rAilFISH Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Nån som kan kommentera dessa spelare.Är ny på svenska spel men har haft propblem med dessa. Johnny10 AndyQQ herr_hedl skitmås Vad tycker ni om dom själv spelar jag 2.5/5 Nån mer man ska se upp med. problem med AndyQQ? Bland dom sämre på 1-2 och även 2,5-5 säkert. Spewar ju minst 1 gång per session samtidigt som han limpsynar allt iprinicip. Spelar man någolunda vettigt så tar man pengarna tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 problem med AndyQQ? Bland dom sämre på 1-2 och även 2,5-5 säkert. Spewar ju minst 1 gång per session samtidigt som han limpsynar allt iprinicip. Spelar man någolunda vettigt så tar man pengarna tillslut. +1 AndyQQ kan vara den absolut sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 +1 AndyQQ kan vara den absolut sämsta. Det är fett lol om man tittar vad som står i första sidorna av denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Kioshi, DarthVader och Dina -> Mina är bra. Mjölner är skitjobbig eftersom han aldrig köper in sig full. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Kioshi, DarthVader och Dina -> Mina är bra. Mjölner är skitjobbig eftersom han aldrig köper in sig full. Dina -> Mina måste väl ändå vara en av de sämre "fullstack-regsen" som någonsin spelat på svs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Kioshi, DarthVader och Dina -> Mina är bra. Mjölner är skitjobbig eftersom han aldrig köper in sig full. Tycker du mjölner är *jobbig* bör du nog se över ditt spel big time! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 <*////-< på 10/20 och 7,5 / 15 är sjukt jobbig. Där snackar vi knappspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Tycker du mjölner är *jobbig* bör du nog se över ditt spel big time! haha kanske det. Vad tycker ni om Darth och Kio då? Dina va bra för ett tag sen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 marima e jävligt enkel o möta . Spelar raise , cbet flop och sen brukar han checka turn om han ej har ngt eller om ha blivit synad river oxå . Han kan bluffa once in a life time annars är det standard. Toumi donk rakt igenom behövs inga läckor då man slår honom rakt igenom med lite enkel strategi. har 10-0 mot honom. kungline kmr ej ihåg riktigt men har för mig han bluffar mkt kan ha fel dock. O Booring kan lite mer än alla dom tillsammans. Pm nick ? Tack så mkt =). I år tänkte jag börja lira en hel del och mer seriöst. Har verkligen börjat bra, 45 vinster på senaste 59 matcherna och 21vinster på senaste 23, alla 300krs.. nick på dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Dina -> Mina måste väl ändå vara en av de sämre "fullstack-regsen" som någonsin spelat på svs eller? word. kanske den sämsta killen jag mött. han sitter ju bara och bluffar bort för fullstacka i varenda pott han är med i. total retard bara förstår inte hur någon kan tycka att han/hon är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Lol på Dina. Tom med Qlyn är bättre:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Kioshi, DarthVader och Dina -> Mina är bra. Mjölner är skitjobbig eftersom han aldrig köper in sig full. Dina -> Mina tycker inte jag är någon höjdare. Överaggresiv och slaskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag lovar.. När han spelar mot mig är den här snubben bra. Bakgrund: Han var väldigt obv. spew ett tag vilket jag utnyttjat och repushat skräp tills jag åtminstone svängde situationen till marginellt pluss. Då, när man inte trodde det var möjligt, börjar han anpassa sig. Rejält. Inga fler squeeze. Inget stealande. Lugn och fin, session efter session. Och plötsligt från ingenstans, efter en jävligt mild 3bet-frekvens som procentuellt lutar åt nutz osv.. Sitter vi plötsligt nästan 300bb deep och.. BossMedia Game #984091126: Table Eva Turbo 4 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 03:50:07 - 2009/03/28 Seat 1: Trillske (kr4576.89) Seat 4: jalbout (kr2372.54) Seat 2: SaoSlaska (kr2748.59) Seat 3: GastonNik (kr470.77) Seat 5: Earthnut2 (kr1975.00) Trillske posts the small blind of kr5.00 SaoSlaska posts the big blind of kr10.00 Earthnut2 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Trillske GastonNik raises kr35.00 jalbout calls kr35.00 Earthnut2 folds Trillske raises kr140.00 SaoSlaska raises kr490.00 Trillske folds deletes klient and quits poker Det är så jävla vackert. I verkligenheten var det väl visserligen bara den botten av rangen det funkade på m.t.p. att jag gjorde det för värde här trotts halvnits, men ändå. Han hamnar så jävla rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BadPitt Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Ja, SaoSlaska är verkligen en utav de bättre. Tror aldrig att jag vunnit en pot mot honom. Någon som har synpunkter på gabroll? Själv så tycker jag att han är svs sämsta spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Ja, SaoSlaska är verkligen en utav de bättre. Tror aldrig att jag vunnit en pot mot honom. Någon som har synpunkter på gabroll? Själv så tycker jag att han är svs sämsta spelare! lol skojar du? tycker han är en utav de bättre på 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Synpunkter på 1/2 Regs lite lågt men? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Synpunkter på 1/2 Regs lite lågt men? Bo-Hane bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag tror inte 1/2-regs som är bra förblir regs i samma utsträckning som på 5.0, eftersom hoppet upp är så litet både vad gäller motstånd och BR-krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag har själv precis satt in pengar på svs och därav bara rört mig på 0,5/1 men hur tycker ni motståndet är på de andra nivåerna? Skulle vara fint med en liten resumé av varje nivå om någon har ork/tid/lust.. kanske lite offtopic men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag lovar.. När han spelar mot mig är den här snubben bra.Bakgrund: Han var väldigt obv. spew ett tag vilket jag utnyttjat och repushat skräp tills jag åtminstone svängde situationen till marginellt pluss. Då, när man inte trodde det var möjligt, börjar han anpassa sig. Rejält. Inga fler squeeze. Inget stealande. Lugn och fin, session efter session. Och plötsligt från ingenstans, efter en jävligt mild 3bet-frekvens som procentuellt lutar åt nutz osv.. Sitter vi plötsligt nästan 300bb deep och.. Det är så jävla vackert. I verkligenheten var det väl visserligen bara den botten av rangen det funkade på m.t.p. att jag gjorde det för värde här trotts halvnits, men ändå. Han hamnar så jävla rätt. klart du får problem mot honom om du foldar ak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 SantaFish > Alla (förutom Annica38) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 SantaFish > Alla (förutom Annica38) Annica38 ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BadPitt Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Wtf varför stänger svs ner precis när jag håller på att rensa fisken Hoppamera? Haha, asså vekare spelare får man leta efter! Bra värde där alla grinders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Oförsvarbart hur svs kan stänga ner en natt som denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 eller inte starta upp skiten när dem sagt ....Pinsamt dåliga:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts