Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

2.5k är i toppen av min buyinrange så lirar den nog om jag är + på cg, annars tänkte jag väl lira nått/några event i wynn poker classics de mindre turneringarna är väl inte jätteintressanta i mina ögon, men tack för tipsen ;-)

 

dygnsrytmen är iaf ganska uppfuckad, "powernappade" 4-5 timmar igår eftermiddags så har inte kunnat somna på hela natten, aja vad klockan är i vegas spelar ju aldrig nån roll ändå :)

 

Eh nä.

 

Rhino nästa.

 

Go.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aria brukar ju ha ett 1/3 dagligen iaf med max på 500 (ibland fler samt högre). Annars skulle jag gissa på Venetian. Vet inte hur Bellagio är. Svårt att se att några fler på strippen har PLO någorlunda regelbundet Utanför strippen skulle jag gissa på att Redrock kan ha, men har inte varit där själv.

 

Vad jag sett är de alltså ingen större daglig action men games kommer igång titt som tätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aria brukar ju ha ett 1/3 dagligen iaf med max på 500 (ibland fler samt högre). Annars skulle jag gissa på Venetian. Vet inte hur Bellagio är. Svårt att se att några fler på strippen har PLO någorlunda regelbundet Utanför strippen skulle jag gissa på att Redrock kan ha, men har inte varit där själv.

 

Vad jag sett är de alltså ingen större daglig action men games kommer igång titt som tätt.

tack, fanns ett 1/3 på aria igår, men 9 man i kö och inga planer på att starta nytt så vi skippa det. venetian hade häromdagen men inte nått igår

Snackade med en kille i somras som påstått sig spela 2/5 plo på caesars palace

inte vart igång när vi vart där iaf, är väl sämre action nu än under wsop.

 

 

inte blivit så mkt livelir alls här, mer på nätet faktiskt, imorgon ska jag nog iaf spela 500 dullsingen i wynn classic, vore fint att dinga in lite deg där.

 

 

gäller att lita på sin read om att fi gillar att minraisa, sen när han skriver i chatten att det är sista raisen är det bara att potta istället :mrgreen: sjukhusspel det där omaha

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $20(BB) Replayer

Hero ($8,406)

($4,323)

UTG ($3,930)

UTG+1 ($4,455)

CO ($3,999)

 

Hero posts (SB) $10

 

Dealt to Hero A:club: A:spade: 3:spade: 8:club:

 

fold, UTG+1 raises to $70, CO calls $70, Hero raises to $120, fold, UTG+1 raises to $170, CO calls $100, Hero raises to $220, UTG+1 raises to $270, CO calls $100, Hero raises to $320, UTG+1 raises to $370, CO calls $100, Hero raises to $420, UTG+1 raises to $470, CO calls $100, Hero raises to $1,900, UTG+1 calls $1,430, fold

 

FLOP ($4,290) 4:diamond: J:club: 9:spade:

 

Hero bets $4,290, UTG+1 folds

 

Hero shows A:club: A:spade: 3:spade: 8:club:

 

Hero wins $4,275

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

better be lucky than good som di säger

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $20(BB) Boss

SB ($3,995)

Hero ($2,562)

UTG ($4,163)

CO ($5,740)

BTN ($1,910)

 

Dealt to Hero J:heart: T:heart:

 

UTG raises to $70, fold, fold, SB raises to $230, Hero calls $210, UTG raises to $920, SB calls $690, Hero calls $690

 

FLOP ($2,760) K:spade: 7:heart: J:club:

 

SB bets $3,075 (AI), Hero calls $1,642 (AI), UTG calls $3,075

 

TURN ($10,552) K:spade: 7:heart: J:club: 4:heart:

 

RIVER ($10,552) K:spade: 7:heart: J:club: 4:heart: 5:heart:

 

SB shows 9:club: J:diamond:

(Pre 11%, Flop 8.6%, Turn 4.8%)

 

Hero shows J:heart: T:heart:

(Pre 17%, Flop 19.6%, Turn 31.0%)

 

UTG shows A:club: A:spade:

(Pre 72%, Flop 71.8%, Turn 64.3%)

 

Hero wins $7,673

UTG wins $2,864

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

better be lucky than good som di säger

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $20(BB) Boss

SB ($3,995)

Hero ($2,562)

UTG ($4,163)

CO ($5,740)

BTN ($1,910)

 

Dealt to Hero J:heart: T:heart:

 

UTG raises to $70, fold, fold, SB raises to $230, Hero calls $210, UTG raises to $920, SB calls $690, Hero calls $690

 

FLOP ($2,760) K:spade: 7:heart: J:club:

 

SB bets $3,075 (AI), Hero calls $1,642 (AI), UTG calls $3,075

 

TURN ($10,552) K:spade: 7:heart: J:club: 4:heart:

 

RIVER ($10,552) K:spade: 7:heart: J:club: 4:heart: 5:heart:

 

SB shows 9:club: J:diamond:

(Pre 11%, Flop 8.6%, Turn 4.8%)

 

Hero shows J:heart: T:heart:

(Pre 17%, Flop 19.6%, Turn 31.0%)

 

UTG shows A:club: A:spade:

(Pre 72%, Flop 71.8%, Turn 64.3%)

 

Hero wins $7,673

UTG wins $2,864

 

Ujuj!! Förklara hur du tänker här ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ujuj!! Förklara hur du tänker här ?

synen av 3bet är bra imo då sb är efterbliven och jag kan shovea profitabelt över hans bet på många floppers. utg är dessutom en spelare som inte kommer 4beta särskilt brett så fram tills han gör det är jag nöjd med mitt spel. sen var det lite "det kan ju komma"-tänk. floppen måste ju smeten in iaf

Tyckte han gjorde det innan handen. ITM efter den förmodar jag?

ingen itm det är cg, det som man spelar efter turneringar.

 

**

 

Förövrigt gjorde vi idag något så sjukt som att boka om vårat flyg så vi åker hem från vegas imorgon istället för än om två veckor som vi planerat tidigare... anledningen är att vi inte är nått sugna på livespel och dessutom sett de mesta vi vill se i vegas. ska dessutom bli ganska skönt att komma hem till Linköping igen efter att ha varit på resande fot sen i julas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...