okocha Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 höjer 3x som standard, men anpassar givetvis om jag känner att det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 4 April , 2012 Rapport Share Postad 4 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 Finns det några seriösa grinders kvar i Linköping numera mer än jag o Flugan? ------- jag! är dock en bit yngre än er om jag inte minns fel.. vi möts en del på 5/10, du slår ju garanterat den nivån av det jag sett men segt att inte du lyckats knäcka den än. gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dmpzor Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 Du har inte funderat på att testa lite 200BB spel på 5/10 istället för 100BB och se om det gör någon skillnad? Skulle va gött så du slutar skicka in preflop hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 Du har inte funderat på att testa lite 200BB spel på 5/10 istället för 100BB och se om det gör någon skillnad? Skulle va gött så du slutar skicka in preflop hela tiden!!! Du måste missta dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dmpzor Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 jag var lite lätt ironisk........men kanske missförstod dig nu istället? Jag tycker dock att han skall testa lite mer 200BB inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 April , 2012 Rapport Share Postad 5 April , 2012 Gj, härligt med en fin månad! Har förövrigt inget pokersug, förutom när jag hör att det går bra för dig eller flugis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Ska ge de en chans med input så hoppas jag någon kommer in och läxar upp mig Hmm beror helt på vem de är och hur hans raise cbet ser ut i 3b potter. Gillar inte när han knackar turn och shovar river här. Men svårt att hitta vik även om hans linje som bluff känns rätt sjuk. Känns iofs skumt att han skulle spela tex AQ, KQ på de här viset som skulle vara värdehänderna vi kan tänkas slå. Känns lite som han lubbat in nån 56/A9/Ajcc typ. Fan ingame kommer jag syna här, men ju mer jag tänker på de tror jag vi är slagna här rätt ofta då fi vet att vi har typ 99 minimum här (även om vi kanske går cs flopp eller flattar pre med just den näven.) Så är frågan om han tror att han kan skyffla av oss de samt att han ska orka göra de. De händer att jag klickar tillbaka flopp som jag har lite levelwars igång med, men standard är din linje och kanske något sjukt explovik på river. Lite rörigt men ändrade halvt hur jag ville göra hela tiden Tycker du spelar bra mkt bättre nu än för något år sen när jag var inne på svs och spelade. Du känns löjligt solid och stabil. // MrLorT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Syn och WP. För konstig size att göra mkt annat, om man inte vill smeta in flopp. Djupare eller mindre potsize kan man ju lura på en gaydonkbet turn mot spew, sånt är alltid fränt. Edit; 9Thh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 Gör Fi om alla 10or här på river måste vi syna snabbt. Förväntar mig dock inte att många gör de. Därav explomuck på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 7 April , 2012 Rapport Share Postad 7 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 9 April , 2012 Rapport Share Postad 9 April , 2012 *noterar* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 9 April , 2012 Rapport Share Postad 9 April , 2012 *noterar* +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 9 April , 2012 Rapport Share Postad 9 April , 2012 Är la skönt att slippa höra whinet på msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheoL Postad 11 April , 2012 Rapport Share Postad 11 April , 2012 Hoppas Flyers går ut hårt mot Penguins idag vore skönt att slippa dem! Klart alla andra lag vill det eftersom Pitts är det bästa laget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 Håller med att det bör vara övervärde på en hel del längst ner, men har du någon statistik? Jag fick ju tex för mig att det där med position i grundserien inte var såå överdriven i elitserien, men här är siffrorna: Placering i GS - vinnare1 - 17 2 - 10 3 - 4 5- 1 6 - 1 7 - 0 8 - 1 Vad gäller NHL kanske vi inte har så lång statistik dock, man borde ju räkna mest efter lönetaket. Angående NHL så är viaplay så jävla gött. Rubbet från NHL och CL och kostar ju typ inget. Csports betalar man ~400 i månaden för elitserien liksom. Sämre kvalitet på ligan, förstås, och mycket färre matcher. Man känner sig ju prisdiskriminerad. överlasta Nej herregud, skulle jag aldrig göra, låter för obalanserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 14 April , 2012 Rapport Share Postad 14 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 April , 2012 Rapport Share Postad 15 April , 2012 Tack för en trevlig kväll... Borde göras oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 27 April , 2012 Rapport Share Postad 27 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Maj , 2012 Rapport Share Postad 3 Maj , 2012 Det här påståendet om att stars numera är skattefritt, hur mycket vågar man lita på det? Känns som att något osar katt. Edit: Baserat på http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/55127-pokerstars-kundtj-nst-dygnet-runt-p-svenska-28.html Så är det en kattosande gråzon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts