Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Sjukaste fb-dissen : S

Methaddict säger:

men va i helvete

har nån hackat min fb

trodde vi va vänner

har ingen förfrågan från dig

 

 

 

 

Man själv är ju så snygg som ens avg-ligg är väl? : )

 

Lol hade på känn att den skulle dyka upp här :mrgreen:

 

Ändå lite lustigt att jag i en månad trott att vi var fb-vänner :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bombat vegas+irlare med tiltsms senaste timmen asfsafsadasdf inget går min väg någonsin fkmflfmflfml. Gick ut i halvtid för att tilta av mig med trädgårdsjobb så jag faceplantade mitt i brännässelsamlingen så är rödare än en ginger på sommarn i nyllet, ont överallt också. Gjorde illa axeln under träningen imorrse också samt en mobil som slutar fungera dagen efter försäkringen gick ut (som jag inte fått något brev om förän det var försent osv).

 

Ajuste, kanyebruden (gw fattar) som jag trodde att jag sumpat min sista chans med ville sova hos mig ikväll efter någon födelsedagsfest. Hänt en gång innan, då var jag hos fadern min. Är borta ett fåtal dagar i månaden, aldrig på helger, men ändå händer sånt här alltid just då. DASFDOIHJ AFNOIHJFFHNAHFHIAFHW"()=YR=)H"LAF

 

Nu när din tilt förmodligen har lagt dig tänkte jag citera och svara på inlägget för att som slita upp såret igen : )

Först och främst är det ju snällt av dig att helt självmant lägga dig sist i VM tipset. : )

Trist uti Kanye bruden! Det var ju en chans du inte ville missa : )

 

Sen blir det en klädorder på det med bla de här fina byxorna från unconditinal på asos som vanligt:

 

15d15ol.jpg

 

 

:S :S :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klipp

 

hahaha A+

 

3sits + 2sits snyggast... hörnsoffa skönast.

 

Skippa glasbordet

 

Jävla hets om inget glasbord, får se hur det blir....

 

Nu när din tilt förmodligen har lagt dig tänkte jag citera och svara på inlägget för att som slita upp såret igen : )

Först och främst är det ju snällt av dig att helt självmant lägga dig sist i VM tipset. : )

Trist uti Kanye bruden! Det var ju en chans du inte ville missa : )

:S :S :S

 

1. Lugnt, bjuder på den. FMLdåligt spring bara kombinerat med värdelöst tippande

2. Korrekt. Säg, har din gf några tillgängliga vänner?

3. Hade likadana fast gråa när vi träffades senast innan SM, hörde inga klagomål då.

 

Kul att du kunde droppa in och låta oss njuta av din närvaro, så så get away now.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det tråkigaste den här sommaren är tiden mellan sista fotbollsmatchen och läggdags som just nu ligger rätt stabilt runt 2:30. hyrde en film häromdan som verkar rätt halvtung som heter "det vita bandet", kanske ska orka kolla ikväll, tog den på betygen såklart 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det tråkigaste den här sommaren är tiden mellan sista fotbollsmatchen och läggdags som just nu ligger rätt stabilt runt 2:30. hyrde en film häromdan som verkar rätt halvtung som heter "det vita bandet", kanske ska orka kolla ikväll, tog den på betygen såklart 8-)

 

Läs lite bra böcker! Grattis till musikskolan (eller vad det heter) förresten! Hör av dig om du vill ha lite grymma låtar skrivna av yours truly!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs lite bra böcker! Grattis till musikskolan (eller vad det heter) förresten! Hör av dig om du vill ha lite grymma låtar skrivna av yours truly!

 

mm har börjat få slut på böcker nu, tappade lite sug. tackar så mycket. jaså du skriver du! gåre bra?

 

edit: min nya avatar kommer nog tilta många =o)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorrn ska vi väl ut på Garbos iaf. Kommer bli sjukt. Riktigt sjukt...

 

Jag tyckte btw att Frändén var het idag. Scrollar igenom det mesta hon säger, men hon var hetaments iaf :)

 

Det kan bli sjukt imorn, som sagt vet jag inte än hur det blir då det är hemmafest först men hörde ett rykte.

 

hehe lol =)

 

var är vm-magasinet, jag vill ha lite mer fotboll mindre peter jöback plz!!!

 

 

edit: jag har börjat noja på mitt öra (är döv på högra), ibland får jag ganska random ett litet pip i typ en minut. måste fan skaffa nå öronproppar och ha när jag går ut i fortsättningen, kul om man sumpar hörseln när man vill jobba med musik :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm har börjat få slut på böcker nu, tappade lite sug. tackar så mycket. jaså du skriver du! gåre bra?

 

edit: min nya avatar kommer nog tilta många =o)

 

Det tar aldrig slut på böcker. Har skrivit en del låtar förr. Det har blivit klart mycket mindre de senaste åren för jag mår för bra och det hämmar kreativiteten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...