ulaf Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Du var snyggare innan : $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Du var snyggare innan! ty, men jag hade inte råd att gå till frisören Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 ty, men jag hade inte råd att gå till frisören Ser dyrt ut ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Klipper gratis men kunden har ingen whinerätt och får inte klippa om sig efter det att jag är klar. Slutar oftast i snagg dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 lördag är det födelsedagshoolabaloo hos en så kallad IRL:are. Vi kanske ska ut dock, brukar kunna bli garbo i mitt kära sumpan Jag tycker vi kör på Garbo. Aldrig varit där, men hört att det ska vara mycket populärt. Checkar gärna av det på min lista. Dessutom är ju efterfesten hos dig spikad... Och har säsong 3 av FOTC kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 säsong 3 går på svt och kommer på svt play men de tar bort avsnitten rätt snabbt. finns säkert nån annan stans omss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 lär ju se ut så för de flesta här! Nya säsongen av Flight of the concords är otroligt bra! säsong 3 går på svt och kommer på svt play men de tar bort avsnitten rätt snabbt. finns säkert nån annan stans omss nu fick du mig att hoppas på en tredje. men det som sändes igår på svt var från andra, och en snabb googling bekräftar det jag trodde, dvs att det inte är särskilt troligt att det blir någon fler säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 nu fick du mig att hoppas på en tredje. men det som sändes igår på svt var från andra, och en snabb googling bekräftar det jag trodde, dvs att det inte är särskilt troligt att det blir någon fler säsong. hoppsan då hade jag bara sett första då, sorry! här var man sent ute edit: fick ett härligt mail idag! You wish your income was bigger? Maybe some gambling can correct that? If you think that gambling is way of making money for lazy people, you are wrong – it is the way of making money for smart people. So be smart – make a fortune by gambling! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Wow! Jag hade ingen aning! Trodde att jag var den perfekta gamblern... Satt tom på ett tåg en gång :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Johanna i studion, hot or not? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Not + ett par mille, fan vad jag hatar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 I would tap that Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 I would tap that straffknull för att hon knappt kan prata hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 jag tycker hot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Förstörs nog av att hon är på tv då det alltid blir orimliga krav på offentliga människor osv. Skulle man vakna upp bredvid henne skulle det ju knappast vara ett lågvattenmärke, mer hot än not tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 i dessa svåra tider kan man ABSOLUT INTE säga annat än hot:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Guld/silver/brons-munk stjärnan? : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 hot, bara för hon är uppnåbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Tjejer som kan fotboll/poker är hot alla gånger. Victoria Svensson är undantaget Anna Brolin hot or not ? =) HOOOOT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Guld/silver/brons-munk stjärnan? : ( iof inte ens brons var ju ett tag sen man fick ligga fint omss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Sjukaste fb-dissen : S Methaddict säger: men va i helvete har nån hackat min fb trodde vi va vänner har ingen förfrågan från dig iof inte ens brons var ju ett tag sen man fick ligga fint omss Man själv är ju så snygg som ens avg-ligg är väl? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Ny soffa ska införskaffas, blir en tresitsig och en tvåsitsig variant av den här (antingen paralellt eller som ett L, dunno yet) Nuvarande ska sitta ihop men har gått sönder och ser ut såhär: Ska passa ihop med nya soffbordet också som antingen blir något av de här två: , Sen blir det en klädorder på det med bla de här fina byxorna från unconditinal på asos som vanligt: Ska även tilläggas att min officeshorts samling utökas med 40% trots det minst sagt kalla mottagandet jag fått av mina nära och kära : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts