Unibet Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hej alla har fått bonusen till och med #227, utom pimmen21 Thonilo, vänligen kolla era Unibet-användarnamn och posta dem igen. Mvh Unibet Citera
mr_telefon Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Användarnamn: thonilo Har du skrivit rätt användarnamn? Står ju "Unibet: schenke" i din signatur. Citera
schenker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hejalla har fått bonusen till och med #227, utom pimmen21 Thonilo, vänligen kolla era Unibet-användarnamn och posta dem igen. Mvh Unibet Det användarnamn jag har är thonilo. Testade nyss att logga in på websidan (www.unibet.com) med detta och det fungerade utmärkt. Det var inte pokeralias som gällde? Men om jag missuppfattat detta så är mitt nick vid borden schenke. Och tillika inloggningsnamn i pokerklienten, Citera
schenker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Har du skrivit rätt användarnamn? Står ju "Unibet: schenke" i din signatur. "schenke" är mitt nick vid borden. Det står ju klart och tydligt att det är Användarnamn som gäller, så jag hoppas att dom löser detta... Citera
schenker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hemma nu, även i pokerklienten är mitt Användarnamn thonilo. Så allt bör vara i sin ordning? Citera
Unibet Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hej alla spelare till och med #232 har fått sina bonusar. Mvh Unibet Citera
Unibet Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hej även thonilo är på gång. Det är Unibet-användarnamn och inget annat, Mvh Unibet Citera
schenker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Hej även thonilo är på gång. Det är Unibet-användarnamn och inget annat, Mvh Unibet Låter fint det. Borde inte vara några som helst konstigheter, speciellt när det var Anders Ström som skapade kontot åt mig Citera
Recommended Posts