don_sebbe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 Hur tänkte du i handen mot getskägg eller vad han hette du hade AQ och hamna allin pre med nada:roll: vi hamnar all in post. tänkte typ att han inte hade något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 ligger 27k +. spelat muy bien om jag får säga det själv. edit: förutom ett litet fiskigt spel mot dricka =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 vi hamnar all in post. tänkte typ att han inte hade något. Det var några reraises däremellan du måste ha haft en bra read på han Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Det var några reraises däremellan du måste ha haft en bra read på han magkänsla du vet... Pratade med en kille på krogen o han sa att allt handlade om att ha magkänsla! (det var inte cds även om det är lätt att tro det. Jag bor faktiskt i Karlstad och han någon helt annanstans) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 magkänsla du vet... Pratade med en kille på krogen o han sa att allt handlade om att ha magkänsla! (det var inte cds även om det är lätt att tro det. Jag bor faktiskt i Karlstad och han någon helt annanstans) Bor du där? Du får lägga ut ett kort så man vet vem man ska hälsa på nästa gång helg när man är ute...! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 magkänsla du vet... Pratade med en kille på krogen o han sa att allt handlade om att ha magkänsla! (det var inte cds även om det är lätt att tro det. Jag bor faktiskt i Karlstad och han någon helt annanstans) looooooooool...... CDS.. tiltar bara vid tanken på honom... skulle kunna skriva en massa saker här nedan som jag skulle vilja göra om jag träffade honom efter alla jävla sjuka syner/utdragningar/mongospel han har gjort mot mig på magkänsla, förutom hans dagbok som i sig var självaste nöten i spelet om mest retarderad dagbok. Men för att jag är en god vän av ordning och inte söker moderatorers vrede så säger vi att jag skulle kasta hundvalpar och solsken på honom typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Haha, alla hjältar bor i Karlstad! Jag vill åka dit och hälsa på. pf-fest nästa vecka i Karlstad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 magkänsla du vet... Pratade med en kille på krogen o han sa att allt handlade om att ha magkänsla! (det var inte cds även om det är lätt att tro det. Jag bor faktiskt i Karlstad och han någon helt annanstans) precis. Det var några reraises däremellan du måste ha haft en bra read på han läs ovan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 ville sova för 2 timmar sedan men det finns ett så sjukt soft 50/100 bord som jag inte kan lämna. edit: 70k +, äntligen sömn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 var bara tvungen att spela lite till, sista handen här. BossMedia Game #656337832: Table Julia 4 - $25.00/$50.00 - No Limit Hold'em - 05:28:18 - 2008/04/05 Seat 4: nabbes666 ($10010.01) Seat 5: sonkklonk ($9933.76) nabbes666 posts the small blind of $25.00 sonkklonk posts the big blind of $50.00 nabbes666 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to nabbes666 nabbes666 raises $200.00 sonkklonk calls $200.00 *** FLOP *** sonkklonk checks nabbes666 bets $350.00 sonkklonk raises $1250.00 nabbes666 calls $1250.00 *** TURN *** sonkklonk checks nabbes666 bets $2600.00 sonkklonk goes all-in with $8483.76 nabbes666 calls $8483.76 *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $19852.52 | Rake $15.00 Board: nabbes666 won ($19852.52), showed sonkklonk won ($0.00), showed Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 ja det var en ja e plus 70k... ja bryr mig inte syn. Sist ja lyckades med en sån syn var väl strax innan berlinmuren föll i nått homegame imed 1-2 i blinds. Blir riktigt sotis... ps Hade alla drag i Nordeuropa på vår ai 25/50. När du hade set. gg gn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 tror jag drar igång några bord nu =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Fan va kul hand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 lol. 40k back på 10 min, sjukligt. edit: 50/100 edit: 55k back, tror det blir rök paus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Hur hanterade du abstinensen under din lediga vecka? Själv har jag börjat gnaga på nävarna och kallsvettas nu efter en vecka i fjällen! Tack och lov så kommer jag hem imorgon! GL med April btw, klart du klarar det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Hur hanterade du abstinensen under din lediga vecka? Själv har jag börjat gnaga på nävarna och kallsvettas nu efter en vecka i fjällen! Tack och lov så kommer jag hem imorgon! GL med April btw, klart du klarar det tack så mycket =) bara att hålla ut du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 4k+ nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 4k+ nu. Du är en sjuk människa! Keep it up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 4k+ nu. Snyggt att du lyckas vända det stora backet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Du är en sjuk människa! Keep it up! KristenKnarkare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Du är en sjuk människa! Keep it up! Snyggt att du lyckas vända det stora backet! tack 11k just nu och 109k + för månaden, målet känns inte allt för avlägset. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Vi väntar på bilder än Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Vi väntar på bilder än jag har inte pratat med på msn än, så fort jag får tag i dem så postar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 vad har du för br? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts