Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mmm börjat köra 6or nu på rygg vilket blir sjuk skillnad :)

 

Rygg/baksida axlar pass:

 

Rygg:

Latsdrag

Latsdrag med smalt grepp/ framåt lutande skivstångsrodd

Rodd i kabelmaskin med varierande grepp

Shrugs

Nedre delen av rygg i maskin/ryggrensning

 

Axlar:

Liggande kabeldrag åt sidan

Sen en övning som påminner om den här fast med ett rep, kan obv inte namn http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/LVRearDeltRowHammer.html

Drag till hakan med skivstång/drag till hakan med smalt grepp i cc.

 

Jäääävlar vad tiltad jag vart under Spanien - Honduras. Är ju Sevilla-fan så hypat Navas lite och tyckte faktiskt att han var bra i förra matchen om än dåliga inlägg osv. Vi var kanske 10 pers och alla fick ju superchansen att klanka ner då han obv sög trots assist+fixade straff, framför allt dem som inte har någon koll men bara hakade på blev man trött på. Han har varit så löjligt bra i Sevilla i år och att han kom med är egentligen inte en sån stor skräll som mindre insatta experter försöker få det till. Blir så jävla trött på alla som får 100% av sina åsikter ifrån sportbladet och dylikt och ser det som facit.

 

33xzyqc.jpg

 

Jaja, hoppas han får chansen mot Chile och det går lite bättre där. Har riktigt svårt för Busquets förövrigt, känns ganska onödigt att ha både han och Xabi Alonso på planen samtidigt och av de två känns XA löjligt given imo. Konstigt att inte Torres fick ta straffen trots att jag har Villa som skyttekung osv, han om någon hade ju behövt ett enkelt mål.

 

Brukar vara relativt bra på att vara objektiv men antar att det här inlägget vart väldigt partiskt :) Btw så hade jag 5-1 i den här matchen, förstår verkligen inte hur jag har tippat egentligen. Två ok resultat imorgon dock med 1-1 och 1-0, kanske första trepoängaren får sitta, börjar bli ensamt i botten.

 

14uuvit.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm börjat köra 6or nu på rygg vilket blir sjuk skillnad :)

 

Rygg/baksida axlar pass:

 

Rygg:

Latsdrag

Latsdrag med smalt grepp/ framåt lutande skivstångsrodd

Rodd i kabelmaskin med varierande grepp

Shrugs

Nedre delen av rygg i maskin/ryggrensning

 

Axlar:

Liggande kabeldrag åt sidan

Sen en övning som påminner om den här fast med ett rep, kan obv inte namn http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/LVRearDeltRowHammer.html

Drag till hakan med skivstång/drag till hakan med smalt grepp i cc.

 

 

Inga marklyft? Jag bytte rodd i maskin mot t-bar, riktigt nice. Sen är väl hakdrag mer en övning för lateral än posterior? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig kört marklyft faktiskt, de större grabbarna som lärt mig det mesta jag kan rent praktiskt har alltid varit starkt emot det pga skador de dragit på sig så således har ingen lärt mig tekniken och är för feg för att pröva själv :)

 

T-bar = T-stång? Fungerar väl inte helt olikt framåt lutande skivstångsrodd isf, har inte tillgång till en T-stång på mitt gym ens iofs. Du har säkert rätt med sista övningen, men den inkluderar trapezius och axlarna samtidigt som jag vill ha in en till axelövning där men har ingen bra för baksida axlar.

 

Ironin i att Capello går ut och säger att man ska ta invändningar inom truppen internt samtidigt som han går ut och sågar Terry i media för att han har klagat i media : S

 

edit: True Bloods intro är fan det enda som jag inte spolar över. Eller nej lögn, How to make it in America är också riktigt kungligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang navas.

 

han är ju en exceptionell talang som tyvärr inte kunnats blomma fullt då han lider av mentala problem. så fort han lämnar sevilla eller vad staden nu heter så lider han av extrem ångest. någon som har mer detaljer om det här får gärna fill in.

 

det är ju därför det dröjt så länge för honom att göra debuten i landslaget. han har inte klarat av att vara utanför sevilla i mer än någon dag så det är jääääävligt starkt av honom att jobba på det och ta sig till afrika. han förtjänar extremt mycket cred för det.

 

annars kan jag lova dig att han försvunnit iväg till något storlag tidigare och redan nu varit etablerad i landslaget.

 

edit: väldigt sjukt hur navas och mata är lika varandra i spelstilen. tänkte på det när kommentatorn kommenterade det :D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att du kör så jävla lätt. Man ska köra tungt så man nästan svimmar, det är nice :)

 

+ på att köra med remmar, men vore nice om någon kunde rekka något bra för att stärka fingrarna ist...

 

Är inte mkt för att använda hjälpmedel ist för att träna upp skiten och bli grundtränad...

 

Sen tkr jag du ska köra chins ist för de breda greppet i latsdagen om du är så duktig att du klarar det (:oops: :oops: :oops: )

 

Marklyft ett måste och hantelrodd ist för maskinen :)

 

Ju mer hardcore det är ju bättre är det om man ska bli stor och stark:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ på att köra med remmar, men vore nice om någon kunde rekka något bra för att stärka fingrarna ist...

 

Är inte mkt för att använda hjälpmedel ist för att träna upp skiten och bli grundtränad...

 

Sen tkr jag du ska köra chins ist för de breda greppet i latsdagen om du är så duktig att du klarar det (:oops: :oops: :oops: )

 

Marklyft ett måste och hantelrodd ist för maskinen :)

 

Ju mer hardcore det är ju bättre är det om man ska bli stor och stark:mrgreen:

+1

 

Grippers? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ju så jävla ont i händerna om man ska köra tungt på rygg, tror man tränar greppet rätt bra på övriga övningar och man kan ju träna det på andra sätt om man vill, man behöver inte pina sig själv i onödan tycker jag. Plus att dom där ryggövningarna är dom som bidrar mest till dom osköna valkarna på händerna vilket man hindrar en del genom att köra med remmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ju så jävla ont i händerna om man ska köra tungt på rygg, tror man tränar greppet rätt bra på övriga övningar och man kan ju träna det på andra sätt om man vill, man behöver inte pina sig själv i onödan tycker jag. Plus att dom där ryggövningarna är dom som bidrar mest till dom osköna valkarna på händerna vilket man hindrar en del genom att köra med remmar.

 

handskar är annars en bra grej :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena stjärnan, min arm förstör det för mig i många övningar inklusive hantelrodd :( Eller så får jag bara inte in tekniken där och skyller på standardursäkten med armen.. Chins har varit avlägset rätt länge men börjar närma sig iaf, jinx jinx.

 

Lovade mig själv att inte gå direkt till datorn så gick och gjorde frukost och satte mig på baksidan och åt och läste. Var så jävla överlägset jämfört med att slösurfa i 2h och dega inomhus så brände en skiva, drog på högtalarsystemet som stått och samlat damm alltför länge och gick lös på trädgårn. Varit ute och rivit upp ogräs och klippt mattan med en trasig gräsklippare i 1½h nu, svetten bara rinner :) Skönt iaf. Bröst/triceps nu när polarn kommer hem sen volleyboll och bad förhoppningsvis ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mvg+

 

Pokern är rätt IG dock

 

Game # 1760903647 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Hoyos"

Game ended 2010-06-22 13:50:33 GMT+01:00

 

Players:

Tiny_TT (EUR 197,15 in seat 1)

OMGulaf (EUR 103,00 in seat 2)

 

Dealer: OMGulaf

Big Blind: Tiny_TT (1,00)

Small Blind: OMGulaf (0,50)

 

OMGulaf was dealt: :6g: - :5h:

 

OMGulaf Raise (2,50)

Tiny_TT Call (2,00)

 

Flop :3b: - :8s: - :6b:

 

Tiny_TT Check

OMGulaf Bet (4,50)

Tiny_TT Call (4,50)

 

Turn :3b: - :8s: - :6b: - :Th:

 

Tiny_TT Check

OMGulaf Check

 

River :3b: - :8s: - :6b: - :Th: - :4b:

 

Tiny_TT Bet (11,25)

OMGulaf Raise (41,50)

Tiny_TT Call (30,25)

 

OMGulaf shows: :6g: - :5h: (a pair of sixes)

Tiny_TT shows: :Tb: - :9b: (a flush, ten high)

 

 

Tiny_TT wins: EUR 97,25 (with a flush, ten high)

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spanjorer verkar vara lite loliga av sig. Citat från deras tidningar efter matchen igår:

 

– Det var som att se en tungviktsboxare jaga en fjäderviktare runt ringen och försöka knocka honom med ett slag, skriver Marca.

– Jag gillade ingenting med matchen... Startelvan var som en hund med tusen koppel och en mix av olika taktiker, skriver en krönikör.

 

Hårdast kritik riktas mot Fernando Torres, blev mållös efter att ha bränt ett antal chanser.

AS ger honom en nolla i betyg, men hyllar tvåmålsskytten Villa, med kommentaren:

– Villa och Torres tillsammans är som en blandning av glass och en äcklig kaka.

 

Ska till landet tidigt imorgon för att hjälpa till som vanligt. Kommer bli jobbigt stressigt med midsommar och så sen, har inte ens några planer än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köpte precis en liter jordgubbar, herregud va mums. fotbollsbrud-tråden det här nu ju! jag lär ju ligga lill-före då paddes pingla är lesbian och bor i frankrike. johanna bor en tjugo minuters promenad från mig när hon är i schverige!

 

å andra sidan är M-Pad vassare på raggning och brandsläckare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...