freddola Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Sjukaste vändningarna alltså. Dock tog dom det tillslut
ulaf Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Sjukt att han lyckas springa ifrån 58:an där när han tappar farten och han kommer i full karriär på slutet! edit: 69:an var det visst.
fredde80 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Sjukt att han lyckas springa ifrån 58:an där när han tappar farten och han kommer i full karriär på slutet! edit: 69:an var det visst. 69an väger iofs 140 pannor så det är ju inte direkt någon som gör 4.2 på 40 yards =)
ulaf Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 69an väger iofs 140 pannor så det är ju inte direkt någon som gör 4.2 på 40 yards =) Hörde jag inte att han som sprang (Harrisson?) var line backer eller nåt vad det nu betyder? Alltså inte en sån som brukar springa med bollen?
sexyterran Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 omg super bowl suger så seeeeeeeegt hur orkar ni spela en sekund PAUs..... reklam.... spel, nej vänta... paus igen.... osv
slowboy Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 omg super bowl suger så seeeeeeeegt hur orkar ni spela en sekund PAUs..... reklam.... spel, nej vänta... paus igen.... osv Det vettigaste du någonsin har sagt tror jag ^^
MaybePirog Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Haha du bor granne med mig atm. Bor i porten brevid Medina apartments. Vi kanske kan vinka till varandra från balkongerna nån gång.
MaybePirog Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Sorry det var visst på kent st och inte king st ni bodde på.
sexyterran Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 ramz din familj då när träffar du dommmm
RaMz Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 ramz din familj då när träffar du dommmm då och då, både mamma och pappa bor kvar i Upplands Väsby, jag hälsar på när jag kan. Var hemma hos pappa över julen senast ett par dagar och spelade fifa med lillebrorsan osv. Vi har bra kontakt och kommer väldigt bra överens, men ses dock inte så ofta som jag skulle vilja.
ko_Ocken Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 blev tipsad av denna skojares dagbok...stolpskott vart är du??? våga jobba hugos ikväll i kings cross.... vet att du är feg på alkoholen men trotsa för en gångs skull....NKV gubben - NKV!!!!!!! jag skulle mer än gärna dö för en snok.
fredde80 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Hörde jag inte att han som sprang (Harrisson?) var line backer eller nåt vad det nu betyder? Alltså inte en sån som brukar springa med bollen? Jopp det är sant, men han är ändå mindre, snabbare och mer atletisk än 150 pannors snubben =) Om han fick syrgas efteråt kan jag lova att 69an fick 3ggr så mkt syrgas
RaMz Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 blev tipsad av denna skojares dagbok...stolpskott vart är du??? våga jobba hugos ikväll i kings cross.... vet att du är feg på alkoholen men trotsa för en gångs skull....NKV gubben - NKV!!!!!!! jag skulle mer än gärna dö för en snok. vad vill du? vi var på hugos var va du??? feg på alkoholen? jag krökade med eliten när du sprang omkring i kortbyxor! gn
ko_Ocken Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 vad vill du? vi var på hugos var va du??? feg på alkoholen? jag krökade med eliten när du sprang omkring i kortbyxor! gn Vi var på hugos men jag tror du misstog dig, du var nog på backpacker ställena ligger mitt emot! Festat med eliten?? Jag kommer inte ihåg att vi har festat? Ta inte allt så hårt tuffing... ikväll knaprar vi i darling harbour - ses där!
RaMz Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Vi var på hugos men jag tror du misstog dig, du var nog på backpacker ställena ligger mitt emot! Festat med eliten?? Jag kommer inte ihåg att vi har festat? Ta inte allt så hårt tuffing... ikväll knaprar vi i darling harbour - ses där! vi var på hugos ett bra tag faktiskt, men vi rörde oss vidare till ivy sen. Vi bor rätt nära Darling Harbour faktiskt....
Alessandro Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Läste nu igenom ett antal sidor och läste att du snackade med och verkade känna Cogaz. Spelar vanligtvis back med honom i innebandylaget. Vi kan väll säga såhär. Om du träffar honom så hälsa honom att vi skulle behöva #87 nu i säsongsavslutninge btw. hoppas du vet vilket liv du lever
RaMz Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 4gkjp5grjhi2p4jtqb26gj59ibtjoppbeojbqejpvqejpovqepokjovqejkoperqojkorejopqerjerqpojgjoperqgoojkpergqoeoepkjqrgoopjerqoeropjqererpojqrrejioqgeoreqäjgejoqeräjropjerfoireäjqferlreqerjroqerojpeoerjergjrerpojop FML
speltorsk_LOL Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 4gkjp5grjhi2p4jtqb26gj59ibtjoppbeojbqejpvqejpovqepokjovqejkoperqojkorejopqerjerqpojgjoperqgoojkpergqoeoepkjqrgoopjerqoeropjqererpojqrrejioqgeoreqäjgejoqeräjropjerfoireäjqferlreqerjroqerojpeoerjergjrerpojop FML Gul?
RaMz Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Läste nu igenom ett antal sidor och läste att du snackade med och verkade känna Cogaz. Spelar vanligtvis back med honom i innebandylaget. Vi kan väll säga såhär. Om du träffar honom så hälsa honom att vi skulle behöva #87 nu i säsongsavslutninge btw. hoppas du vet vilket liv du lever Hehe coolt. Jag vet inte var han håller hus nu, sist jag såg honom var i Melbourne. Innebandymatch for rollz? jo livet jag lever, mkt fint, är en av dom lyckligaste och gladaste människorna på jorden, true story
RaMz Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Gul? Jag har så mkt inom mig som jag vill whina om, men jag kan fan inte förmå mig sjölv att sjunka så lågt. Så jag tar den s k "moral highground" och tänker på mitt happy place
RaMz Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Ny dag. Solen skiner, fåglarna kvittrar. Vi ska till Ivy igen
Recommended Posts