All in Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 ah thumex är duktig! det gretko säger om laurentia stämmer bra. kan va jobbig att möta om man ogillar swings å har lätt för att tilta. och madpluss på onyktert är jag nog inte. snarare tvärtom här med. hade två bensodagars spel i maj som slutade -$35k tot. på ett par timmar då var man inte allt för glad. Mitt weed-spelande brukar dock gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Justluck är utan tvekan min favorit att ha vid bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Vad nickar du själv på ongame heltok? ongame är enda nätverket där jag är anynom änsålänge. i tråden om att visa nick sa ni ju att det var så j*vla bra så jag testar att vara anonym och ser om det går bättre. änsålänge har jag verkligen inte märkt någon skillnad, men avvaktar med att gå ut med mitt nya screenname. är väl bara att leta efter någon fisk som pushar KJo preflop och liknande, då vet ni att det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Laurentiulta kan jag tänka mig att folk har lite svårt att spela mot men han är rätt spewig och skön att möta om man lär sig hur man ska hantera galningen. Jag tycker nästan han är lite väl passiv före floppen, så att säga. Och sen överskattar han sina mellanhöga pp's stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex. För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.) Äckligt aggresiv spelare HU spelat mot honom 1 gång och aldrig mer:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 sckdix4crack vart avstängd från pokernätverket för sitt nick, motspelade ansåg det som stötande! Sen kanske han räknades till fiskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 vad tycker ni om xnwo28? 32/28/3 hos mig måste även ge er tipps om en fisk som heter polle1965 som kan vara på 5/10 men kan även spela alla möjliga stakes. var uppe på 50/100 idag. han är jätteslaskig pre och spewar som satan. http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=4784 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 vad tycker ni om xnwo28? 32/28/3 hos mig måste även ge er tipps om en fisk som heter polle1965 som kan vara på 5/10 men kan även spela alla möjliga stakes. var uppe på 50/100 idag. han är jätteslaskig pre och spewar som satan. http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=4784 hatar du pengar ? du kanske hellre är snäll mot randoms på ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 tror på karma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 vad tycker ni om sak31, olivias army, FylleBorje? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 vad tycker ni om xnwo28? 32/28/3 hos mig måste även ge er tipps om en fisk som heter polle1965 som kan vara på 5/10 men kan även spela alla möjliga stakes. var uppe på 50/100 idag. han är jätteslaskig pre och spewar som satan. http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=4784 Vad betyder SPEWAR??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 vad tycker ni om sak31, olivias army, FylleBorje? Alla tre suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 sak31 är kass. har för mig han är överaggro och allmänt cp i spelet. fylleborje är jättenit. tidigare under annat nick hade jag han på 27/5 i stats. olivias vet jag inte mkt om.. mitt första intryck var att han/hon verkade som rätt stabil iaf.. inte mött mkt. xnwho28 verkar duktig. inte helt säker på han heller.. men vädligt aggro och verkar ha bra koll det lilla jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 xnwo28 är stabil och aggro med stats nånstans kring 25/20 Kul att fightas lite med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 ok, ungefär samma uppfattning jag har. mött olivias lite HU, där h*n varit varierande bra. tiltade loss mot mig någon session och spelade då riktigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allaboda Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 sasa3 är en jobbig LAG, tycker jag. XNWO som vi pratat om är också tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Vad tycker ni KingKebab? Han sitter typ hela dagarna på FR borden. Tycker han är dukitg men får inte riktigt grepp om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 sasa3 ar valdigt dalig.. men rattsa jobbig att mota dock.. men gor sjukt mkt kassa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allaboda Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 sasa3 ar valdigt dalig.. men rattsa jobbig att mota dock.. men gor sjukt mkt kassa spel. Jag tycker han är jobbig att möta. Dessutom så har jag stött på Legion-88 och Savantage som verkar vara ganska bra också. Har ni lirat ngt mot dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Vad tycker ni om dyyrstis3? Sitter på många HU-bord från nl400-1k. Spelade mot honom en kort stund idag och ran like aids men tyckte han gjorde flera tveksamma spel. Började spewa efter en 2-3 inköp. Är killen stabil annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på... sjuk fisk, största "fiskregularen" tillsammans med Mr_satan1. Tror dock Scor_pion70 droppat rejält ner i nivåer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Jättefisk, russianbank sitter oftast på 3/6 och 5/10 SH sjukt aggro spelar i princip varje hand och försöker oftast köpa hem potterna har statsen 60/40.Förstår inte hur killen kan ha råd att spela så många bord med den spelstilen måste vara jävligt rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Vad tycker ni KingKebab? Han sitter typ hela dagarna på FR borden. Tycker han är dukitg men får inte riktigt grepp om honom. KingKebab är en stabil FR spelare, tror inte att värst många har nåt värde mot honom. Han väntar in lägena lixom. Tkr dock inte att han tillhör dom bästa där. Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på... Scor_pion70 är en spelare som varit regular på både nl1000 och nl2000 under en lägre tid, är väl där han hör hemma. Sen spelade han mkt nl5000 och nl10000 med fulla inköp under en tid, tror det gick bra för honom ett par månader. Sedan när jag kom tillbaka efter att haft paus en månad så var han försvunnen, har tydligen spelat nl200-600. Enda förklaringen om inte kontot är utlånat är väl att han hade några rejäla backdagar på dom högsta borden. Tkr han är sådär medelbra, men spelar väldigt konstigt, gillar tex ofta att toköverbetta in hela stacken på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts