Hjulapan Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Om man får ta sig friheten att generalisera så måste jag säga att om jag sätter mig ner vid ett bord och ser att spelaren sidan om är från Italien så utgår jag från att det är en superfisk, helt baserat på empirisk erfarenhet. Man kan ju undra varför det är så. Någon som har gjort liknande observationer? Citera
inkassera Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Håller helt klart med. Har väl varit så i några år också... edit: alltid. Citera
hampulito Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Ja det stämmer med 95% säkerhet jag har gjort många river synar baserat på att fi har italiensk härkomst och det går oftast vägen. Citera
Dionysos Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 instämmer, har dock sett ett undantag. en duktigt italienare finns alltså. på ipoker, kommer inte ihåg hans nick just nu dock. Citera
Gustaf112 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Stämmer bra, fransmän är ju inte heller direkt födda med pokertalang... Citera
honest99 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Med tanke på vatten-temperaturen borde det finnas många fiskar rakt av kring medelhavet. Citera
Sansrom Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 På Everest är jag från Italien... Citera
edison Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Jag tror snittspelaren i Bangladesh är sämre än snittspelaren från Italien. Citera
Knapp_0 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Min förutfattade mening är att italienare, (och sundsvallsbor), föredrar 5CD och colludar och att fransmän spelar Omaha gärna och bra. Citera
Akumila Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Jag tror snittspelaren i Bangladesh är sämre än snittspelaren från Italien. Av de man stöter på på nätet, tror jag inte det. Citera
rosjon Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Men var hittar man flest italienare och fransmän? Vilka nätverk spelar de på? Citera
seeho Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Min förutfattade mening är att italienare, (och sundsvallsbor), föredrar 5CD och colludar och att fransmän spelar Omaha gärna och bra. Spelat mot mkt sundsvallbor eller? Citera
Erwin Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Det är ju de tre I.na som är kända som uruslapokerländer, Italien, Irland och Israel. Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Om man får ta sig friheten att generalisera så måste jag säga att om jag sätter mig ner vid ett bord och ser att spelaren sidan om är från Italien så utgår jag från att det är en superfisk, helt baserat på empirisk erfarenhet. Man kan ju undra varför det är så. Någon som har gjort liknande observationer? Du kan gå in på min DB.... Italienarna är som att ta godis från barn. Citera
BigShot Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 instämmer, har dock sett ett undantag. en duktigt italienare finns alltså. på ipoker, kommer inte ihåg hans nick just nu dock. Jag har spelat mot ett fåtal bra spelare på iPoker som skrivit att de kommer från italien. I ärlighetens namn tror jag inte att dom kommer från italien utan de bara skrivit dit det för att folk ska tro det. Jag har spelat mycket med en kille som uppgav sig vara från frankrike men som erkände senare att han bara skrivit dit det för att få mer action. Tror att många skriver att de kommer från syd-europa bara för att få mer action. Citera
Hjulapan Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Men var hittar man flest italienare och fransmän? Vilka nätverk spelar de på? Ipoker.. Citera
struve Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Men var hittar man flest italienare och fransmän? Vilka nätverk spelar de på? Everest är rätt tjockt med fransmän och en del italienare. Sen finns dom även på iPoker som redan nämnts. Citera
PinkFloyd Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 det är ganska många i waitlisten när du ser ett namn i stil med lucazzo87 (LA MINOCCA DE SCAFU) ni som spelar ongame fattar vad jag menar Citera
SFN Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Italienare och Israeler är usla men dom absolut sämsta jag stött på hitills på b2b är i alla fall från vårt grannland Finland. Citera
Anderssson Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 B2B har massa goa Israeler om ni gillar att bli utdragna Citera
Anderssson Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Varför leta efter dåliga utläningar när Svenskarna är sämst, kolla bara Svenska spel... jösses Citera
Rackad Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 På Everest är jag från Italien... haha... Men det har ju med temperament o göra, inte ger en italienare upp en eyestarring contest. Såg ju här i WSOP main event när de följde italiens bästa spelare, han som köpte en porsche för sina partypokerpoints utan att ha körkort... Han fick ju Gus Hansen o verka timid. Han raisa aldrig postflop, han gick AI direkt bara. Vart så fetägd så det var inte ens roligt o se. Kul med folk som inte kan slå av LAG pedalen i några potter o utnyttja deras image. Mix it up som de säger. Citera
Recommended Posts