jonsapelle Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 alltså hur funkar detta? hur får man poäng? jag vinner turneringa ehel tiden men får adrig några poäng och det är alltid samma spelare i toppen med helt absurda mängder poäng. är det baserat på buyin och antal spelare eller bara 1-3:e plats? Citera
overmuch Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Det gäller turneringar med fler än 20 deltagare, sit and go räknas inte. Citera
punkis Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Jepp Minst 21 spelare, sen tror jag det e top 6 eller något sådant som får poäng Citera
Rebonius Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Varför har jag bara 7 poäng när jag antagligen hade högsta ROI på MTT på hela B2B förra veckan? Citera
overmuch Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Varför har jag bara 7 poäng när jag antagligen hade högsta ROI på MTT på hela B2B förra veckan? Ny månad? Citera
xprt Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Varför har jag bara 7 poäng när jag antagligen hade högsta ROI på MTT på hela B2B förra veckan? plus attd et ej är roi som räknas väl? rätt löjlig den där rankingen, sitter det folk och spelar alla 1-10eurosturnerinagr dagarna i ända eller? för jag fattar inte avr de får alla sina poäng ifrån och en del av de som r med i toplist tournament är ju jättedåliga. Citera
xprt Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 alltså är denna listan fejkad eller? hur kan folk ha 125 poäng på en vecka? vad får man för en 1a:plats? Citera
xprt Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 kuningas har vunnit flera månader i rad. vad spelar han? det är väl inte sngs inräknat? Citera
Recommended Posts