Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vad tycker ni om de här spelarna på 2.5/5 ? Regulars, ändå vet jag inte mycket om deras spel..

ATE

Blåbärsris

o3h

Truebluff

Montecillo

Rödboll

Kusin88

Spelat där rätt mycke i en månad men känner inte igen ett enda namn:shock:

Postad
Konstigt, vi kanske spelar olika tider eller något ?

Hittils den här månaden har jag spelat 15-35 bordstimmar mot alla dom här.. :shock:

Har spelat lite över 20k händer so far i Dec, de finns inte ens med i min PT bas, vilket verkar konstigt om de nu är regulars! Spelar mellan tiderna 1400-0600, så borde ju inte missat dem pga de. Menmen, de kanske dyker upp!

Postad
Har spelat lite över 20k händer so far i Dec, de finns inte ens med i min PT bas, vilket verkar konstigt om de nu är regulars! Spelar mellan tiderna 1400-0600, så borde ju inte missat dem pga de. Menmen, de kanske dyker upp!

Jag lovar, dom finns ! ;)

Eller ? Ingen annan som mött dom heller ? :-P

Postad

Kan bero på att det är fullringspelare o du spelar SH? :roll:

• 2 weeks later...
Postad
popoffer har fått ett litet psykiskt övertag på mig, han och Johanna112 klarar inte hjärnan av att spela mot just nu!

Haha.

Jag nickar johanna112.

Vet att jag har spelat mot dig ett par gånger men kommer inte ihåg något speciellt.

Postad
Vill ha lite fler åsikter om lirare man ser på 5/10..

Yasmine

hOdja

zesco16

LaLuna

kallebalik

Nån av dom man bör passa sig för?

Har inga problem med Yasmine eller kallebalik (Inte spelat överdrivet mycket med dem). Ingen åsikt om LaLuna, ej spelat mot. Ej sett de andra två.

Postad
På 10/20 avskyr jag att möta nabbes666 för han har sån sjuk timing mot mig hela tiden. Ogillar även att spela mot Silbersky, MrFishy, Fubbo, slyngryta och lite fler. Firehoppir är värde imo.

Själv tycker jag om att spela mot just slyngryta, har psykologiskt övertag mot honom =)

Postad
Som rutinerad 5/10 spelare anser jag att Frukost för tillfället är den som jag finner mest respekt för. Alla de tidigare bra 5/10 spelarna har juh gått upp i nivå och kvar är fisken, dvs jag.

Förstår inte varför du harvar 5/10. När jag har vart nere o slickat mina sår på 10/20 har jag för mig att jag spelat mot dig o att du förvisso var lite spewig i en del större poter men överlag var bättre än genomsnittsliraren på 10/20. Eller minns jag fel?

Postad

Har precis börjat på 5/10 men anser inte att spelarna är speciellt bra. Faktiskt riktigt dåliga överlag.

Man får ju betalt för alla händer.

mussla

Opteron

Ragnrok

hilding

ett par exempel på riktigt usla spelare som spelar alla händer och överbettar allt.