Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ramz din familj då när träffar du dommmm

 

då och då, både mamma och pappa bor kvar i Upplands Väsby, jag hälsar på när jag kan. Var hemma hos pappa över julen senast ett par dagar och spelade fifa med lillebrorsan osv. Vi har bra kontakt och kommer väldigt bra överens, men ses dock inte så ofta som jag skulle vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Hörde jag inte att han som sprang (Harrisson?) var line backer eller nåt vad det nu betyder? Alltså inte en sån som brukar springa med bollen? :ola:

 

Jopp det är sant, men han är ändå mindre, snabbare och mer atletisk än 150 pannors snubben =) Om han fick syrgas efteråt kan jag lova att 69an fick 3ggr så mkt syrgas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev tipsad av denna skojares dagbok...stolpskott vart är du??? våga jobba hugos ikväll i kings cross.... vet att du är feg på alkoholen men trotsa för en gångs skull....NKV gubben - NKV!!!!!!! jag skulle mer än gärna dö för en snok.

 

vad vill du? vi var på hugos var va du???

 

feg på alkoholen? jag krökade med eliten när du sprang omkring i kortbyxor!

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad vill du? vi var på hugos var va du???

 

feg på alkoholen? jag krökade med eliten när du sprang omkring i kortbyxor!

 

gn

Vi var på hugos men jag tror du misstog dig, du var nog på backpacker ställena ligger mitt emot! Festat med eliten?? Jag kommer inte ihåg att vi har festat? Ta inte allt så hårt tuffing... ikväll knaprar vi i darling harbour - ses där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi var på hugos men jag tror du misstog dig, du var nog på backpacker ställena ligger mitt emot! Festat med eliten?? Jag kommer inte ihåg att vi har festat? Ta inte allt så hårt tuffing... ikväll knaprar vi i darling harbour - ses där!

 

:)

 

vi var på hugos ett bra tag faktiskt, men vi rörde oss vidare till ivy sen. Vi bor rätt nära Darling Harbour faktiskt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nu igenom ett antal sidor och läste att du snackade med och verkade känna Cogaz. Spelar vanligtvis back med honom i innebandylaget. Vi kan väll säga såhär. Om du träffar honom så hälsa honom att vi skulle behöva #87 nu i säsongsavslutninge :-D

 

btw. hoppas du vet vilket liv du lever :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nu igenom ett antal sidor och läste att du snackade med och verkade känna Cogaz. Spelar vanligtvis back med honom i innebandylaget. Vi kan väll säga såhär. Om du träffar honom så hälsa honom att vi skulle behöva #87 nu i säsongsavslutninge :-D

 

btw. hoppas du vet vilket liv du lever :-)

 

 

Hehe coolt. Jag vet inte var han håller hus nu, sist jag såg honom var i Melbourne. Innebandymatch for rollz?

 

jo livet jag lever, mkt fint, är en av dom lyckligaste och gladaste människorna på jorden, true story :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...