Gå till innehåll

Shopping i Europa?


ulaf

Recommended Posts

Vet iallafall att Cakepoker drar alla avgifter från rakebacken (bonusar, extraerbjudanden, SHOPAVGIFTER osv). Därför beställde ja allt ja ville ha när ja ändå skulle lämna sajten, då finns det ju ingen rakeback att dra avgifterna ifrån, eller hur?;)

 

Borde vara som du säger..

 

När jag hämtade lite saker från cakepoker så behövde jag inget betala.. Endast Goldchips behövdes.

 

"Alla avgifter från bonusar, rakeback och extraerbjudanden".. Det håller ju inte (din teori/fakta)..

Det finns faktiskt dom utan RB och allt vad det är :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är rätt less på shoppen, särskilt för oss européer. Vad ska vi köpa egentligen? Fixa lite konsoler, plasma-tv:s, hembiogrejer samt fler datorer till oss skandinaver. Utbudet är ju rätt tragiskt för tillfället. Någon som har tips på något i shoppen med bra värde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildskärmar, iPod Touch, GPS, digitalkameror...

Men vad ska jag med en ipod touch till, har nano som jag (trots alla funktioner etc på touch) är jävligt mycket gladare över att ha. GPS har jag ingen nytta av, digitalkamera har jag och bildskärmar likaså... Tycker att utbudet är ganska trist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker dom ska ta in mer billiga grejjer.

 

Förstår inte varför dom inte kan slänga in lite consol-spel. T.ex. PS3, Xbox360, Wii. o.s.v..

 

Lite mer "spel" skulle jag tycka vara skojj iaf. Kankse även slänga in själva konsollerna... PSP, PS3 o.s.v.

 

Tycker det mesta i shoppen kostar en hel del..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen fattar jag inte varför de bara erbjuder ett fåtal prylar. Det verkar som att det är Pixmania som levererar de Europeiska varorna, så varför inte bara säga det på sidan, och låta kunden beställa vad som helst från Pixmania via Full Tilt?

 

Det enda problem jag ser är att de kanske inte kan säga de exakta priserna i förväg, men spelar det någon roll? För mig skulle det räcka bra om de bara anger växelkursen mellan poäng och någon valuta, så att man kan räkna ut ett ungefärligt pris själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen fattar jag inte varför de bara erbjuder ett fåtal prylar. Det verkar som att det är Pixmania som levererar de Europeiska varorna, så varför inte bara säga det på sidan, och låta kunden beställa vad som helst från Pixmania via Full Tilt?

 

Det enda problem jag ser är att de kanske inte kan säga de exakta priserna i förväg, men spelar det någon roll? För mig skulle det räcka bra om de bara anger växelkursen mellan poäng och någon valuta, så att man kan räkna ut ett ungefärligt priset själv.

 

 

Håller med till 100%.

Tyvärr tror jag inte att det kommer bli någon ändring i shoppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...