sturedenstore Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 tankar kring nedanstående spelare? Andy QQ Burgendy din mama Duekass HNIC ILDUCE444 Jag_Vinner mat_dameon ninjapuff PenelopeZ Andy QQ Väldigt beroende av sitt humör. I medgång är han riktigt tuff och duktig medans han är väldigt spewig och kass på tilt. Duekass Ganska stabil snubbe som säkert gör ganska bra med pengar. Tycker dock inte han är så svår att möta, bråkar inte allt för mycket utan the goods. HNIC Galet duktig Jag_Vinner Nog den spelaren jag har haft svårast mot på slutet. Tycker han spelar riktigt bra och aggro, ut poss är det stundtals hopplöst tycker jag. I poss går han att hantera ganska så bra. njnjapuff Är framtiden på svs PenelopeZ Mörkrädd när jag hör namnet, killen är en bulldooooozer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Såg att någon nämnde Therese77. "Har calling station. Värdebetta Ahögt" som note. Kan knappast vara en grinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 din mama trebettar inte pre. Och gör han det är det stål, dvs QQ-AA. Punkt. Förövrigt är han jääävligt icke-passiv mot mig, men det beror juh på att jag har [x] autobluff ifylld när jag spelar Edit: enl mina PT-stats på 830 händer (om jag nu lyckas läsa av det där programmet rätt) har han: 31/5.78/0.48 Han är iaf en av de bättre som spelar så pass "annorlunda". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 din mama trebettar inte pre. Och gör han det är det stål, dvs QQ-AA. Punkt. Förövrigt är han jääävligt icke-passiv mot mig, men det beror juh på att jag har [x] autobluff ifylld när jag spelar Edit: enl mina PT-stats på 830 händer (om jag nu lyckas läsa av det där programmet rätt) har han: 31/5.78/0.48 Han är iaf en av de bättre som spelar så pass "annorlunda". 30/5/0.5 över 1600 händer på mina bord och är ändå + 16bb/100 (säger inte så mkt ja vet blablabla...) börjar allvarligt tro att han riggar ens PT med nån trojan genom svenska spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Intressant att snacka om 2.5/5 grinder. Tycker med Xarsion kan tilta loss rejält. Har annars problem med smekt. Vad tycker ni om HadUonTurn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 pezdawg och AnteSvante, vad nickar ni på svs?QUOTE] Antesvante nickar Antesvante, ledsen om jag outade dig nu. Haha fan då My cover is blown away! AnteSvante btw, (petigt i know). Nån som har Pt stats på mig föressten? Vore kul att se:-) Får inte mitt eget att funka då jag är tekniskt handikappad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Nån som har Pt stats på mig föressten? Vore kul att se:-) Får inte mitt eget att funka då jag är tekniskt handikappad. Du har 29/20.5/2.5 över 1400 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Såhär duktig är Betongbarn: (kronor) Seat 1: XarsioN ( $1980.6 ) Seat 2: sigma88 ( $1159.45 ) Seat 3: SneakyJack ( $1306.9 ) Seat 4: DAaaNsK ( $990.89 ) Seat 5: Betongbarn ( $1075.52 ) SneakyJack posts small blind [$2.5]. DAaaNsK posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to sigma88 [ Ad As ] Betongbarn raises [$20]. XarsioN folds. sigma88 raises [$75]. SneakyJack folds. DAaaNsK folds. Betongbarn raises [$735]. sigma88 is all-In. Betongbarn is all-In. sigma88 shows [ Ad, As ] a pair of aces. Betongbarn shows [ 9c, 9d ] three of a kind, nines. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Va fan gör betongbarn på den där nivån???? Han är ju en looser på 0.5/1 kr nivån! Står inte helt rätt till med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Inga HH's pls, om alla börjar med det så kommer ju denna tråd bli sönderspammad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Inga HH's pls, om alla börjar med det så kommer ju denna tråd bli sönderspammad Ska inte posta fler men har iaf komprimerat denna utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Problemet med Betongbarn är att han vägrar spela länge vid ett bord. Han sitter vid fyra och plötsligt loggar han ut för att upprepa samma procedur 10 minuter senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Du har 29/20.5/2.5 över 1400 händer Okok, första 2 har jag för mig ser bra ut, men den sista? kommer inte ihåg vad den betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsLennart Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Okok, första 2 har jag för mig ser bra ut, men den sista? kommer inte ihåg vad den betyder. agg.factor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 agg.factor. och 2.5=? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsLennart Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 och 2.5=? Du bettar och raisar 2.5 x så ofta som du synar. (Tror jag) 2.5 är väl typ normal agg.factor, varken jätteaggresivt eller passivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Okok, första 2 har jag för mig ser bra ut, men den sista? kommer inte ihåg vad den betyder. Det är din aggressionsfaktor. Beräknas på hur mycket du höjer pre. Samt betar och höjer på övriga gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Du bettar och raisar 2.5 x så ofta som du synar. (Tror jag) 2.5 är väl typ normal agg.factor, varken jätteaggresivt eller passivt. Ok, tack, ska sluta spamma nu:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 någon som har nåt på MeZeril på 1-2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 jag nickar drickamiss... hey lendil hit me with my tilt-stats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 11 11 11 alba21 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 11 11 11alba21 ? 11 11 11, jätteLAG. Har vunnit ganska bra mot honom. Alba21, svårt att säga, spelar.. annrolunda.. ganska passiv för att då och då spewa till. Ingen jag har ngt emot att ah vid bordet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 11 11 11, jätteLAG. Har vunnit ganska bra mot honom. Alba21, svårt att säga, spelar.. annrolunda.. ganska passiv för att då och då spewa till. Ingen jag har ngt emot att ah vid bordet iaf. okok.. 11 11 11 har jag själv aldrig spelat mot men jag har sett att han huserar på 10/20 och uppåt rätt så flitigt. alba21 är i mina ögon en av de fiskigare regsen (han har dock sprungit sjukt bra på mina bord, därav min osäkerhet!) på 7,5/15 men jag har egentligen för få händer på nivån för att uttala mig. Ville egentligen bara få det bekräftat till er som har koll på 10/20 nivån.. vilka bör man akta sig för? stats+ spelstil på dessa? vilka är fiskregsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 stats på mig som saoslaska ? och tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liidas Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 haha, fett najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts