Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En annan grej som ja tycker är mycket märkligt är att en förelder hällre ser sin 20årige son springa runt ute på stan med 10 starkbärs i kroppen än att han sitter med några polare, kollar en rulle å drar i sig några påsar chips.

Tror du missade ett ganska väsentligt "kriterie" i alternativ två:-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl i hajen, jag ska släppa xboxtilten nu och nita upp lite:-)

 

jag lyckades klonka mig fram ganska bra

 

 

Vad bra du är på poker.

 

jag spelar till 98% cashgame så det var säkert ett dåligt move. spelade hajen mest för skoj skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ju aldrig dagsböter ifall du är positiv på mariaungdom och indraget körkort lär du inte heller få, kan få problem med soc även fast du är över 18. Ifall du vill klara dig drick ca 10 liter vatten så pisset blir helt vitt käka sen b-vitaminer(ca 15st) kan köpa dom i en vanlig mataffär det är för att pisset ska bli gult. Då lär du slippa undan soc och kan säga till morsan att det måste ha gått ur kroppen eftersom du inte var inrökt lycka till:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ju aldrig dagsböter ifall du är positiv på mariaungdom och indraget körkort lär du inte heller få, kan få problem med soc även fast du är över 18. Ifall du vill klara dig drick ca 10 liter vatten så pisset blir helt vitt käka sen b-vitaminer(ca 15st) kan köpa dom i en vanlig mataffär det är för att pisset ska bli gult. Då lär du slippa undan soc och kan säga till morsan att det måste ha gått ur kroppen eftersom du inte var inrökt lycka till:mrgreen: :mrgreen:

 

Yes.. det funkar. Gjort det själv, se till att pissa på morgonen innan du drar oxå. Morronpisset har mest i sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...