Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

Jag gick av misstag in på ett låglimitbord och köpte in max. Inga extrema mängder, men runt 20k. Jag var helt säker på att jag satt mig på ett nolimit-bord och trodde det var fel på klienten. Chatthistorik:

 

jag: men varför har jag så mycket pengar?

kille: är du korkad eller?

jag: är det en bugg? hur kan jag ha så mycket?

kille 2: sluta skryt

 

:oops:

 

Haha underbart! Älskar comments av alla som spelar microlimits, det blir sån skön känsla på nåt sätt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sweet. hälsa bruden hjärtligt från oss på PF.nu

 

det ska jag inte göra men ni får en rapport :)

 

Nu räknar vi med uppständiga uppdateringar kring "projektet".

 

Ett tips är att hålla sig borta från "rekreationssubstanser" tills vidare. Vissa brudar kan reagera negativt på sånt. :)

 

GL.

 

 

ska försöka uppdatera så gott det går =) blir en skön paus från "rekreationssubstanser" nu :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ni vad? Jag har sett honom spela på 4 bord samtidigt(!!)

 

nabbes666 är min idol

 

nabbes, det vore coolt om du tog in hela din rulle på ett 1/2 FL bord =) haha

 

CDS-kompis? :-D

Hur kan någon bli så upphetsad?

 

När man för en gångs skull är här och trollar så kanske man kan gratulera till fina resultat på senare tid, hoppas det håller i sig och att semestern blir lyckad.. Man klarar sig ju utan -15 celsius..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klaaaart hon e snygg! Bjuder man en tjej på resa så är det garanterat inte klassens kossa :-)

 

Om man inte är brutalt äcklig själv, precis kommit över en större summa pengar och i stort sett aldrig tagit i en tjej förrut. Då kanske man skulle ta klassens kossa bara för att få dominera någon nån gång..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CDS-kompis? :-D

Hur kan någon bli så upphetsad?

 

När man för en gångs skull är här och trollar så kanske man kan gratulera till fina resultat på senare tid, hoppas det håller i sig och att semestern blir lyckad.. Man klarar sig ju utan -15 celsius..

 

Tack sà mycket, tror det blir en kul resa =)))

 

Är hon snygg? Du måste väl ha valt ut den snyggaste tjejen i klassen:)

 

hon ar jatte soet

 

 

Klaaaart hon e snygg! Bjuder man en tjej på resa så är det garanterat inte klassens kossa :-)

 

hahaha skoenheten sitter pa insidan =))

 

Kan vara antingen räv eller rådjur

 

radjur!

 

Ha det så kul och hoppas du får ligga mycket!

 

/emilio_15 från Conspiracys konto

 

haha oj hon sag det dar inte bra. hmmm. tack enda =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

resan har boerjat som jag tankte mig, lite stelt i boerjan men det har blivit mycket battre nu. har vart pa stranden hela dagen och bokat delfin safari tills imorgon. blir en siesta nu och sen ut och dricka nagra drinkar. mer utforlig rapport nagon annan dag =)))))))))))

 

Jag saknar inte Sverige. Funderar kraftigt pa att stanna har i en vecka till och bok om till ett annan flyg ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

resan har boerjat som jag tankte mig, lite stelt i boerjan men det har blivit mycket battre nu. har vart pa stranden hela dagen och bokat delfin safari tills imorgon. blir en siesta nu och sen ut och dricka nagra drinkar. mer utforlig rapport nagon annan dag =)))))))))))

 

Jag saknar inte Sverige. Funderar kraftigt pa att stanna har i en vecka till och bok om till ett annan flyg ;)

 

 

Tycker du ska stanna riktigt riktigt länge till, have fun.

 

Wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du stannar kvar, stannar hon också?

 

Tycker du ska stanna riktigt riktigt länge till, have fun.

 

Wp

 

det blir tyvarr inte sa, har ett projektarbete som maste in. tyvarr =(

 

Gl hf dude! En annan aker hem nu. Vill hora lite skona rapporter fran dig ist!

 

naer jag kommer hem =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och tjejen hade var djupaste konversation hitills. den handlade om solbrenna, hmmm. lite smafull nu(man maste nastan vara det) och vi ska ga ut o ata. svaret pa fragan som alla undrar aer nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =OOOOOOOOOOOO

 

men jag lengtar inte hem. helt underbart med sol, den gor gott foer min sjael. saknar dock svs.

 

edit: jag aer inte ful och trist som ni kanske tror. ska foerska dra upp ltie bilder fran resan naer jag kommer hem om ngn aer intrtesserad av att se =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...