Gå till innehåll

PF-kollo i Thailand (Seascape Beach Resort, Koh Samui) LÅS TACK


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 558
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

heltok säger:

http://flickr.com/photos/minkminkmink/1304081158/

heltok säger:

rätt söt

heltok säger:

ops

heltok säger:

fel länk

heltok säger:

whatever

 

hmm, förklara varför du har ladyboys bilder sparade på hela datorn :twisted:

 

du ville veta vad paragon var för varuhus, så jag flickr:ade på paragon och genast dök massa söta ladyboys upp så var tvungen att kolla runt lite :P

 

rätt länk var iaf:

beautiful man

 

bjuder på lite mer när jag ändå är i farten:

Miss lady boy in 2004

Kim, Thailand, 2006

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äre sånt du drömmer om din sjuka jävel? :mrgreen:

 

Ahh!!

Har haft riktigt mkt wet-dreams efter att jag kollade på filmen där nån söt pöjk badade i fontän i Götet. Kommer dock inte ihåg vem det var, men en riktigt muskelös kropp hade han iallafall :h:

 

:oops:

 

 

EDIT: vad hände 11:36 förresten? :P

 

Då omnämndes Liverpool för första gången i denna dagbok (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh!!

Har haft riktigt mkt wet-dreams efter att jag kollade på filmen där nån söt pöjk badade i fontän i Götet. Kommer dock inte ihåg vem det var, men en riktigt muskelös kropp hade han iallafall :h:

 

:oops:

 

 

 

 

Det är fan nästan så att du måste betala mig $500 för att jag gjorde denna film möjlig :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såååja, från absolut ingenstans när allt hopp var släkt så funkar helt plötsligt internet på min dator igen :D Trots det blir det ändå datorköp imorn, blir en macbook pro 17", heltok har pratat mycket varmt om den så litar på han att den är gryyyyyym :mrgreen:

 

Macbook pro 17" är lätt top 5 bästa laptops just nu, dock är priset en aning högt. Ett tips är att leta på e-bay, där ska du iaf kunna få ner priset med säkert 10k kr i jämförelse med köp i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILT pa denna fattiga javla dator och TILT pa deras fattiga javla hi speed internet! Orkar inte skriva sa mkt vettigt nu!

 

Lite synd med Chelseas utvisning, var ju inte minsta lilla motstand att namna. Hade det kanske inte varit anda iofs :twisted: Sen vill inte ens jag fa Sahas filmning till straff, men daremot tycker jag vi skulle haft en nar Cole drog ner Evra, solklart IMO. Sa det jamnar ut sig.

 

Ikvall ar det Full Moon Party. Verkar som den ska firas med lite mushroom pa Mellow Mountain. Har inte provat an sa vi far la se :mrgreen:

 

Aterkommer med lite updates och kanske bilder nar jag ar tillbaka i Bangkok pa min kara Ferrari...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan har varit dött i dagboken några dagar nu gubbs :roll:

Du verkar ju ha det gött ändå meta, hoppas du får det bra ikväll.

Allt flyter på bra på Oakwood annars? Hur är nya Mac'en pajnen? Och hur går det med den efterlängtade filmen? :-D

 

engagerar mig nuförtiden bara i ett annat mycket trevligare pokerforum så jag kommer inte att skriva nått mer här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...