Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Drog över till Lund häromdagen då hela ligán var här. Vart en skön utgång med novischfesten häromdagen och igår blev det ungdomsgård hemma hos niko när det skulle spelas söndagsturneringar, hade tom fått med mig Danny och hans spanska roomate Oskar över till Lund efter att ha hängt med dom i Köpenhamn.

 

Nu är jag i Patriks studentrum och vi kör fifagrind ikväll med lite polare från korridoren. Snart dags för omaha på RedKings dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måndag med Ramzi! Innebär Omaha...

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ikväll kl 19:00 Svensk tid får du chansen att möta Ramzi Jelassi, som redan är en välkänd figur här på forumet. Denna gång kommer han att bjuda på hans favoritspel PL Omaha på olika stakes. Mestadels lite lägre, så alla har chansen att spela

 

Ramzi kom nyligen hem efter sin 19e plats i EPT Copenhagen och är nu laddad för att spela med er ikväll.

 

Borden hittar ni i den privata sektionen utav Cash Game, och de kommer heta precis som Ramzis username "RK_PRO_Ramzi".

 

För att kommer in på bordet skriv meddelandet: teamrk till Ramzi så släpper han in er!

 

Lycka till!

Mvh

Jonas

RedKings.com

 

Fått 1k att spela med så det verkar som att vi kör 0,5-1 idag, jag öppnar borden vid 19. Jag öppnar privata bord, skriv "teamrk" när ni försöker joina, så släpper jag in er :)

 

GL, jag ska äga er alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade extremt mkt tur och fullbordade det med att dra en stege med QQ52 när vi körde 3 vägs all in sista handen.

 

 

Tur, eller så hade du RedKings slumpgenerator " DeLuxe " :-D

 

 

RaMz, finns det någon som kommer kunna sätta Blom90 på plats på SVS?, just nu försöker MrDawwe,,,,,,,Flera av de stora ryktas tagit stora förluster mot honom :-)

 

Himpan & Smutsfall sägs det har Gulat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur, eller så hade du RedKings slumpgenerator " DeLuxe " :-D

 

 

RaMz, finns det någon som kommer kunna sätta Blom90 på plats på SVS?, just nu försöker MrDawwe,,,,,,,Flera av de stora ryktas tagit stora förluster mot honom :-)

 

Himpan & Smutsfall sägs det har Gulat!

 

Varför har Dawwe flyttat till SvS? Spelade han inte på en dollarsite när han rushade som satan? Sitter o väntar med 40K på ett NL 200/400 bord.

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns alltid som om folk skriver att alla high rollers har gulat då och då. Det kan väl inte stämma att allihopa är idioter helt utan MM?

 

vissa ja, dom flesta nej. Men man kan ju gula det man har på en site eller online över huvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer i livet ramz? :)

 

Hänger i Lund och älskar livet som vanligt. Var riktigt bra kväll igår med fest på malmö nation. Idag är vi lite slitna och har mest lirat fifa, men vi måste ändå ut för min polare har DJ battle på festen som nöjesguiden har i Malmö.

 

Min agent ringde för en stund sen och sa att jag tydligen skulle gå på pokerakademien eller vad det heter imorrn i sthlm där dom ger ut priser till årets spelare osv. Men jag har dte så nice i Lund nu så jag skiter i det och stannar här lite extra istället, jag är ju inte ens nominerad för något och sist jag var där så lyckades jag ju bli 3 outad av Legato i en uppvisnings heads up match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hänger i Lund och älskar livet som vanligt. Var riktigt bra kväll igår med fest på malmö nation. Idag är vi lite slitna och har mest lirat fifa, men vi måste ändå ut för min polare har DJ battle på festen som nöjesguiden har i Malmö.

 

Min agent ringde för en stund sen och sa att jag tydligen skulle gå på pokerakademien eller vad det heter imorrn i sthlm där dom ger ut priser till årets spelare osv. Men jag har dte så nice i Lund nu så jag skiter i det och stannar här lite extra istället, jag är ju inte ens nominerad för något och sist jag var där så lyckades jag ju bli 3 outad av Legato i en uppvisnings heads up match.

 

Hehe, 3 outad :)

Du hade exakt samma överläge som man har med TT vs AK. What a bad beat my friend ;)

Jag trodde vår heads up var ett återkommande moment, annars hade jag aldrig gått idag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...