Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

x: "kolla, du vann typ 300 spänn på 1 minut där, det är ju helt sjukt!"

y: det där är ju ingenting, har sett honom vinna en fyratusen pott en gång!"

alla: ": O"

 

IRLare :h:

 

saxat från min facebook -_-

 

Joakim ♥ poker! eller?............................dfiudaskfjasdklfjasdlkfjlkafj

 

(pf'are)Boman nej.

(pf'are)Philip +1mm

(IRL'are)Daniel bad beat ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bombat vegas+irlare med tiltsms senaste timmen asfsafsadasdf inget går min väg någonsin fkmflfmflfml. Gick ut i halvtid för att tilta av mig med trädgårdsjobb så jag faceplantade mitt i brännässelsamlingen så är rödare än en ginger på sommarn i nyllet, ont överallt också. Gjorde illa axeln under träningen imorrse också samt en mobil som slutar fungera dagen efter försäkringen gick ut (som jag inte fått något brev om förän det var försent osv).

 

Ajuste, kanyebruden (gw fattar) som jag trodde att jag sumpat min sista chans med ville sova hos mig ikväll efter någon födelsedagsfest. Hänt en gång innan, då var jag hos fadern min. Är borta ett fåtal dagar i månaden, aldrig på helger, men ändå händer sånt här alltid just då. DASFDOIHJ AFNOIHJFFHNAHFHIAFHW"()=YR=)H"LAF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förstår ej problemet ? Du är väl hemma ? Vad står i vägen ?

 

ba o petra in den padonkus

 

nope, mormor har opererat axeln och behöver massvis med hjälp så befinner mig 7 mil away utan tillgång till transportmedel till på fredag och återigen nästa vecka.

 

skulle ut o spruta ättika med pump på gräs mellan stenar, självklart exploderar pumpen och jag får ättika i hela ansiktet (som redan sved av brännässlorna) inkluderat ögonen. kan dagen ta slut snart eller. jumbo i tipset osv.

börjar känna mig som rooney, allt som kan gå fel går fel : (

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, mormor har opererat axeln och behöver massvis med hjälp så befinner mig 7 mil away utan tillgång till transportmedel till på fredag och återigen nästa vecka.

 

skulle ut o spruta ättika med pump på gräs mellan stenar, självklart exploderar pumpen och jag får ättika i hela ansiktet (som redan sved av brännässlorna) inkluderat ögonen. kan dagen ta slut snart eller. jumbo i tipset osv.

börjar känna mig som rooney, allt som kan gå fel går fel : (

 

det är sånna här tillfällen du ska kolla på din tatuering. hakuna mata. det löser sig :-)

 

hjälpa mormor >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kanyebrud.

 

edit: så gg till det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, mormor har opererat axeln och behöver massvis med hjälp så befinner mig 7 mil away utan tillgång till transportmedel till på fredag och återigen nästa vecka.

 

skulle ut o spruta ättika med pump på gräs mellan stenar, självklart exploderar pumpen och jag får ättika i hela ansiktet (som redan sved av brännässlorna) inkluderat ögonen. kan dagen ta slut snart eller. jumbo i tipset osv.

börjar känna mig som rooney, allt som kan gå fel går fel : (

 

Sulla ITT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är sånna här tillfällen du ska kolla på din tatuering. hakuna mata. det löser sig :-)

 

hjälpa mormor >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kanyebrud.

 

edit: så gg till det

 

:h: osv

 

fan vad du är härlig Shahin! Jätteplus obv! :-P

 

jaaarrååå +

 

Sulla ITT.

 

Nog sant, springer galet över ev i livet faktiskt. Whinar inte så ofta dock imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för er som såg mig skäggig och långhårig under sm kan jag meddela att skägget är borta och håret likaså sånär som på 6 mm stubb.

 

annars är livet just nu mest frukost, fotboll, fotboll, mat, träning, fotboll, slösurf. jag längtar till skolan :S

 

edit:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för er som såg mig skäggig och långhårig under sm kan jag meddela att skägget är borta och håret likaså sånär som på 6 mm stubb.

 

annars är livet just nu mest frukost, fotboll, fotboll, mat, träning, fotboll, slösurf. jag längtar till skolan :S

 

Snacka om exakt kopia av mitt liv :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hjälpa mormor >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kanyebrud.

 

Superobvbeslut^24, kunde ju tex ta taxi till norrtälje och buss därifrån men fanns ju inte när man är här för att hjälpa till.

Även om det inte är relevant så hade jag lyckats förstöra det ändå så sparade väl mest ångest om något : )

 

Se det ljusa i allt man, dina anekdoter är iaf oerhört underhållande för dina läsare ;)

 

Haha, rätt kul att läsa i efterhand för en själv också.

 

för er som såg mig skäggig och långhårig under sm kan jag meddela att skägget är borta och håret likaså sånär som på 6 mm stubb.

 

biblepicsoritdidnthappen.jpg

____

 

Första roliga VM-dagen, hoppas resten av VM blir mer såhär. Gillar Uruguays inställning och spelsätt bortsett från en del filmandes osv. Chile var ju bra och Spanien matchen var ju bättre än tidigare matcher hur tiltande den än nu va.. Ola Andersson klagade liksom på Torres teknik efter, ironi i sin finaste form osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...