15 ggr typ och alltid minst 20BB all in före, fick precis AA vs KK i 500ingen för 150BB pott all in pre :)

Postad
Tror jag sparat ihop all min otur på stars tills idag, haft AA 15 ggr typ och alltid minst 20BB all in före, fick precis AA vs KK i 500ingen för 150BB pott all in pre :)

jobbA!!

Postad
The bracelet is on the table and cards are in the air. Jason Tam enters heads-up play with a 3-1 chip lead over his opponent, Tomas Alenius.

Jason Tam 2,175,000

Tomas Alenius 720,000

One tiiimmeeee!

• Skapa nytt...