Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lördag är det födelsedagshoolabaloo hos en så kallad IRL:are. Vi kanske ska ut dock, brukar kunna bli garbo i mitt kära sumpan :D

 

Jag tycker vi kör på Garbo. Aldrig varit där, men hört att det ska vara mycket populärt. Checkar gärna av det på min lista. Dessutom är ju efterfesten hos dig spikad...

 

Och har säsong 3 av FOTC kommit ut?

 

n723285706_5567796_7465.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lär ju se ut så för de flesta här!

 

Nya säsongen av Flight of the concords är otroligt bra!

 

säsong 3 går på svt och kommer på svt play men de tar bort avsnitten rätt snabbt. finns säkert nån annan stans omss

 

nu fick du mig att hoppas på en tredje. :-( men det som sändes igår på svt var från andra, och en snabb googling bekräftar det jag trodde, dvs att det inte är särskilt troligt att det blir någon fler säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu fick du mig att hoppas på en tredje. :-( men det som sändes igår på svt var från andra, och en snabb googling bekräftar det jag trodde, dvs att det inte är särskilt troligt att det blir någon fler säsong.

 

hoppsan då hade jag bara sett första då, sorry! här var man sent ute

 

 

 

 

edit: fick ett härligt mail idag!

 

You wish your income was bigger? Maybe some gambling can correct that?

 

If you think that gambling is way of making money for lazy people, you are wrong – it is the way of making money for smart people. So be smart – make a fortune by gambling!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny soffa ska införskaffas, blir en tresitsig och en tvåsitsig variant av den här (antingen paralellt eller som ett L, dunno yet)

 

314zh3n.gif

 

Nuvarande ska sitta ihop men har gått sönder och ser ut såhär:

 

28804yp.jpg

 

Ska passa ihop med nya soffbordet också som antingen blir något av de här två:

 

2vvsynn.jpg, rkmnfo.jpg

 

Sen blir det en klädorder på det med bla de här fina byxorna från unconditinal på asos som vanligt:

 

15d15ol.jpg

 

Ska även tilläggas att min officeshorts samling utökas med 40% trots det minst sagt kalla mottagandet jag fått av mina nära och kära : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...