Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

Vet inte vem du är och pratade inte med dig. Men du verkar vara en trevlig och ödmjuk prick!

 

Budskapet nabbes är att du fortf har en plusmånad och inte ska vara allt för nedstämd.

Det vänder...

 

Jag förstår nog din poäng men vad jag menar så har han fortfarande förlorat så mycket pengar.

 

Typ, säga till en kille som nyss fått inbrott; Äsch, de tog ju bara TVn och datorn samt lite pengar! Inget att lipa över, hos mig tog de nästan rubbet! Hehe, bra jämförelse? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag förstår nog din poäng men vad jag menar så har han fortfarande förlorat så mycket pengar.

 

Typ, säga till en kille som nyss fått inbrott; Äsch, de tog ju bara TVn och datorn samt lite pengar! Inget att lipa över, hos mig tog de nästan rubbet! Hehe, bra jämförelse? :P

 

A ok jämförelse faktiskt...

Nabbes hos mig tog dom rubbet...:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur orkar man gnälla över 3-4 inköp?

 

Är ju en längre downswing än så... Klart man gnäller när man tappar mkt pengar, det DB är till för har jag lärt mig.

 

Men som skumdum säger, Nabbes spelstil gör att swings är oundvikliga.

 

Men vet även att nabbes är tillräckligt bra för att leka med de stora pojkarna;-) Fajtades en hel del själv med han en gång i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår nog din poäng men vad jag menar så har han fortfarande förlorat så mycket pengar.

 

Typ, säga till en kille som nyss fått inbrott; Äsch, de tog ju bara TVn och datorn samt lite pengar! Inget att lipa över, hos mig tog de nästan rubbet! Hehe, bra jämförelse? :P

 

dåligt jämförande cooling

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra att du spärrade kontot, glöm inte att spärra andra konton med.

Man får hoppas att du inte åker på en långvarig downswing, som sagt med din aggression i spelet, kan det lätt bli gult som fan.

Har själv haft DS i större del av senaste 4 månader.

Nu har jag spärrat konton ett tag, fast det är jääääääääääääääävligt tråkigt.

Fuck drogs, abstinensen är värre med poker, hehe!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist för dig, Nabbes. Men känns ändå inte riktigt som du insett hur sjukt varianskrävande din spelstil är. Det finns en anledning till att du kan plussa så mycket som du gör på en dag, likaväl som du kan förlora sjukt mycket på en dag.

 

Jo jag vet att jag har hög varians men det är endå tungt när man tappar en kvarts miljon på 7 dagar. Det är inte _jätte_ mycket pengar om man tänker att jag har spelat 50/100 också men det var endå tungt. Nu har jag släppt det och det blir ganska skönt med en 2 veckors lång poker paus + en resa. Ligger endå 50k + denna månaden och det är inte fy skam :)

 

hur orkar man gnälla över 3-4 inköp?

 

eller 50 100bb inköp på 25/50.

 

Är ju en längre downswing än så... Klart man gnäller när man tappar mkt pengar, det DB är till för har jag lärt mig.

 

Men som skumdum säger, Nabbes spelstil gör att swings är oundvikliga.

 

Men vet även att nabbes är tillräckligt bra för att leka med de stora pojkarna;-) Fajtades en hel del själv med han en gång i tiden.

 

är verkligen glad att jag är överrullad för nivån. om två veckor är jag tillbaka med nytt sug, minst 250k + i april.

 

 

 

Det är bra att du spärrade kontot, glöm inte att spärra andra konton med.

Man får hoppas att du inte åker på en långvarig downswing, som sagt med din aggression i spelet, kan det lätt bli gult som fan.

Har själv haft DS i större del av senaste 4 månader.

Nu har jag spärrat konton ett tag, fast det är jääääääääääääääävligt tråkigt.

Fuck drogs, abstinensen är värre med poker, hehe!!

 

 

japp abstinensen är jobbig. Har kommit på den PERFEKTA grejen att göra om man har poker-abstinens. vill inte gärna skriva det här men skicka ett pm så berättar jag för er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahaha, den va störtsköööön!!!

Stackars lilla kisse.

 

Påminner om scenen i Kusturicas film Underground, när gubben tar en svart katt som hängde på hans axel ( han va klädd i svart, så katten syntes inte),

och torkade av skorna. Detta kom överraskande som ett bombnedslag!!!

 

Fan jag gillar djur, men den scenen har jag spolat tillbaks (det var VCR-s tid) minst 100 gng, och garvat arslet av mig.

Ojojoj sånt ser man inte varge dag på tv!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...