Nidson Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Tävlingen går ut på att göra en humorstrip med temat poker. Helst ska den vara tagen direkt ur verkligheten, precis som min serie nedan. Vinnaren blir odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 VG- (ett riktigt toppbetyg) Utmaning antagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Erkänn att du suttit och funderat på det skämtet as länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2007 VG- ty, förstår att man inte ge ut MVG till första bidraget. Erkänn att du suttit och funderat på det skämtet as länge? Bara sen igår actually, sen jag såg den där +EV-serien som jag inte orkar länka till nu. Räknar med att det ploppar in några bidrag kring midnatt då en kvalitets-mspaint tar några timmar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Eurythmech kommer ju ta hem detta lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Jag vet inte det, Sylwester gick ut hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Haha, så typiskt dig att nötgrindern är en vit arier och tiggaren en neger med rastakrull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Om en vit arier = Bert Karlsson så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Vi har en vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 jag älskar sylwester Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Vi har en ledare. FYP Tråkigt med en vinnare redan. Den här tråden har ju all potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2007 Erkänner motvilligt att det var hög klass på Sylwesters stripp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 *edit lite för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Okej, här kommer dagens sämsta: Dock fett med crääädd för den konstnärliga biten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Eurythmech kommer ju ta hem detta lätt. Jag har sett dina grafittiskills på facebook, go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 gah, hur styr man över bredden i paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Förra var lite stor lägger upp ny censurerad version. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 nh Bluwajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Hahaha klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Okej, här kommer dagens sämsta: Dock fett med crääädd för den konstnärliga biten? haha sick jag såg att det var phil direkt innan jag ens sett att det stod PH på kepsen eller lästen nåt, imponernande konst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 har ju kört den här i min signatur ett tag, men tyckte den förtjänade en seriestripp också: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 gah, hur styr man över bredden i paint? Bild>Ändra storlek/snedställ och ändra samma procent både i höjd och bredd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts