yberjonte Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Vad tycker ni om de här spelarna på 2.5/5 ? Regulars, ändå vet jag inte mycket om deras spel.. ATE Blåbärsris o3h Truebluff Montecillo Rödboll Kusin88 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Vad tycker ni om de här spelarna på 2.5/5 ? Regulars, ändå vet jag inte mycket om deras spel.. ATE Blåbärsris o3h Truebluff Montecillo Rödboll Kusin88 Spelat där rätt mycke i en månad men känner inte igen ett enda namn:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Spelat där rätt mycke i en månad men känner inte igen ett enda namn:shock: Konstigt, vi kanske spelar olika tider eller något ? Hittils den här månaden har jag spelat 15-35 bordstimmar mot alla dom här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Konstigt, vi kanske spelar olika tider eller något ?Hittils den här månaden har jag spelat 15-35 bordstimmar mot alla dom här.. Har spelat lite över 20k händer so far i Dec, de finns inte ens med i min PT bas, vilket verkar konstigt om de nu är regulars! Spelar mellan tiderna 1400-0600, så borde ju inte missat dem pga de. Menmen, de kanske dyker upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Har spelat lite över 20k händer so far i Dec, de finns inte ens med i min PT bas, vilket verkar konstigt om de nu är regulars! Spelar mellan tiderna 1400-0600, så borde ju inte missat dem pga de. Menmen, de kanske dyker upp! Jag lovar, dom finns ! Eller ? Ingen annan som mött dom heller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag lovar, dom finns ! Eller ? Ingen annan som mött dom heller ? haha jag har aldrig sett nån av dem heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag lovar, dom finns ! Eller ? Ingen annan som mött dom heller ? Truebluff rödboll kusin88 o blåbärsris e riktigt kassa, spelat en hel del mot de på 0,5/1-2,5/5 FR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Har spelat lite över 20k händer so far i Dec, de finns inte ens med i min PT bas, vilket verkar konstigt om de nu är regulars! Spelar mellan tiderna 1400-0600, så borde ju inte missat dem pga de. Menmen, de kanske dyker upp! Kan bero på att det är fullringspelare o du spelar SH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Kan bero på att det är fullringspelare o du spelar SH? Då får han väl för tusan säga det! Annars är det klart ja räknar med att han menar SH eftersom det är vanligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Då får han väl för tusan säga det! Annars är det klart ja räknar med att han menar SH eftersom det är vanligare.. Jaså förlåt då Men sturedenstore, du spelar väl FR ändå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jaså förlåt då Men sturedenstore, du spelar väl FR ändå ? Nix shorthanded för mig.. Det händer att jag spelar FR men det är vääääldigt sällan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirho Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 popoffer har fått ett litet psykiskt övertag på mig, han och Johanna112 klarar inte hjärnan av att spela mot just nu! Haha. Jag nickar johanna112. Vet att jag har spelat mot dig ett par gånger men kommer inte ihåg något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Vill ha lite fler åsikter om lirare man ser på 5/10.. Yasmine hOdja zesco16 LaLuna kallebalik Nån av dom man bör passa sig för? Har inga problem med Yasmine eller kallebalik (Inte spelat överdrivet mycket med dem). Ingen åsikt om LaLuna, ej spelat mot. Ej sett de andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 På 10/20 avskyr jag att möta nabbes666 för han har sån sjuk timing mot mig hela tiden. Ogillar även att spela mot Silbersky, MrFishy, Fubbo, slyngryta och lite fler. Firehoppir är värde imo. Själv tycker jag om att spela mot just slyngryta, har psykologiskt övertag mot honom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 På 5/10 kör jag mest standardtänket "Byt bord så fort en regular poppar in" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Slyngryta är lätt att spela mot om man prickar ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Är love2tilt duktig .. o highr0llah? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Mackan28 är bättre än de flesta tomtarna på 2.5/5 iaf. Min elev, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Mackan28 är lite småjobbig att lira mot:p....vad tkr ni om popoffer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Som rutinerad 5/10 spelare anser jag att Frukost för tillfället är den som jag finner mest respekt för. Alla de tidigare bra 5/10 spelarna har juh gått upp i nivå och kvar är fisken, dvs jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Popoffer är bland dom sämsta på siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 funderar på att testa svs lite. Hur är nivån på spelarna på 10/20 och 25/50 om man jämför med 2/4 - 5/10 på andra sajter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Som rutinerad 5/10 spelare anser jag att Frukost för tillfället är den som jag finner mest respekt för. Alla de tidigare bra 5/10 spelarna har juh gått upp i nivå och kvar är fisken, dvs jag. Förstår inte varför du harvar 5/10. När jag har vart nere o slickat mina sår på 10/20 har jag för mig att jag spelat mot dig o att du förvisso var lite spewig i en del större poter men överlag var bättre än genomsnittsliraren på 10/20. Eller minns jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 funderar på att testa svs lite. Hur är nivån på spelarna på 10/20 och 25/50 om man jämför med 2/4 - 5/10 på andra sajter? Hämtgurka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Har precis börjat på 5/10 men anser inte att spelarna är speciellt bra. Faktiskt riktigt dåliga överlag. Man får ju betalt för alla händer. mussla Opteron Ragnrok hilding ett par exempel på riktigt usla spelare som spelar alla händer och överbettar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts