Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Tureniec opened for 26,000 from late position. Zach Gruneberg reraised from the big blind to 76,000, then snap-called after Tureniec shoved for roughly 200,000.

 

Tureniec: 88

Gruneberg: AA

 

Gruneberg jumped out of his chair and excitedly clapped his hands. He was safe on a flop of . The turn , however, gave him a sweat as it brought four extra outs for Tureniec. With the crowd pressing in, Tureniec started chanting, "Jack! Jack! Jack!" and got his wish when the (the same Jack of Clubs that Sorel Mizzi asked for earlier?) hit the river to make a straight.

 

Vilket gaist-proffs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gymmat och haft mig senaste dagarna, vart även en ganska så rolig utgång häromdagen då det hände allt möjligt stökigt. Nu har vi styrt biljetter till Djokovic - Baghdatis så vi ska dit ett gäng och se om vi kan skrika ut lite bollar för Baghdatis istället för Söderling denna gången ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orutinerat att köpa bra biljetter -> köp till högre sektioner och gå ner och sätt dig på något frächt ställe.

 

Jo det va rätt orutinerat att fixa biljetter på första raden precis bakom Nadal, det var så nära att jag kunde sitta och coacha honom mellan setten ffs :) Var kul att se iaf, Nadal är väl den som imponerat mest hittils av alla favoriter iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det va rätt orutinerat att fixa biljetter på första raden precis bakom Nadal, det var så nära att jag kunde sitta och coacha honom mellan setten ffs :) Var kul att se iaf, Nadal är väl den som imponerat mest hittils av alla favoriter iaf.

 

Tsss det gjorde jag på båda Ivanovics matcher, Federer vs Safin och Djokovic-matchen igår (bla) och köpte biljetter någonstans i mitten på en av de övre sektionerna. I tell you det är hur många idioter som helst som bara ser 1-2 matcher per session

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tsss det gjorde jag på båda Ivanovics matcher, Federer vs Safin och Djokovic-matchen igår (bla) och köpte biljetter någonstans i mitten på en av de övre sektionerna. I tell you det är hur många idioter som helst som bara ser 1-2 matcher per session

 

pro :mrgreen:

 

Vi satt ju bredvid grekerna och sjäng igår, va fan svårt att inte bli medryckt. Där på slutet så satt jag och gaistade rätt så hårt på en Baghdatisvändning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad synd att Murray åkte ur idag. Hade verkligen velat se Nadal sätta på honom i semin efter allt snack om Murray och att han ska va så bra helt plötsligt. Lite synd tycker jag, men nu får vi antagligen en roligare semi mellan Nadal och Tsonga iaf, Tsonga såg bra ut idag och han slog väl faktiskt Nadal i semi förra året?

 

Osannt tiltad på att jag inte degade in på Nadal till 4.4 igår när jag hade chansen, nu är han nere i 2.56, får kanske lägga en sland på del Potro och gaista istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi lämnat tennisens mecka och flygit ner till Sydney ett gäng på 7 grabbar. Vi hyr 2 feta lägenheter i Medina Apartment Hotel på Kent street. Känns mkt bra och tanken är att jag ska börja spela lite tennis här nere :)

 

Bor på 29de våningen med rätt nice utsikt, kanske slänger upp några bilder sen om jag orkar.

 

Har ni några tips på bra grejjer i Sydney? Jag är här till 12e Februari verkar det som, så har lite tid till annat än grind :)

 

Har iofs bustat mitt RedKings konto men jag ska in med färska dollars imorgon och rusha upp kontot till oanade höjder under Sydney vistelsen, har tränat mkt hu-omaha mot Alex Roumeliotis på playmoney när vi vart i Melbourne så är knivskarp i besluten nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad synd att Murray åkte ur idag. Hade verkligen velat se Nadal sätta på honom i semin efter allt snack om Murray och att han ska va så bra helt plötsligt. Lite synd tycker jag, men nu får vi antagligen en roligare semi mellan Nadal och Tsonga iaf, Tsonga såg bra ut idag och han krossade faktiskt Nadal i semi förra året.

 

Osannt tiltad på att jag inte degade in på Nadal till 4.4 igår när jag hade chansen, nu är han nere i 2.56, får kanske lägga en sland på del Potro och gaista istället :)

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi lämnat tennisens mecka och flygit ner till Sydney ett gäng på 7 grabbar. Vi hyr 2 feta lägenheter i Medina Apartment Hotel på Kent street. Känns mkt bra och tanken är att jag ska börja spela lite tennis här nere :)

 

Bor på 29de våningen med rätt nice utsikt, kanske slänger upp några bilder sen om jag orkar.

 

Har ni några tips på bra grejjer i Sydney? Jag är här till 12e Februari verkar det som, så har lite tid till annat än grind :)

 

Har iofs bustat mitt RedKings konto men jag ska in med färska dollars imorgon och rusha upp kontot till oanade höjder under Sydney vistelsen, har tränat mkt hu-omaha mot Alex Roumeliotis på playmoney när vi vart i Melbourne så är knivskarp i besluten nu ;)

 

 

Blue Mountains är fint o funkar för en dagstrip. Sen besöka manly och bondi beach, men det är ju givet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi lämnat tennisens mecka och flygit ner till Sydney ett gäng på 7 grabbar. Vi hyr 2 feta lägenheter i Medina Apartment Hotel på Kent street. Känns mkt bra och tanken är att jag ska börja spela lite tennis här nere :)

 

Bor på 29de våningen med rätt nice utsikt, kanske slänger upp några bilder sen om jag orkar.

 

Har ni några tips på bra grejjer i Sydney? Jag är här till 12e Februari verkar det som, så har lite tid till annat än grind :)

 

Har iofs bustat mitt RedKings konto men jag ska in med färska dollars imorgon och rusha upp kontot till oanade höjder under Sydney vistelsen, har tränat mkt hu-omaha mot Alex Roumeliotis på playmoney när vi vart i Melbourne så är knivskarp i besluten nu ;)

 

1. Ni fixar en grillfest på takterassen!

 

Hocka upp lite folk. Dra till fiskaffärn och köp lite färsk marlin och tonfisk och grunden är lagd. Gör nån shyst sallad till.

 

2. Bridge climbing; Sydney Harbor Bridge. Gör vid gryningen.. typ $300

 

3. Skit i monorail, akvarium och liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippa blue mountains, fett överskattat imo. Jag var där i höstas...Lång o seg tågresa och inget kul o göra där.

Jag rekommenderar att åka båt till ex. Manly, Taronga zoo (skitfin utsikt över sydney).

För övrigt så finns det riktigt bra restauranger i The Rocks som ligger intill Circular Quay.

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippa blue mountains, fett överskattat imo. Jag var där i höstas...Lång o seg tågresa och inget kul o göra där.

Jag rekommenderar att åka båt till ex. Manly, Taronga zoo (skitfin utsikt över sydney).

För övrigt så finns det riktigt bra restauranger i The Rocks som ligger intill Circular Quay.

 

peace

 

Sen finns det ett rätt fett uteställe som heter The Argyle på The Rocks, enligt min subjektiva (han jobbade på The Argyle) så var det det fetaste då, för 1½ år sen, var där och hälsade på förra julen och jäkligt fräsht är det.. The Ivey skulle dock ha öppnat för ett år sen också? 7 Våningar med typ 25 bartenders i mainbar mm, ska tydligen blivit det fetaste?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...