RaMz Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hej ramz! Du var möjligtvis inte på östgötagatan idag´? tyckte jag såg dig Jag har bara vart på ringvägen vid cafe vero idag, så nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Sorry, jag reggade mig just på ett Ongameskin med nicket BeingRamz, så du får köra på ett annat nick... För att ursäkta mig för att jag stal ditt nick, så tipsar jag om ett annat nick åt dig: svensk_blatte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Sorry, jag reggade mig just på ett Ongameskin med nicket BeingRamz, så du får köra på ett annat nick... För att ursäkta mig för att jag stal ditt nick, så tipsar jag om ett annat nick åt dig: svensk_blatte what? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 durrrkslag HaileJelazzi KrimskRaMz rich?me?lol.no. Leder imo. Being_Ramz hade ju varit trevligt iofs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 STAMKUND-HOS-BRIS. s Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FilenAce Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Krantz? RAAAAAMZ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Sorry, jag reggade mig just på ett Ongameskin med nicket BeingRamz, så du får köra på ett annat nick... För att ursäkta mig för att jag stal ditt nick, så tipsar jag om ett annat nick åt dig: svensk_blatte lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 JelliFish? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 NoTramsItsRamz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Fisknyllet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 hehe massa rologa förslag nu känns dock som att det kanske kommer att bli nån variation av BeingRamz, troligtvis Being_Ramz som någon skrev. Funkar det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 hehe massa rologa förslag nu känns dock som att det kanske kommer att bli nån variation av BeingRamz, troligtvis Being_Ramz som någon skrev. Funkar det? Nja, inte om någon stolle redan reggat BeingRamz kanske..? LivingLifeAsRamz maybe? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 LifeofRamz kanske Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Gissar att du sett dessa videos förrut. Ganska kul kommentator i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Ramzdemands RamzaLosBolos Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Rammztein Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Tramzi? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Sorry, jag reggade mig just på ett Ongameskin med nicket BeingRamz, så du får köra på ett annat nick... För att ursäkta mig för att jag stal ditt nick, så tipsar jag om ett annat nick åt dig: svensk_blatte Hahaha så jävla oskön! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 BIGBLACKCLOCK CHILD_PREDATOR, "anyone here likes children?" i chatten varje gång du sätter dig ner. (2+2 är så <3 den är så sjuk att den blir roligt på något absurbt sätt, i alla fall så tycker jag det) beingramz_LOL HLEAL ME gnomwariorramz (lite långt kanske, men trolla lite med liknande så)... garvade så fruktansvärt varje gång "warlockjocke" satte sig ner så... min humor kanske, men spelade lite för mycket wow förut så att jag har sprungit på min beskärda del "warlockjocke" "paladinrobban" osv... ALDRIG en bra spelare medvetna stavfel förstärker bara noobstämpeln. GrytkungenRamz Tourmasterramz masteroftours black_moose RobinHood Martin Dahlin AlltPaSvart AllOnBlack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 RawrImRamz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Being_Ramz_lol OMAHA_HI, POT_LIMIT, P4-91781992-7 played at "Jinja" for USD RM from 2009-03-19 13:51 until 2009-03-19 13:52 Seat 2: carmelo76 ($1,220 in chips) Seat 4: koroido ($2,000 in chips) Seat 8: Fck_My_Life ($2,775 in chips) ANTES/BLINDS carmelo76 posts small blind ($20), koroido posts big blind ($20). PRE-FLOP Fck_My_Life bets $80, carmelo76 bets $240, koroido folds, Fck_My_Life calls $180. FLOP [board cards: ,, ] carmelo76 bets $540, Fck_My_Life bets $2,160, carmelo76 calls $420 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Fck_My_Life shows [ ,,, ] carmelo76 shows [ ,,, ] Fck_My_Life wins $1,200, carmelo76 wins $2,458. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 RamzOfLife_bam! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Den där har du snott! Jag kräver cred. Som jag minns det kan jag åberopa åtminstone en del av upphovskapet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 RamzDanz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 RamziAufStockholm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts