ulaf Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Är du besviken på dig själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Är du besviken på dig själv? Nope, inte när det gäller skolan iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Måste bara ta och tipsa om www.Xpandify.com. Man kan plocka ner lite spotify playlist och lägga upp egna. Ganska bra om man sitter 16h/dygn framför datorn och tröttnar på musiken btw. ramzi är fisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Måste bara ta och tipsa om www.Xpandify.com. Man kan plocka ner lite spotify playlist och lägga upp egna. Ganska bra om man sitter 16h/dygn framför datorn och tröttnar på musiken btw. ramzi är fisk wow. nice1. wp, osv. Tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 coolt att vi har samma regdatum föresten ramzi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 coolt att vi har samma regdatum föresten ramzi. Såg en bild på dig nånstans häromdagen och måste säga att du åldrats väl. Du är verkligen jättesnygg Mollbert. /L Swahn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Det såg stabilt ut på gymmet idag såg jag;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Det såg stabilt ut på gymmet idag såg jag;-) Jag har så jävla mkt träningsvärk, kan inte röra armarna över axelhöjd, blir svårt att köra stureplansveven på Casa ikväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 coolt att vi har samma regdatum föresten ramzi. Du reggade faktiskt 17 dagar före mig, men jag har ju lite fler inlägg än dig, men sen så är jag förmodligen ganska så mkt mer kåt på uppmärksamhet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Du reggade faktiskt 17 dagar före mig, men jag har ju lite fler inlägg än dig, men sen så är jag förmodligen ganska så mkt mer kåt på uppmärksamhet Juniorer... April 2004 liksom... Ses vi i London? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 Juniorer... April 2004 liksom... Ses vi i London? Lolla mig långsamt Bo Verkar inte som att jag åker faktiskt. Händer mkt kul här i Lund just nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 jag bokade resa nu bara för att kunna busta bo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Längst medlem och minst inlägg vinner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 FML, såg bra ut deep i flera turrar men lyckades busta ur allt även fast jag spelade så lugnt och fint Var säker på att det skulle bli plusdag idag för några timmar sen när d såg så ljust ut i mkt, men man hittar ju alltid misären till slut. Får glädja mig med förmiddagens klonk antar jag, drog till malmö och kollade Malmö - Hammarby, vi hade gått all in för hela kontot på Malmö så det var lite svettigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 FML, såg bra ut deep i flera turrar men lyckades busta ur allt även fast jag spelade så lugnt och fint Var säker på att det skulle bli plusdag idag för några timmar sen när d såg så ljust ut i mkt, men man hittar ju alltid misären till slut. Får glädja mig med förmiddagens klonk antar jag, drog till malmö och kollade Malmö - Hammarby, vi hade gått all in för hela kontot på Malmö så det var lite svettigt Tur Ni inte tippade HIF... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 FML, såg bra ut deep i flera turrar men lyckades busta ur allt även fast jag spelade så lugnt och fint Var säker på att det skulle bli plusdag idag för några timmar sen när d såg så ljust ut i mkt, men man hittar ju alltid misären till slut. Får glädja mig med förmiddagens klonk antar jag, drog till malmö och kollade Malmö - Hammarby, vi hade gått all in för hela kontot på Malmö så det var lite svettigt Sveriges bästa lag vs sveriges sämsta just nu, skulle inte ens behövt bli lite svettigt Tyckte du om stadion då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 jag bokade resa nu bara för att kunna busta bo. Var har du varit m8, inte sett till dig? Jag klarade att busta så bra själv så, behövde ingen hjälp alls, suck. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Sveriges bästa lag vs sveriges sämsta just nu, skulle inte ens behövt bli lite svettigt Tyckte du om stadion då? Nä det var ju ganska lugnt, Hammarby spelar apdåligt och Malmö verkar ha ett riktigt bra lag, men är ju ändå lite svettigt när man har 15k dollar på matchen Arenan var mkt fin, även om det bara var halvfullt. Verkar lite dyrt med långsida för 380kr dock? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Nä det var ju ganska lugnt, Hammarby spelar apdåligt och Malmö verkar ha ett riktigt bra lag, men är ju ändå lite svettigt när man har 15k dollar på matchen Arenan var mkt fin, även om det bara var halvfullt. Verkar lite dyrt med långsida för 380kr dock? haha, då är det ok att svettas lite Ja det är väl en av anledningarna till att det inte komma fler folk. Fattar inte hur dom tänker, billigare att gå på elfsborg - valencia när det begav sig tex... Lär väl bli någon ändring på det till nästa år hoppas jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Hold me closer tiiny dancöör Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lamby Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Juniorer... April 2004 liksom... Ses vi i London? Juniorer? Då måste jag vara pensionär Vi hörs Lamby Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lamby Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Längst medlem och minst inlägg vinner Vinner jag då ??? MVH Lamby Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Vinner jag då ???Nä, det gör gamle gode Scrubble. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Nä, det gör gamle gode Scrubble. Senaste aktivitet: 1970-01-01 01:00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Hheeh, var och besökte Imperial igår och drack några kalla till fotbollen. Kan inte du som har lite med den rörelsen att göra se till att ta bort JÄTTEaffischen som det står JINX på inne i teve-rummet? Sjukt illa när man har lastat på en match imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts